Carrera GT: Αγωνιστική ποιότητα με... καμουφλάζ

Τα πάντα στην Carrera GT μαρτυρούν ότι το όχημα είναι κατασκευασμένο για ένα και μοναδικό σκοπό: Την οδηγική ικανοποίηση μέσω της ”προσομοίωσης” των αγωνιστικών συνθηκών σε ένα αυτοκίνητο με ”πολιτικό μανδύα”.

Εσωτερικό που κυριαρχούν ανθρακονήματα, δέρμα και μαγνήσιο, κεντρική κονσόλα που ξεκινά από το δάπεδο και φθάνει μέχρι το κέντρο του ταμπλό, στα αριστερά το κλειδί για τη μίζα και στο κέντρο, βαθιά χωμένος στο αμάξωμα, ο θηριώδης V10 των 605 ίππων.

Τα πάντα στην Carrera GT μαρτυρούν ότι το όχημα είναι κατασκευασμένο για ένα και μοναδικό σκοπό: Την οδηγική ικανοποίηση μέσω της ”προσομοίωσης” των αγωνιστικών συνθηκών σε ένα αυτοκίνητο με ”πολιτικό μανδύα”.

Η ιδέα γεννήθηκε στις 24 ώρες του Λε Μαν με την Porsche να έχει εξασφαλίσει τη 16η συνεχόμενη νίκη της, τον Ιούνιο του 1998. Δύο χρόνια μετά, το φθινόπωρο του 2000, το concept είχε αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά.

Για την κατασκευή του αμαξώματος χρησιμοποιήθηκαν υλικά αεροναυπηγηγικής κίνηση που σε συνδυασμό με την τοποθέτηση του V10 επιτρέπει στην Carrrera GT να επιταχύνει έως τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε 3,9 sec, στα 200 χ.α.ω. σε 9,9 sec., ενώ το κοντέρ σταματά εκεί γύρω κάπου στα 330 χ.α.ω.

Oι αγωνιστικές καταβολές, είναι παρούσες σε κάθε σημείο του οχήματος από το μηχανικό σύνολο μέχρι τους τροχούς, τα παξιμάδια των οποίων χρησιμοποιούν σύστημα μονού παξιμαδιού, που κλειδώνει πάνω στο μουαγιέ, λύση, που προέρχεται καθαρά από τους αγώνες ταχύτητας.

Οι ζάντες έχουν διάμετρο 19 ίντσες εμπρός και 20 ίντσες πίσω και είναι κατασκευασμένες από επεξεργασμένο μαγνήσιο αντί του κλασικού κράματος αλουμινίου.

Περιττές πολυτέλειες δεν περιλαμβάνονται (ο αυτόματος κλιματισμός είναι προαιρετικός) με την Carrera GT να εξοπλίζεται, μεταξύ άλλων, με ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες που, στην πλευρά του οδηγού διαθέτουν σφαιρικό κρύσταλλο, ντουλαπάκι με κλειδαριά, σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και ήχου, αλλά... ποιος ασχολείται πραγματικά με κάτι τέτοια;

Η τιμή της στη Μεγάλη Βρετανία φθάνει περίπου τα 461.000 ευρώ... με ΦΠΑ, δηλαδή όσο (περίπου και πάντοτε στην Μ. Βρετανία) 9 Jaguar ΧΚ, ή 14 Boxster, ή 17 SLK compressor ή 57 Hyundai Αccent!

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v