Πανευρωπαϊκή προσπάθεια για την ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων
Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ζητά πανευρωπαϊκή στρατηγική για αυτόνομα οχήματα, προωθώντας την τεχνητή νοημοσύνη και την οδική ασφάλεια στην Ευρώπη.

Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ζητά πανευρωπαϊκή στρατηγική για αυτόνομα οχήματα, προωθώντας την τεχνητή νοημοσύνη και την οδική ασφάλεια στην Ευρώπη.
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, μιλώντας στην Εβδομάδα Ιταλικής Τεχνολογίας στο Τορίνο, ζήτησε να γίνει μια πανευρωπαϊκή προσπάθεια για την ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων.
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τόνισε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του προβληματικής ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας και στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Μιλώντας στην Εβδομάδα Ιταλικής Τεχνολογίας στο Τορίνο, τον κόμβο αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιταλίας, προέτρεψε την Ευρωπαϊκή Ένωση να υιοθετήσει μια στρατηγική «με προτεραιότητα την Τεχνητή Νοημοσύνη» σε όλους τους στρατηγικούς κλάδους, με έμφαση στην κινητικότητα.
«Τα αυτόνομα αυτοκίνητα αποτελούν ήδη πραγματικότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και εδώ στην Ευρώπη», είπε, προσθέτοντας ότι «η τεχνητή νοημοσύνη πρώτα» σημαίνει επίσης «η ασφάλεια πρώτα».
Τα σχόλιά της έρχονται καθώς οι Βρυξέλλες επιδιώκουν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας, ενώ οι τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίζονται να συμβαδίσουν με την ανάπτυξη ξένης τεχνολογίας, ιδίως από την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, αναφέρει το Reuters.
Ο ιδρυτής της Amazon, Τζεφ Μπέζος και ο πρόεδρος των Ferrari και Stellantis, με έδρα το Τορίνο, Τζον Έλκαν, ήταν επίσης μεταξύ των ομιλητών στην Ιταλική Εβδομάδα Τεχνολογίας.
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, πρότεινε τη δημιουργία ενός δικτύου ευρωπαϊκών πόλεων για την πιλοτική εφαρμογή αυτόνομων οχημάτων, λέγοντας ότι 60 Ιταλοί δήμαρχοι έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον.
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δεσμεύτηκε για την υποστήριξη της ΕΕ στην ανάπτυξη οχημάτων «κατασκευασμένων στην Ευρώπη και φτιαγμένων για τους ευρωπαϊκούς δρόμους», υπονοώντας ότι η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση, να συνδέσει απομακρυσμένες περιοχές με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να διατηρήσει την απασχόληση στον τομέα.
«Το μέλλον των αυτοκινήτων – και τα αυτοκίνητα του μέλλοντος – πρέπει να κατασκευάζονται στην Ευρώπη», τόνισε.