Οι Ισπανοί πρωτοπόροι και στην ηλεκτροκίνηση

Οι Ισπανοί είναι πολύ τυχεροί. Στον κλάδο του αυτοκινήτου βρέθηκε στο διάβα τους ο γερμανικός όμιλος VW. Η Seat ανέβηκε στο γερμανικό άρμα που τρέχει με χίλια και οι επιτυχίες διαδέχονται η μια την άλλη.
Η ισπανική μάρκα κάνει το σχέδιο δράσης για τον εξηλεκτρισμό της που ανακοινώθηκε την προηγούμενη χρονιά, πραγματικότητα. Μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς Seat και Cupra Leon, που διαθέτουν plug-in hybrid εκδόσεις, η εταιρεία παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του Cupra Formentor στο πλαίσιο δικτυακού web conference. Το Formentor είναι το πρώτο όχημα που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τη Cupra και θα διατίθεται και σε plug-in υβριδική έκδοση.
Με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μοντέλων, η Seat στοχεύει να προσφέρει στους πελάτες μια πιο βιώσιμη επιλογή οδήγησης: όλα θα διαθέτουν ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. και εκπομπές CO2 κάτω των 50 γραμ./χλμ. Η αυτοκινητοβιομηχανία ενισχύει έτσι τη δέσμευσή της για την προστασία του περιβάλλοντος και τις συμφωνίες του Παρισιού, με στόχο να καταστεί εταιρεία ουδέτερης εκπομπής CO2 μέχρι το 2050, τόσο ως προς τα αυτοκίνητα όσο και ως προς την παραγωγική δραστηριότητα.
Το νέο Seat Leon στην 5θυρη και Sportstourer έκδοση, βρίσκονται ήδη στην γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της μάρκας στο Μαρτορέλ. Σε αυτά θα προστεθούν το Cupra Leon, στα μέσα του έτους και το Cupra Formentor που θα ξεκινήσει η παραγωγή του στο δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η κατασκευή αυτών των νέων μοντέλων στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Seat στο Μαρτορέλ, θα συμβάλλει στην αύξηση του όγκου παραγωγής του εργοστασίου, το οποίο ήδη προσεγγίζει τη μέγιστη χωρητικότητα του. Από τα υβριδικά μοντέλα που θα κατασκευαστούν στο Μαρτορέλ θα είναι το Tarraco PHEV καθώς και η ηλεκτρική μπαταρία του Mii-electric και το νέο Εl-Born.
Τα Seat Leon (hatchback και SportsTourer) θα διαθέτουν μια ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων: εσωτερικής καύσης, CNG, PHEV και mHEV. Στην περίπτωση της έκδοσης CNG, θα φορά κινητήρα CNG 1,5 λίτρων που παράγει ισχύ 130 ίππων. Το όχημα ενσωματώνει τρεις δεξαμενές CNG με συνολική καθαρή χωρητικότητα 17,3 κιλά, εξασφαλίζοντας στο νέο Leon TGI αυτονομία 440 χιλιομέτρων χωρίς ανεφοδιασμό.
Όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα, το Leon περιλαμβάνει έναν υπερσύγχρονο υβριδικό Όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα, το Leon περιλαμβάνει έναν υπερσύγχρονο υβριδικό κινητήρα που συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα TSI με ένα ηλεκτρικό plug-in μοτέρ, που παράγει ισχύ 204 ίππων. Διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh, η οποία παρέχει αυτονομία 60 χιλιομέτρων σε ηλεκτρική μόνο λειτουργία. Περιλαμβάνει επίσης την mild-hybrid τεχνολογία (eTSI), που διατίθεται με κινητήρα 1.0 TSI 110 ίππων και βενζινοκινητήρα 150 ιππων 1.5, που συνδυάζει την 48V υβριδική τεχνολογία με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Cupra, ισχυρότερη από ποτέ
Μετά την εδραίωση της οργανωτικής δομής και τα πρόσφατα εγκαίνια των νέων κεντρικών γραφείων, η Cupra παρουσιάζει με υπερηφάνεια το πρώτο της μοντέλο, το Formentor.
Η μάρκα που δημιουργήθηκε από και για τους λάτρεις των αυτοκινήτων, παρουσιάζει την επιθετική της πολιτική με το Formentor, το Cupra Ateca και το νέο Cupra Leon.
Το Formentor είναι το πρώτο μοντέλο που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη Cupra, θα λανσαριστεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους και θα διατίθεται αρχικά με δύο τύπους κινητήρων. Αυτό το crossover υψηλών επιδόσεων συνδυάζει το DNA της μάρκας με τη σχεδίαση και την κατασκευή του μέλλοντος, προσφέροντας ένα εμβληματικό μοντέλο που συνδυάζει την πολυπλοκότητα, την καινοτομία καθώς και μία δυναμική εμπειρία οδήγησης. Το Formentor στοχεύει στην αναπτυσσόμενη κατηγορία CUV, η οποία αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται.