Το... πληκτρολόγιο μας κάνει να καταναλώνουμε

Οι αγορές που κάνετε online επηρεάζονται από το πληκτρολόγιό σας. Αυτό, τουλάχιστον, ισχυρίζεται με απίστευτη έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας.
Το... πληκτρολόγιο μας κάνει να καταναλώνουμε
Απίστευτη κι όμως αληθινή φαίνεται να είναι μία έρευνα, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της οποίας οι αγορές μας εξαρτώνται από το φαινόμενο qwerty. Τι είναι αυτό, ρωτάτε; Τα έξι πρώτα γράμματα πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιό σας, τα οποία φαίνονται να επηρεάζουν τις αγορές που κάνετε online, τα βίντεο που βλέπετε και τις ταινίες που αξιολογείτε θετικά ή αρνητικά.

Δύο ερευνητές μελέτησαν εκατομμύρια τίτλους προϊόντων απο βιβλία, ταινίες και άλλα προϊόντα από ιστοσελίδες όπως το Amazon, το YouTube ή το Rotten Tomatoes.

Σε εννέα από αυτές, όσα αντικείμενα είχαν μεγαλύτερο αριθμό γραμμάτων που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά του πληκτρολογίου λάμβαναν καλύτερες κριτικές.

Μια πιθανή εξήγηση που δίνει η Ναόμι Μπάρον, καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον είναι ότι «ορισμένα γράμματα που εμφανίζονται στη συγκεκριμένη πλευρά του πληκτρολογίου όπως το y, u, i και το o συνηθίζεται να σχετίζονται με θετικότερες λέξεις».



Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v