Οι μικρές μάχες της καθημερινότητας

Ακούραστα συνεχίζουν να εργάζονται οι αναγκαίοι εργαζόμενοι αυτές τις μέρες—και μερικές φορές για εξαιρετικά καλό σκοπό.
Οι μικρές μάχες της καθημερινότητας
Δεν δουλεύουν όλοι από το σπίτι μέσα στην καραντίνα. Για μερικούς ανθρώπους, η καθημερινότητα συνεχίζει κανονικά, σηκώνονται το πρωί και πηγαίνουν στις δουλειές τους, επειδή είναι δουλειές που απλά πρέπει να γίνουν. Από το άτομο που φτιάχνει ψωμί, μέχρι τον εργαζόμενο του σούπερ μάρκετ, και από τον ντελιβερά μέχρι τον ψιλικατζή της γειτονιάς, κάποιοι άνθρωποι εξακολουθούν να παλεύουν καθημερινά για να λειτουργούν όλα σωστά. Και αυτό μας κάνει να συνειδητοποιούμε πόσο ευγνώμονες είμαστε.

Ένα από τα πράγματα που συνειδητοποιήσαμε, επίσης, μέσα στις μέρες της καραντίνας είναι ότι χωρίς ίντερνετ δεν θα ξέραμε τι να κάνουμε. Είναι ο μόνος τρόπος να ερχόμαστε σε επαφή με τον έξω κόσμο και με τα αγαπημένα μας άτομα. Και αυτό μας κάνει να σκεφτόμαστε τους ανθρώπους που δουλεύουν ακούραστα, ακόμα και με αυτές τις συνθήκες, για να είμαστε όλοι σίγουροι ότι οι τηλεπικοινωνίες και το ίντερνετ λειτουργούν.

Περισσότεροι από 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ βρίσκονται καθημερινά στον δρόμο, επισκέπτονται σπίτια πελατών για την δημιουργία νέων συνδέσεων ή για την επίλυση προβλημάτων—περισσότερων από 25.000 αιτημάτων την εβδομάδα, για την ακρίβεια. Αιτήματα που σχετίζονται με την υγεία και την τροφοδοσία (από νοσοκομεία, ιατρεία, φαρμακεία, supermarket, κ.λπ.), εξυπηρετούνται με προτεραιότητα, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες. Με προτεραιότητα εξυπηρετούνται και τα αιτήματα από δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και σώματα ασφαλείας.

Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη. Ταυτόχρονα και με στόχο την αμοιβαία προστασία, ο Όμιλος ΟΤΕ συμβουλεύει τους πελάτες του να ακολουθούν προληπτικά τις παρακάτω απλές οδηγίες πριν από την επίσκεψη των τεχνικών στο χώρο τους. Συγκεκριμένα, συνιστάται:

• Η προετοιμασία του χώρου, με επαρκή αερισμό.
• Η απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού.
• Η διευκόλυνση της πρόσβασης στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο.
• Η παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών.
• Τήρηση ελάχιστης απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων από τον τεχνικό.
Οι πελάτες, επιπλέον, ενημερώνονται με SMS πριν την επίσκεψη του τεχνικού στον χώρο τους με οδηγίες για την ασφάλεια, όπως καλό αερισμό του χώρου και απολύμανση των επιφανειών.

Το έργο, όμως, δεν σταματά εκεί. Πριν λίγες μέρες, υπάλληλος του Ομίλου ΟΤΕ βρέθηκε στο νέο τμήμα του Νοσοκομείου Αγρινίου, για να περάσει την νέα γραμμή βοήθειας σε θέματα που σχετίζονται με τον κορωνοϊό. Ο τεχνικός πεδίου, Βασίλης Παληγεώργος (από την ομάδα Δικτύου Ακαρνανίας), είναι ο άνθρωπος που έστησε όλες τις τηλεπικοινωνιακές ανάγκες του Νοσοκομείου, καθώς είναι καινούργιο, έδωσε άμεση προτεραιότητα στο ζήτημα.



Το μήνυμα που μας μετέφερε ήταν απλό και μικρό, αλλά τόσο σημαντικό: «Ο κόσμος μας έχει ανάγκη και πρέπει να τους εξυπηρετούμε χωρίς φόβο αλλά πάντα με τα απαραίτητα εφόδια».


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v