Ο ετήσιος Κύκλος εκδηλώσεων του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα, κορυφώνεται με το αφιέρωμα στον Arvo Pärt από το σύνολο Ergon Ensemble.
Ο επόμενος κύκλος του Piano στα forte του παρουσιάζει τους σολίστ Θανάση Αποστολόπουλο, Στέφανο Νικοτιάν και Νέλλη Σεμιτέκολο, με διευθυντή ορχήστρας τον Αλέξανδρο Διαμαντή.