Γιατί η Ιαπωνία ζητά από τους νέους να πίνουν περισσότερο αλκοόλ;

Η Ιαπωνία ξεκίνησε μια νέα εκστρατεία με στόχο να ενθαρρύνει τους νέους να πίνουν περισσότερο έτσι ώστε να «αναζωογονήσει» την εγχώρια αγορά αλκοολούχων ποτών.
Γιατί η Ιαπωνία ζητά από τους νέους να πίνουν περισσότερο αλκοόλ;
Η Εθνική Φορολογική Υπηρεσία της Ιαπωνίας (NTA) ξεκίνησε καμπάνια με την ονομασία «Sake Viva», η οποία απευθύνεται σε άτομα ηλικίας μεταξύ 20 και 39 ετών με στόχο την ενίσχυση της κατανάλωσης αλκοόλ, συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης αλκοόλ στο σπίτι.

Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο της καμπάνιας, «Η εγχώρια αγορά αλκοολούχων ποτών συρρικνώνεται λόγω δημογραφικών αλλαγών όπως η μείωση του ποσοστού γεννήσεων και η γήρανση του πληθυσμού, καθώς και λόγω αλλαγών στον τρόπο ζωής εξαιτίας της πανδημίας».

«Με αυτήν την καμπάνια, ζητάμε από τους νέους να προτείνουν τα δικά τους επιχειρηματικά σχέδια, απευθύνουμε έκκληση για την ανάπτυξη και προώθηση των ιαπωνικών αλκοολούχων ποτών και ταυτόχρονα αναζωογονούμε τη βιομηχανία ανακοινώνοντας λαμπρά σχέδια»

Η NTA θα διοργανώσει έναν επιχειρηματικό διαγωνισμό για να εξετάσει την ανάπτυξη και την προώθηση ιαπωνικών αλκοολούχων ποτών με στόχο την επίλυση προβλημάτων στη βιομηχανία αλκοολούχων ποτών που απευθύνονται σε νέους.

«Οι επιλέξιμοι υποψήφιοι πρέπει να είναι άτομα ή ομάδες ηλικίας μεταξύ 20 και 39 ετών. Εάν υποβάλετε αίτηση ως ομάδα, περιορίστε τον αριθμό των αιτούντων σε 3", αναφέρει η ιστοσελίδα.

Η εκστρατεία ολοκληρώνεται στις 9 Σεπτεμβρίου και οι τελικοί είναι προγραμματισμένοι για τις 10 Νοεμβρίου στο Τόκιο.

Σύμφωνα με μια έκθεση της NTA το 2021, ο φορολογητέος όγκος των οινοπνευματωδών ποτών έχει μειωθεί από τότε που κορυφώθηκε το 1999.

«Είναι προφανές ότι η τάση στη σύνθεση του φορολογητέου όγκου κάθε είδους οινοπνευματωδών προϊόντων έχει αλλάξει σημαντικά πρόσφατα. Ο φορολογητέος όγκος της μπύρας, ειδικότερα, μειώθηκε σημαντικά, επειδή φαίνεται να υπάρχει μια μετατόπιση της κατανάλωσης από μπύρα σε ποτό χαμηλής τιμής, όπως το αφρώδες ποτό, το chuhai και τα προϊόντα που μοιάζουν με μπύρα (τα λεγόμενα ποτά νέου είδους) », αναφέρεται στην έκθεση.

Η καμπάνια έχει συναντήσει έντονες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες να επικρίνουν την εφορία ότι υπαγορεύει τις επιλογές του τρόπου ζωής των ανθρώπων. Είναι μια επιχειρηματική προώθηση για την ενθάρρυνση της ανάπτυξης και «σε καμία περίπτωση δεν ενθαρρύνει τους ανθρώπους να πίνουν υπερβολικά», ανέφερε η NTA.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v