H υπεύθυνη στάση της Nissan

Δείτε την ανακοίνωση της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης της δύσκολης περιόδου που διανύουμε.
H υπεύθυνη στάση της Nissan
Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς και το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών της Nissan, αντιμετωπίζει την τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορωνοϊό πολύ σοβαρά και με αυξημένο αίσθημα ευθύνης.

Η επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής εταιρείας Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.:

«Πρωταρχική προτεραιότητα για εμάς σε αυτές τις δύσκολες στιγμές παραμένει η ασφάλεια των εργαζομένων μας, των πελατών μας και του κοινωνικού συνόλου. Επιδίωξή μας είναι να διατηρήσουμε τα επίπεδα εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο. Τηρούμε πιστά τις οδηγίες των κρατικών φορέων και την νομοθεσία και παραμένουμε ψύχραιμοι μπροστά στις εξελίξεις.

Σήμερα, αρκετές Εκθέσεις και Συνεργεία μας παραμένουν ανοιχτά. Συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες πωλήσεων, όπως και after sales service. Όπως είναι φυσικό, τα συνεργεία θα εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα εργαζομένους στο σύστημα υγείας, οχήματα ειδικού σκοπού (ασθενοφόρα, Σώματα Ασφαλείας κ.α.), καθώς και έκτακτες περιπτώσεις πελατών. Εντούτοις, προτρέπουμε το καταναλωτικό κοινό να επικοινωνεί με τους κατά τόπους Εμπόρους μας για επακριβείς πληροφορίες.

Τα στοιχεία επικοινωνίας  του Δικτύου Εμπόρων και Επισκευαστών της Nissan ανά την Ελλάδα, είναι διαθέσιμα εδώ https://www.nissan.gr/dealer-locator.html.

Σε ότι αφορά τα ανταλλακτικά, θα υπάρχει εφοδιασμός της αγοράς και του δικτύου επίσημων επισκευαστών Nissan, μέσω του Κέντρου Διανομής Ανταλλακτικών στον Ασπρόπυργο.

Για κάθε πληροφορία, ερώτηση ή ενημέρωση,  τo καταναλωτικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί στο [email protected] ή να επισκεφθεί το www.nissan.gr».

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v