Ο Λούκα ντι Μέο παρουσίασε το νέο πλάνο της εταιρείας για μεγιστοποίηση των κερδών, σε τρεις φάσεις.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Η πανδημία και οι οικονομικές συγκυρίες, υποχρεώνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να καταστρώσουν νέο πλάνο ανάπτυξης, εξοικονόμησης πόρων και ενίσχυσης της θέσης τους στη διεθνή αγορά. Η Renault, έχει την τύχη αυτή την δύσκολη στιγμή για την παγκόσμια οικονομία να βρίσκεται στο τιμόνι της ο Λούκα ντι Μεο, ένας μάνατζερ με περγαμηνές και ιταλική κουλτούρα. Έναν λάτρη του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας.
Ο Λούκα ντι Μέο, παρουσίασε το “RENAULUTION”, το νέο στρατηγικό πλάνο, που αποσκοπεί στη μετάβαση του Groupe Renault από τη στρατηγική επιδίωξης μεριδίων σε μία νέα προσέγγιση με στόχο την επίτευξη της μεγαλύτερης δυνατής αξίας από τα προϊόντα.
Το στρατηγικό πλάνο είναι δομημένο σε 3 φάσεις, οι οποίες εκκινούν παράλληλα:
• «Ανάκαμψη» (“Resurrection”), με στόχο υλοποίησης μέχρι το 2023, φάση η οποία εστιάζει στη ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων και την βελτίωση της ρευστότητας,
• «Ανανέωση» (“Renovation”), με στόχο υλοποίησης μέχρι το 2025, φάση στην οποία περιλαμβάνεται μια ανανεωμένη και εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας της μάρκας,
• «Επανάσταση»(“Revolution”), από το 2025 και μετά, φάση η οποία αφορά στη μετάλλαξη του επιχειρηματικού μοντέλου με προσανατολισμό στην τεχνολογία, την ενέργεια και την κινητικότητα. Στόχος είναι το Groupe Renault να καταστεί πρωτοπόρο στην δημιουργία αξίας κατά τη νέα εποχή κινητικότητας.
Το πλάνο «Renaulution» είναι σχεδιασμένο να αναβαθμίσει την ανταγωνιστικότητα του Groupe Renault ως εξής:
• Εξελίσσοντας περαιτέρω το στρατηγικό πλάνο 2022, επιδιώκει ενίσχυση της αποτελεσματικότητας μέσω νέων μεθόδων μηχανικής και παραγωγής, με στόχους τον περιορισμό του σταθερού κόστους και τη βελτίωση του μεταβλητού κόστους σε παγκόσμια κλίμακα.
• Αξιοποιώντας τις υπάρχουσες βιομηχανικές εγκαταστάσεις του Groupe καθώς και την ηγετική του θέση στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη.
• Στηριζόμενο στη Συμμαχία για τον εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων, των επιχειρηματικών λύσεων καθώς και της τεχνολογικής κάλυψης.
• Επιταχύνοντας την εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών σχετικά με την κινητικότητα, την ενεργειακή μετάβαση και τη διαχείριση των δεδομένων.
• Ενισχύοντας την κερδοφορία μέσω 4 διαφοροποιημένων επιχειρηματικών μονάδων που βασίζονται σε ισχυρές μάρκες, με επίκεντρο τον πελάτη και τις αγορές.