ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Telemarketing: Οι cult διαφημίσεις που άφησαν εποχή

Η έξυπνη σίτα, το pretty bra, o θρυλικός φουσκωτός καναπές- κρεβάτι και ένα σωρό ακόμα προϊόντα telemarketing που μας κράτησαν συντροφιά στις μοναχικές τηλεοπτικές νύχτες.

Telemarketing: Οι cult διαφημίσεις που άφησαν εποχή

του Νικόλα Γεωργιακώδη

Είναι βράδυ και δεν σε παίρνει ο ύπνος. Ανοίγεις την τηλεόραση. Είναι κάπου τρεις τα ξημερώματα. Κάνεις ζάπινγκ. Ξάφνου πέφτεις πάνω σε εκείνο το κανάλι που διαφημίζει τον φουσκωτό καναπέ- κρεβάτι και μετά στα καπάκια εκείνο το γαμάτο πολυμίξερ που θρυμματίζει τα πάντα. Μετά στο σουτιέν Pretty Bra. Μετά στο Total Gym του Chuck Norris. Και κάπου εκεί, αναπαύεσαι γλυκά στην αγκαλιά του Μορφέα.

Οι διαφημίσεις τύπου telemarketing συνεχίζονται μέχρι σήμερα προκαλώντας αμείωτο ενδιαφέρον σε ξενύχτηδες και μη. Είναι διασκεδαστικές, είναι cult, είναι διαχρονικές. Με αφορμή, λοιπόν, την επάνοδο αυτού του στιλ διαφημίσεων με την εκπληκτική «Έξυπνη Σίτα», συγκεντρώσαμε μερικές από τις αγαπημένες μας, από τις πιο παλιές μέχρι τις πιο καινούργιες. Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας;

Η έξυπνη σίτα
Η διαφήμιση που επανέφερε την μόδα του telemarketing στην ελληνική τηλεόραση έχει όλα τα συστατικά της επιτυχίας. Ένα πρωτοποριακό προϊόν προστασίας από τα κουνούπια, έναν εξαιρετικό παρουσιαστή που «το’χει» με την προώθηση και ένα δώρο – έκπληξη για κάθε ενδιαφερόμενο: Το ρολόι. Προλάβετε μόνο, γιατί αυτά είναι τα τελευταία κομμάτια.



L’espion , η φωτογραφική μηχανή χωρίς φιλμ
Το σπάνιο αυτό «διαμάντι» χρονολογείται το 2002 και πρόκειται για διαφήμιση μικροκάμερας… χωρίς φιλμ, η οποία μπορεί να φανεί χρήσιμη στους πάντες: από πιτσιρίκια και μαθητές, μέχρι παντρεμένες γυναίκες «που κάνουν ταξίδια και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και ξοδεύουν πολλά χρήματα για φιλμ» και απλούς πολίτες που θέλουν να καταγγείλουν το κακό οδικό δίκτυο. Οι… αληθινές μαρτυρίες της διαφήμισης είναι πραγματικά μοναδικές και αληθοφανείς.



Air O Space, ο φουσκωτός καναπές/ κρεβάτι
Το προϊόν που έβαλε τα θεμέλια για όλους τους μετέπειτα φουσκωτούς καναπέδες – κρεβάτια δεν είναι άλλο από το Air – O – Space, ένας μαύρος καναπές ο οποίος μπορούσε να τοποθετηθεί οπουδήποτε, να αντέξει οτιδήποτε (ακόμα και την πίεση από δύο νταλίκες) και να αποθηκευτεί εύκολα και γρήγορα.



Easy Feet, η συσκευή περιποίησης ποδιών
«Εσείς πως πλένετε τα πόδια σας;», αναρωτιέται ο εκφωνητής της διαφήμισης, η οποία προτείνει ένα άκρως επαναστατικό τρόπο καθαρισμού των πελμάτων μέσα από την χρήση ενός προϊόντος που θυμίζει «πάντρεμα» παντόφλας και βούρτσας.



Slimwaist, το θαυματουργό προϊόν αδυνατίσματος
Αν μπορούσαμε να συγκεντρώσουμε όλες τις διαφημίσεις για προϊόντα αδυνατίσματος που έχουν κατά καιρούς προβληθεί στην ελληνική τηλεόραση πιθανότατα να έπεφτε ο server της ιστοσελίδας μας. Οπότε ξεχωρίζουμε το παρακάτω διαφημιστικό από τα βάθη των 90’s με την Μαρία Ιωαννίδου να προσπαθεί να πείσει τους τηλεθεατές ότι με μια απλή επάλειψη και ένα εξίσου απλό τύλιγμα με σελοφάν έχασε ένα(!) ολόκληρο πόντο από την περιφέρειά της. Μοναδική.



Pretty bra, το σουτιέν
Ακόμα μια σχετικά πρόσφατη καμπάνια, η οποία έχει προβληθεί και παλαιότερα αλλά με διαφορετική διαφήμιση, και έχει προκαλέσει τον διαχωρισμό των φανατικών telemarketers σε δύο στρατόπεδα. Από τη μια πλευρά βρίσκονται εκείνοι της «Έξυπνης Σίτας» και από την άλλη οι υπέρμαχοι του «Pretty Bra», που προφανώς είναι ως επί το πλείστον άνδρες. Και εδώ, οι «αληθινές» μαρτυρίες γυναικών, είναι όλα τα λεφτά.



Bamix, ο πολυκόφτης
«Πετάξτε από την κουζίνα σας όλες τις άχρηστες κουζινομηχανές, πάρτε το Bamix». Το «πανάλαφρο, αθόρυβο και θαυματουργό» αυτό πολυ-σκεύος, κάνει σχεδόν τα… πάντα στην κουζίνα και σας επιτρέπει να φτιάξετε το ίδιο εύκολα μελιτζανοσαλάτα, σκορδαλιά και ταραμοσαλάτα. Χαρακτηριστικό του πόσο έχει σημαδέψει η συγκεκριμένη διαφήμιση τους απανταχού ξενύχτηδες, είναι αυτό εδώ το group «Μόνο όσοι ξενυχτάνε ξέρουν τι είναι το Bamix».



Μαζαζοκαλσόν Slim
Τα μαζαζοκαλσόν παραδόξως ήταν πολύ της μόδας στα 90’s, όμως αν είχαμε να ξεχωρίσουμε μια διαφήμιση από τις δεκάδες που κυκλοφόρησαν εκείνη την περίοδο (και παίζονται μέχρι σήμερα), αυτή θα ήταν η εκπληκτική ερμηνεία της λαϊκής αοιδού Τζίνας - "Με φλερτάρεις και το ξέρω ότι με ποθείς, με τις φλογερές ματιές σου με πολιορκείς..."- Βαρώνη, η οποία έχασε σε είκοσι (20) μέρες δέκα (10) κιλά. Αμφιβάλλετε;



Kosy Wrap, ο μανδύας-κουβέρτα
Όχι δεν πρόκειται για βίντεο προώθησης κάποιας αίρεσης, ούτε για την νέα προσπάθεια των μοναχών καπουτσίνων να προσεγγίσουν το τηλεοπτικό κοινό. Ο μανδύας-κουβέρτα- πάπλωμα –ή ό,τι άλλο θέλετε, φοριέται μέσα και έξω από το σπίτι και σας κρατάει ζεστούς όλη μέρα, κάθε μέρα.. Το συγκεκριμένο προϊόν, το είχαμε συναντήσει και παλαιότερα μέσα από την διαφήμιση του θρυλικού Snuggie. Σημαντική προσθήκη στο Kosy Wrap, οι τσέπες.



Chuck Norris Total Gym
Όταν ένας θρύλος των περιπετειών δράσης, διαφημίζει ένα μηχάνημα γυμναστικής, τότε καταλαβαίνουμε ότι δεν πρόκειται για ένα τυχαίο μηχάνημα. Καταρχήν είναι δημιούργημα του ίδιου του Chuck και εφόσον ο ίδιος λέει ότι πρέπει να το αγοράσουμε, δεν χρειάζεται να αρνηθούμε προκαλώντας την τύχη μας.



Shake Weight
Ένα πρωτοποριακό σύστημα εκγύμνασης των άνω άκρων, το Shake Weight είναι ένας αλτήρας, ο οποίος δονείται με συγκεκριμένο μοτίβο, ενώ η κίνηση από τις γυναίκες που θέλουν γραμμωμένα χέρια παραπέμπει εύκολα σε… πονηρό περιεχόμενο.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Γιατί η ζωή επιμένει να μου δίνει μαθήματα που δεν έχω καμιά διάθεση να μάθω;"

Ashleigh Brilliant, Βρετανός σκιτσογράφος & γνωμικογράφος

  • 1893 - Εγκαινιάζεται η Διώρυγα της Κορίνθου.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2