Η Volvo πρωταγωνιστεί και στο καινοτομικό Line Chat

Μαζί με άλλες premium φίρμες, η Volvo κάνει είσοδο στην ιαπωνική εφαρμογή συνομιλίας Line Chat.
Η Volvo πρωταγωνιστεί και στο καινοτομικό Line Chat

Η premium σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, αναζητά τρόπους για να διατηρήσει την σχέση της με τον οδηγό ακόμη και μέσα στη πανδημία. Η μάρκα που είναι συνώνυμο της ασφάλειας και εξασφαλίζει καθαρό αέρα στη καμπίνα των αυτοκινήτων της, ακολουθεί τον δρόμο που επέλεξαν και άλλες διάσημες premium εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που προκαλούν το ενδιαφέρον ιδιαίτερα μεγάλης μερίδας αγοραστών, όλων των ηλικιών και φύλων.

Οι μεθοδικοί και με αυξημένη ευαισθησία για το περιβάλλον Σουηδοί τάχθηκαν δίπλα στις κολοσσιαίες γαλλικές φίρμες πολυτέλειας Louis Vuitton και Chanel για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους και να τους παρέχουν την δυνατότητα αγοράς των προϊόντων τους, ευκολά και με απόλυτη ασφάλεια.

Οι πολυτελείς μάρκες μόδας και αυτοκινήτων στην Ταϊλάνδη στράφηκαν για να πουλήσουν τα προϊόντα τους στην ιαπωνική εφαρμογή συνομιλίας Line Chat εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, ικανοποιώντας την αυξανόμενη ζήτηση στη χώρα για ηλεκτρονικό  εμπόριο.

Μάρκες όπως η Louis Vuitton, η Chanel και η Volvo είναι μεταξύ εκείνων που άνοιξαν επίσημους λογαριασμούς στην εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, η οποία ξεπέρασε το WhatsApp του Facebook και το Rakuten's Viber στην Ταϊλάνδη, με στόχο τη σύνδεση με τους χρήστες κατά τη διάρκεια κλειδώματος λόγω της πανδημίας.

"Η κατηγορία πολυτελείας αναγκάστηκε να προσαρμοστεί επειδή τα καταστήματά τους ήταν κλειστά", δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της Line Thailand, Norasit Sitivechvichit.

Η Ταϊλάνδη νωρίτερα φέτος επέβαλε σε εθνικό επίπεδο απαγόρευση κυκλοφορίας και έκλεισε εμπορικά κέντρα για σχεδόν δύο μήνες για τον περιορισμό των μολύνσεων.

«Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι πωλητές έγιναν πολύ ενεργοί», δήλωσε ο Norasit, προσθέτοντας ότι άλλοι πούλησαν καλλυντικά και ταχέως καταναλωτικά αγαθά.

Η Line, η οποία χρεώνει τους πωλητές για αποστολή μηνυμάτων και ζωντανή ροή, δήλωσε ότι οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες της στην Ταϊλάνδη αυξήθηκαν από 44 εκατομμύρια σε 47 εκατομμύρια φέτος, η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της μετά την Ιαπωνία.

Η Volvo πούλησε με επιτυχία αυτοκίνητα στην πλατφόρμα αφού ξεκίνησε τον Μάιο και μελέτησε δεδομένα πελατών, δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ και ψηφιοποίησης της Ταϊλάνδης, Jean-David Harel.

«Έχουμε κατανοήσει ποια μοντέλα κατέχουν σήμερα, ποια ενδιαφέρον έχουν και πότε σκοπεύουν να αλλάξουν το υπάρχον αυτοκίνητό τους», είπε.

Το κοινωνικό και ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ευρέως δημοφιλές στην Ταϊλάνδη, όπου οι έμποροι πωλούν απευθείας σε πελάτες μέσω κοινωνικών μέσων όπως το Line και το Instagram του Facebook.

Η Line πέρσι εισήγαγε μια δυνατότητα για τους εμπόρους να οργανώνουν αποθέματα και διαδικτυακά καταστήματα, το οποίο έχει πλέον περισσότερους από 50.000 χρήστες.

Ένα άλλο εργαλείο για την υποστήριξη πωλητών με τη σχέση των πελατών και τη διαχείριση δεδομένων πρόκειται να ξεκινήσει το επόμενο έτος.



Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, η JD Central θα λανσάρει επίσης υπηρεσίες για πωλητές.

Η Line σύντομα θα παρουσιάσει το "MyRestaurant" με την εφαρμογή παράδοσης φαγητού, Line Man Wongai, για να υποστηρίξει εστιατόρια, δήλωσε ο Norasit. 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v