Ανανεωμένο Suzuki Ignis 1.2 GL+ Hybrid 4WD: Ο πιο πιστός φίλος της πόλης

Οδηγήσαμε το ανανεωμένο Suzuki Ignis 1.2 GL+ Hybrid 4WD και μεταφέρουμε εντυπώσεις από το ιαπωνικό μοντέλο.
Ανανεωμένο Suzuki Ignis 1.2 GL+ Hybrid 4WD: Ο πιο πιστός φίλος της πόλης

 

 

Test Drive

Αναρωτιόμαστε συχνά για τα όσα θέλουμε να μας προσφέρει ένα αυτοκίνητο πόλης. Ας καταγράψουμε τις βασικές μας απαιτήσεις, να είναι μικρό σε μέγεθος για να χωρά σε στενούς δρόμους και να εκμεταλλευόμαστε κάθε μέτρο του δρόμου, να μην απαιτούνται πολλές μανούβρες για να παρκάρει, να καταναλώνει μικρή ποσότητα καυσίμου, να έχει τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και να μην χαλάει εύκολα.

Αναμφισβήτητα, η βασική μας επιδίωξη είναι να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο με χαμηλό ετήσιο κόστος χρήσης.

Βέβαια, μερίδα οδηγών προτιμούν να χρησιμοποιούν και στην πόλη, μεγάλα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού τα οποία όμως επιβαρύνουν υπέρμετρα το κυκλοφοριακό φορτίο και το περιβάλλον με τις υψηλές εκπομπές ρύπων.

Οδηγήσαμε για μεγάλο χρονικό διάστημα στο αστικό περιβάλλον το ανανεωμένο Suzuki Ignis 1.2 GL+ Hybrid 4WD, ένα αυτοκίνητο που καλύπτει σε μεγάλο βαθμό τις απαιτήσεις των οδηγών.



Όπως διαπιστώσαμε, το κέρδος δεν είναι μόνο στους μειωμένους ρύπους, λόγω του αναβαθμισμένου ηπίου υβριδικού συστήματος. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο κινείται με χαρακτηριστική ευκολία στους δρόμους της πόλης, είναι εύκολο στην οδήγηση και οικονομικό στη κατανάλωση.

Τεχνολογικό υπόβαθρο

Εξετάζοντας το τεχνολογικό του υπόβαθρο, μάθαμε ότι ο νέος κινητήρας 1.2 83 ίππων με ήπιο υβριδικό σύστημα, πλέον διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 10Ah, αρχικά είχε 3Ah. Όπως είναι γνωστό, το υβριδικό σύστημα μετατρέπει την κινητική ενέργεια από την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια για να φορτίσει τη μπαταρία λιθίου. Η ενέργεια της μπαταρίας υποβοήθα τον κινητήρα στην επιτάχυνση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου. Αυτή είναι η συμβολή της ηπίας υβριδικής τεχνολογίας στη κίνηση του αυτοκινήτου και στο περιβάλλον.

Μεταβατικό στάδιο

Όπως έχουμε σημειώσει, σε παλαιότερες αναρτήσεις, αυτή η τεχνολογία είναι το μεταβατικό στάδιο που ακολουθούν πλέον οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, για να μειώσουν την ακατανάλωτή και τους ρύπους.

Το πιο αποφασιστικό χτύπημα στο οξύ πρόβλημα της ρύπανσης της ατμόσφαιρας θα έρθει από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που όμως ακόμη είναι πανάκριβα – ακόμη και με τα νέα οικονομικά κίνητρα της κυβέρνησης ενω έχουν δυο ακόμη σημαντικά μειονεκτήματα, περιορισμένη αυτονομία(κανένα δεν πηγαίνει χωρίς ενδιάμεση φόρτιση στη Θεσσαλονίκη) και απαιτούν μεγάλο χρόνο φόρτισης των μπαταριών.

