Νέα BMW X1 xDrive25e: Έτοιμο για αξέχαστες εκδρομές

Το ντεμπούτο της BMW X 1 xDrive 25 e σηματοδοτεί το βήμα εξηλεκτρισμού της οικογένειας BMW X.
Νέα BMW X1 xDrive25e: Έτοιμο για αξέχαστες εκδρομές

Οι εκδρομές μας αποκτούν ένα πολύτιμο σύμμαχο που σέβεται το περιβάλλον και δεν περιορίζει την οδηγική απόλαυση. Η προσθήκη της υβριδικής έκδοσης στη γκάμας της νέας BMW X1 είναι η τελευταία εξέλιξη στη πολυτελή γερμανική μάρκα. Κερασάκι στη νέα πρόταση με τον απολυτό οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, είναι η τοποθέτηση του φημισμένου συστήματος τετρακίνητής  xDrive.

Η νέα πρόκληση BMW X1 xDrive25e τα έχει όλα. Στυλ, πρακτικότητα, πολυτέλεια, οδηγοκεντρική προσέγγιση, υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας και κίνηση σε όλους τους τροχούς για να μην κολλάει το αυτοκίνητο στις χιονισμένες στροφές του Παρνασσού.

Ένας αποδοτικός ηλεκτροκινητήρας και μία μπαταρία ιόντων λιθίου τελευταίας γενιάς παρέχουν ηλεκτρική αυτονομία έως 57 χλμ. Με μέση κατανάλωση καυσίμου από 2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 43 γραμ./χλμ., η νέα BMW X1 xDrive25e γίνεται σημείο αναφοράς στο περιβάλλον του ανταγωνισμού.

Η συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 13,5 kWh /100 χλμ. Το σύστημα τετρακίνησης, ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικό μοντέλο, με ταχεία και ακριβή κατανομή ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών υπόσχεται ένα υψηλό επίπεδο οδηγικής απόλαυσης και ευελιξίας.

Το plug-in υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. με Τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα ειδικά σχεδιασμένο γι’ αυτό το μοντέλο.

Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 125 ίππων και μέγιστη ροπή 22,4 χλγμ. Η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται μέσω του 6-τάχυτου κιβωτίου Steptronic στους εμπρός τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 95 ίππους και αποδίδει ροπή 16,8 χλγμ. που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μονοτάχυτου κιβωτίου. Έτσι δημιουργείται ένα σύστημα AWD προσαρμοσμένο για υβριδικό μοντέλο.

Η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει όλη τη ροπή του από την αρχή, επιτρέπει στον οδηγό να αντιδρά ταχύτατα στις αλλαγές των οδηγικών συνθηκών. Επιπλέον, η θέση του ηλεκτροκινητήρα πάνω από τον πίσω άξονα συμβάλλει στη βέλτιστη κατανομή φορτίου ανά άξονα.

Ο κινητήρας καύσης μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν συνολική ισχύ 220 ίππων. Η μέγιστη συνολική ροπή και των δύο κινητήριων μονάδων είναι 38,8 χλγμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7΄΄. Η τελική ταχύτητα του plug-in υβριδικού μοντέλου είναι 192 χλμ./ώρα.

Με την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών, έχει στη διάθεσή της άφθονα αποθέματα ηλεκτρικής ενέργειας για ολοκλήρωση των περισσότερων καθημερινών διαδρομών μόνο με χρήση του ηλεκτροκινητήρα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες, πλήρως σε περίπου πέντε ώρες. Χρησιμοποιώντας έναν επιτοίχιο φορτιστή BMW i Wallbox, η φόρτιση διαρκεί λιγότερο από 3,6 ώρες.



Ο οδηγός μπορεί μέσω του διακόπτη eDrive στην κεντρικό κονσόλα μπορεί να ‘παρεμβαίνει’ στο πρόγραμμα λειτουργίας του συστήματος κίνησης. Στη στάνταρ ρύθμιση AUTO eDRIVE, το ευφυές σύστημα κίνησης διασφαλίζει βέλτιστη συνεργασία μεταξύ των δύο κινητήρων σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Δεδομένα πλοήγησης χρησιμοποιούνται επίσης για τη διαχείριση του plug-in υβριδικού συστήματος, με σκοπό την αύξηση τόσο της απόδοσης όσο και της οδηγικής απόλαυσης. Όταν ενεργοποιείται η καθοδήγηση πλοήγησης, το προληπτικό σύστημα διαχείρισης ενέργειας μπορεί να λάβει υπόψιν το προφίλ της διαδρομής για καλύτερο έλεγχο του συστήματος κίνησης.

Το MAX eDrive mode. μπορεί να ενεργοποιηθεί για μέγιστη χρήση της ηλεκτροκίνησης. Στο πρόγραμμα αυτό αναπτύσσει τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα. Επίσης, υπάρχει και το SAVE BATTERY mode, που προορίζεται είτε για τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας, κατά τη διάρκεια της οδήγησης ή για την αύξησή της μέσω της ανάκτησης ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο, η ενέργεια της μπαταρίας μπορεί να αποθηκεύεται για μετέπειτα χρήση, όπως για οδήγηση στην πόλη μόνο με ηλεκτροκίνηση. Ο διακόπτης οδηγικής εμπειρίας μπορεί να χρησιμοποιείται ανεξάρτητα από το πρόγραμμα οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί - μέσω αυτού - να ενεργοποιεί τα COMFORT, SPORT και ECO PRO modes ώστε να επηρεάζει τις ρυθμίσεις των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης ή να θέτει σε λειτουργία τα ηλεκτρικά συστήματα άνεσης.

Η νέα BMW X1 xDrive25e διαθέτει ακουστική προστασία πεζών, στάνταρ. Σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ωρα με ηλεκτροκίνηση, παράγεται ένας αναγνωρίσιμος ήχος σχεδιασμένος για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, προειδοποιώντας τους άλλους χρήστες των δρόμων για όχημα που πλησιάζει χωρίς να επηρεάζει την άνεση των επιβατών.



Επιπλέον, ο στάνταρ εξοπλισμός του compact SAV με plug-in υβριδική κίνηση περιλαμβάνει επίσης ζάντες αλουμινίου 17”, 2-ζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού και βοηθητικό κλιματισμό (A/C). Η θερμοκρασία εσωτερικού μπορεί να ρυθμίζεται από απόσταση μέσω του BMW Connected και με τη χρήση ενός smartphone. Πέραν της βασικής έκδοσης, η νέα BMW X1 xDrive25e διατίθεται ως Sport Line, xLine και M Sport.

Η θέση της μπαταρίας κάτω από τα πίσω καθίσματα, συνεισφέρει στο πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, που βελτιστοποιεί την ευελιξία και ελάχιστα περιορίζει τις δυνατότητες του χώρου αποσκευών συγκριτικά με εκδόσεις SAV με συμβατικό κινητήρα. Η βασική χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 450 λίτρα. Με την αναδίπλωση των πλατών των πίσω καθισμάτων, φτάνει τα 1.470 λίτρα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v