ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΠΩΣ ΝΑ...

Πώς να μην νυστάζω;

Αν σε πιάνει νύστα τις πιο άκυρες στιγμές της ημέρας, τότε έχουμε πρόβλημα. Έχουμε, όμως, και λύσεις. Ευτυχώς.

Πώς να μην νυστάζω;

Είναι μεσημέρι, είσαι στην δουλειά. Εντάξει, μπορεί να βαριέσαι λίγο, όχι όμως και του θανατά. Και ξαφνικά έρχεται. Είναι απειλητικό, ρουφάει όλο το οξυγόνο από το δωμάτιο· ένα χασμουρητό. Σε έπιασε χωρίς λόγο νύστα στα καλά του καθουμένου;

Τότε μάλλον δεν τα πας και πολύ καλά με τον ύπνο σου. Ευτυχώς έχουμε μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν.

1. Κοιμήσου περισσότερο
Ο λόγος που το γράφουμε – παρ’ όλο που είναι το προφανές – είναι για όλους εκείνους τους ανθρώπους που ξεπερνούν κάθε βράδυ τα όριά τους, είτε παλεύοντας να βγάλουν περισσότερη δουλειά, είτε μπροστά σε μια οθόνη. Κλείσε τα μάτια και πέσε για ύπνο νωρίτερα. Το έχεις ανάγκη περισσότερο απ’ ό,τι νομίζεις.

2. Κράτα σταθερό ωράριο ύπνου
Που σημαίνει ότι πρέπει να ξυπνάς και να κοιμάσαι κάθε μέρα ίδια ώρα. Έτσι, ο οργανισμός σου θα συνηθίσει σε αυτό το πρόγραμμα και θα προσαρμοστεί καλύτερα. Άσε που το πρωινό ξύπνημα με τον καιρό θα γίνει πιο εύκολο. Και, ναι, εννοούμε και τα σαββατοκύριακα.

3. Φάε ένα υγιεινό σνακ όταν σε πιάσει νύστα
Ο οργανισμός σου χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να ανταπεξέλθει εκείνη την στιγμή, συνεπώς το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φας ένα υγιεινό σνακ που θα σου δώσει λίγες θερμίδες, αλλά και λίγη πρωτεΐνη. Γιαούρτι με φρούτα, ας πούμε, ή μερικοί ξηροί καρποί. Αλλά, και σε γενικές γραμμές…

4. Φτιάξε την διατροφή σου
Ο κακός ύπνος και η συνεχής νύστα μπορούν να είναι σημάδια πολύ κακής διατροφής. Αν σε καθημερινή βάση δίνεις έμφαση στους απλούς υδατάνθρακες (βλ. ζάχαρη) και όχι σε υγιεινές τροφές, τα επίπεδα ενέργειάς σου θα πέφτουν πολύ συχνά και πολύ απότομα.

5. Αντιμετώπισε το στρες
Το στρες προφανώς και δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε τα βράδια… μόνο που αυτό συνήθως είναι μια φράση που λέγεται μεταφορικά. Αν το στρες και οι αρνητικές σκέψεις κυριολεκτικά δεν σε αφήνουν να κοιμάσαι τα βράδια, καλό θα ήταν να μιλήσεις σύντομα με έναν ειδικό.

6. Αν παίρνεις φάρμακα…
…και έχεις παρατηρήσει ότι τα προβλήματα με τον ύπνο είναι παρανέργειά τους, τότε καλό θα ήταν να μιλήσεις με τον γιατρό σου για να δείτε πώς μπορεί να προσαρμοστεί η κατάσταση καλύτερα.

7. Κάνε ένα ντους
Ναι, ακόμα και μέσα στην μέση της ημέρας, αν μπορείς. Όπως το πρωινό ντους μας βοηθά να ξυπνήσουμε και να δραστηριοποιηθούμε πιο εύκολα, το ίδιο μπορεί να κάνει και τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Η αμφιβολία δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση, αλλά η βεβαιότητα είναι μία παράλογη κατάσταση."

Βολταίρος

  • 1791 - Γεννιέται ο Μάικλ Φαραντέι, Άγγλος επιστήμονας με σημαντική συμβολή στην εξέλιξη του ηλεκτρομαγνητισμού και της ηλεκτροχημείας.
    1869 - Ο Χρυσός του Ρήνου, πρώτο μέρος της τετραλογίας του Δαχτυλιδιού των Νιμπελούνγκεν του Ρίχαρντ Βάγκνερ, παρουσιάζεται για πρώτη φορά, στο Μόναχο.
    1908 - Αναγνωρίζεται η ανεξαρτησία της Βουλγαρίας.
    1943 – Το ελληνικό αντιτορπιλικό Αδρίας Ι προσκρούει σε νάρκη. Από την έκρηξη αποκόπηκε η πλώρη του. Παρά τις ζημιές το πλοίο κατόρθωσε κα έφθασε στις τούρκικες ακτές με 21 νεκρούς και 30 τραυματίες.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2