Ελλιπές δίκτυο

Το δίκτυο μας είναι ακόμη σε εμβρυακή κατάσταση, μόλις 13 ταχυφορτιστές υπάρχουν σε όλο το εθνικό μας οδικό δίκτυο. Επίσης, η συχνή χρήση των ταχυφορτιστών μειώνει σημαντικά την διάρκεια ζωής και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των υπαρχόντων μπαταριών.

Επομένως, τώρα επικεντρώνουμε την προσοχή μας και τις επιλογές μας, στα μοντέλα με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης, εκτός και αν υπάρχει υψηλός προϋπολογισμός για το αυτοκίνητο πόλης και δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι, στο γραφείο και σε άλλα σημεία.

Ας επιστρέψουμε όμως στο πιο μικρό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας.

Διανύοντας πολλά χιλιόμετρα στην Αττική, διαπιστώσαμε ότι το ανανεωμένο Ignis, με τις αισθητικές αναβαθμίσεις (νέα μπροστινή μάσκα 5 ακτίνων, επανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέοι χρωματικοί συνδυασμοί στο σαλόνι, ανανεωμένη απεικόνιση των οργάνων στον πίνακα οργάνων κ.α.) είναι ένα αξιολογο μοντέλο και πως του αξίζουν τα σκήπτρα στη κατηγορία των μικρών αστικών SUV.

Διαθέτει πολύ καλό συνδυασμό στοιχείων για να κάνει εύκολη και ευχάριστη την κίνηση στην πόλη. Ωστόσο, σαν αμιγώς αυτοκίνητο πόλης, στον αυτοκινητόδρομο δεν παίρνει την υψηλότερη βαθμολογία γιατί το μοτέρ έχει περιορισμένη ισχύ, η ηχομόνωση είναι ελλιπής ενώ η μεγάλη υποβοήθηση στο τιμόνι και οι μαλακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων, δεν εμπνέουν τον οδηγό για πιο γρήγορη οδήγηση. Είπαμε είναι αυτοκίνητο πόλης.



Χαμηλή κατανάλωση

Ισχυρό ατού του ιαπωνικού μοντέλου είναι η χαμηλή κατανάλωση, έκαψε μόλις 5,1 λίτρα/100 χλμ., με συνεχή χρήση του αποδοτικού κλιματισμού. Αξιολογώντας το κόστος χρήσης και την παροιμιώδη αξιοπιστία του, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για έναν από τους καλύτερους φίλους της τσέπης του οδηγού.

Το αποδοτικό σύστημα τετρακίνησης, μας βοήθησε να φθάσουμε και σε μοναδικής ομορφιάς μέρη στη Πεντέλη και στον Υμηττό. Τα κατάφερε μια χαρά σε στρωτούς χωματόδρομους με ανηφόρες, κατηφόρες και νεροφαγώματα.

Όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους παραμένουν ικανοποιητικοί σε μέγεθος και φιλοξενούν τέσσερις ενήλικες. Τα σκληρά πλαστικά δεν θα πρέπει να αποτελέσουν στοιχείο στη λίστα των παρατηρήσεων γιατί όλα τα αντίστοιχα μοντέλα διαθέτουν ανάλογη προσεγγίσιμή. Θετικό στοιχείο η προσπάθεια για καλύτερο φινίρισμα. Αξίζει να τονίσουμε ότι το πιο μικρό μοντέλο της μάρκας παρέχει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (267 λίτρα) στη κατηγορία του.



Υψηλές τιμές πώλησης

Αν και οι τιμές του είναι στο ανώτατο όριο της κατηγορίας το αρχικό μοντέλο σημείωσε υψηλό όγκο πωλήσεων λόγω των χαρακτηριστικών του και της φήμης της μάρκας για την αξιοπιστία.

Εκτιμούμε, ότι και το ανανεωμένο μοντέλο θα έχει την ίδια θετική αποδοχή από τους οδηγούς που αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης με αυτά τα χαρακτηριστικά.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής κοστίζει 15.900 ευρώ. Η βασική δικίνητη έκδοση έχει αρχική τιμή 13.030 ευρώ. Με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), από 15.900 ευρώ. Υπάρχουν εκδόσεις με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v