Hypercar από την Peugeot

Το νέο υπέρ-όχημα της γαλλικής εταιρείας θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Hypercar από την Peugeot

Η Peugeot, αποκαλύπτει το νέο 9X8, το τελευταίας γενιάς Hypercar που πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (FIA World Endurance Championship - WEC) το 2022. Με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας που κινεί και τους τέσσερεις τροχούς, αυτό το υπέρ-αποδοτικό πρωτότυπο ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική που η μάρκα ονομάζει ‘Neo-Performance’ και ενσωματώνει τόσο στα μοντέλα δρόμου όσο και στα αγωνιστικά, προσφέροντας υψηλές  επιδόσεις.

Η κατάργηση της πίσω αεροτομής έδωσε την δυνατότητα στους σχεδιαστές να σχεδιάσουν ένα κοντό και ρευστό αμάξωμα που κανείς δεν έχει δει εδώ και δεκαετίες. Πράγματι, δουλεύοντας από κοινού με τους μηχανικούς, οι σχεδιαστές εκμεταλλεύθηκαν στο μέγιστο δυνατό βαθμό την ευκαιρία να δημιουργήσουν ένα αποτέλεσμα που συνδυάζει αρμονικά το δυναμισμό, με τις ρευστές επιφάνειες ειδικά στα τμήματα μεταξύ των φτερών των τροχών.

Υπέρ-οικονομικό Υβριδικό σύστημα κίνησης

Από το Σεπτέμβριο του 2020 που η μάρκα ανακοίνωσε την εμπλοκή της στο νέο πρωτάθλημα αντοχής στην κατηγορία Le Mans Hypercar, το εργοστάσιο στις Βερσαλλίες, κοντά στο Παρίσι, ξεκίνησε να εργάζεται εντατικά για τη δημιουργία του 9X8.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, ο τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου bi-turbo V6, με περιεχόμενη γωνία 900, κινητήρας των 2.6 λίτρων, αποδίδει 680 ίππους.

Η εμπρός τοποθετημένη μονάδα του ηλεκτροκινητήρα-γεννήτριας των 200 kW, το 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο και η μπαταρία, βρίσκονται στη διαδικασία συναρμολόγησης σύμφωνα με το πρόγραμμα πιστοποίησης των δοκιμών στον πάγκο.

Η πανίσχυρη, τεχνολογικά εξελιγμένη, υψηλής τάσεως (900 Volt), υψηλής χωρητικότητας, μπαταρία εξελίσσεται από την Peugeot Sport και τη Saft, θυγατρική της Total Energies.



Le Mans, ένα εργαστήριο για την Peugeot

Πέρα από την αεροδυναμική, μηχανική και ηλεκτρονική του απόδοση, το νέο αυτοκίνητο θα χρησιμεύσει για να αναδείξει την πλούσια τεχνογνωσία της μάρκας στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πεδίο των αγώνων αντοχής. Οι 24 ώρες του Le Mans είναι ένας περίεργος αγώνας και τα 5.400 χιλιόμετρα που καλύπτουν τα αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του αγώνα, είναι κοντά στα χιλιόμετρα που καλύπτονται σε μια πλήρη αγωνιστική σεζόν από ένα μονοθέσιο της Formula 1, οπότε η αποδοτικότητα και η αξιοπιστία είναι και οι δύο παράγοντες ζωτικής σημασίας.

Peugeot  9X8 – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κατηγορία : Le Mans Hypercar (LMH)

Μήκος: 5.000 χιλ.

Πλάτος: 2. 080 χιλ.

Ύψος: 1. 180 χιλ.

Μεταξόνιο: 3. 045 χιλ.

Κινητήρας: Peugeot Hybrid 500KW (με σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς).

Πίσω κινητήρας: 500kW (680 ίπποι), 2.6λ., twin-turbo, V6 με περιεχόμενη γωνία 900 , βενζινοκινητήρας εσωτερικής καύσεως + σειριακό κιβώτιο 7 ταχυτήτων.

Εμπρός κινητήρας : ηλεκτροκινητήρας/γεννήτρια ισχύος 200kW + μειωτήρας μίας σχέσης.

Μπαταρία: Υψηλής τάσεως 900-volt.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v