Το Lexus LBX διαθέτει νέας γενιάς 1.5 Hybrid Electric σύστημα κίνησης
Το Lexus LBX είναι το νέο compact SUV της εταιρείας, συνδυάζει casual χαρακτήρα με υψηλή ποιότητα, σχεδιασμένο να προσελκύσει ένα πιο νεανικό και μοντέρνο ευρωπαϊκό κοινό.

Το Lexus LBX είναι το νέο compact SUV της εταιρείας, συνδυάζει casual χαρακτήρα με υψηλή ποιότητα, σχεδιασμένο να προσελκύσει ένα πιο νεανικό και μοντέρνο ευρωπαϊκό κοινό.
Το Lexus LBX, συνδυάζει την casual αίσθηση με την υψηλή ποιότητα καθώς το νέο compact SUV της Lexus στοχεύει σε μια νέα κατηγορία για την Lexus στην Ευρώπη αφού είναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσελκύσει ένα πιο νεανικό, πιο μοντέρνο κοινό.
Ως ένα compact μοντέλο στη γκάμα της Lexus, το LBX είναι ένα Hybrid Electric SUV που έχει σχεδιαστεί για να είναι ευχάριστο στις καθημερινές μετακινήσεις και εναρμονισμένο με μία σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία που συνδυάζει την casual αίσθηση με την υψηλή ποιότητα. Υιοθετεί προηγμένες τεχνολογίες διατηρώντας τις παραδοσιακές αξίες της Lexus, όπως η πολυτελής ποιότητα κατασκευής και το πνεύμα φιλοξενίας Omotenashi.
Η νέα γενιά Lexus Hybrid Electric προσφέρει απόδοση και απόκριση. Το LBX διαθέτει ένα νέας γενιάς 1.500 κ.εκ. Hybrid Electric σύστημα κίνησης. Το σύστημα αποδίδει συνολική ισχύ 136 ίππων με μέγιστη ροπή 185 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 ΄΄ για το προσθιοκίνητο μοντέλο και 9,6 δευτερόλεπτα για το τετρακίνητο. Οι επίσημες τιμές του συνδυασμένου κύκλου WLTP δείχνουν κατανάλωση από 4,4 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 από 100 γραμ./χλμ.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1.5 λίτρων λειτουργεί με θερμoδυναμική απόδοση παγκόσμιας κλάσης, η οποία υποστηρίζεται από τεχνολογία καύσης υψηλής ταχύτητας και καινοτόμα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Περαιτέρω θερμική απόδοση επιτυγχάνεται από ένα σύστημα ψύξης που προσαρμόζει τη ροή του ψυκτικού υγρού ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα και την εξωτερική θερμοκρασία. Έτσι επιτυγχάνεται ταχύτερη προθέρμανση του κινητήρα και μειώνονται οι απώλειες τριβών, συμβάλλοντας στην οικονομία καυσίμου και υποστηρίζοντας την απόδοση του συστήματος κλιματισμού.
Ο ηλεκτρονικός, έξυπνα μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής υποστηρίζει μια ισορροπημένη λειτουργία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και απόκρισης ισχύος, ακόμη και σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα ή με χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού.
Το υβριδικό σύστημα με κινητήρα μικρού κυβισμού της Lexus χρησιμοποιεί ένα νέο κιβώτιο, το οποίο είναι σχεδιασμένο για εξοικονόμηση βάρους και χώρου. Παρόλα αυτά, έχει 17% υψηλότερη απόδοση από τις συμβατικές μονάδες ίδιου μεγέθους, με κορυφαία για την κατηγορία κατανάλωση καυσίμου, αθόρυβη λειτουργία και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Ένας συνδυασμός εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), σχεδιασμός ανάπτυξης με εστίαση στο μοντέλο (MBD) και μετρήσεων ακριβείας, χρησιμοποιήθηκαν στον επανασχεδιασμό του κιβωτίου ώστε να μειωθεί το μέγεθος τόσο του συστήματος μετάδοσης κίνησης όσο και της μονάδας του κιβωτίου. Επιπλέον χώρος εξοικονομείται με την τοποθέτηση των δύο κινητήρων-γεννητριών σε ξεχωριστούς άξονες. Κάθε στοιχείο εξετάστηκε προσεκτικά για να βρεθούν τρόποι μείωσης του μεγέθους και του βάρους χωρίς να θυσιαστεί η απόδοση ή η ποιότητα. Μεταξύ άλλων επανασχεδιάστηκαν τα γρανάζια, ενώ παρεμβάσεις έγιναν στους μηχανισμούς λίπανσης και ψύξης και στη σχεδίαση του περιβλήματος. Επίσης, χρησιμοποιείται λάδι χαμηλού ιξώδους.
Η νέα μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) είναι αρκετά συμπαγής έτσι ώστε να τοποθετείται ακριβώς πάνω από το κιβώτιο. Αυτή η επιλογή συμβάλει στη χαμηλή γραμμή του καπό του LBX συνεισφέροντας τόσο στην αποδοτικότητα καυσίμου όσο και στην προστασία των πεζών.
Το LBX, μετά το Νέο RX, είναι το δεύτερο μοντέλο της Lexus που επωφελείται από μια νέα διπολική υβριδική μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου (NiMH) υψηλής απόδοσης.
Η πρωτοποριακή τεχνολογία επιτρέπει την επίτευξη υψηλότερης πυκνότητας ισχύος από μια πιο συμπαγή και ελαφριά μονάδα μπαταρίας. Η υστέρηση απόκρισης μειώνεται κατά το ήμισυ, γεγονός που συμβάλλει σε ζωηρές, συναρπαστικές επιδόσεις, με παροχή πλούσιας ροπής σε χαμηλές ταχύτητες που συνήθως χαρακτηρίζει τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Επίσης, επωφελείται από ένα επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης που συνεισφέρει στην παράταση της διάρκειας ζωής και της απόδοσής της.
Ολόκληρη η μονάδα της μπαταρίας φιλοξενείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, με αποτέλεσμα να μην επηρεάζει τους διαθέσιμους χώρους στην καμπίνα ή τον χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος.
Το Hybrid Control System αξιοποιεί την αυξημένη απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και της υβριδικής μπαταρίας ώστε να προσφέρει άμεση απόκριση κατά την εκκίνηση και μία αίσθηση συνεχούς επιτάχυνσης. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα υβριδικά συστήματα, η απόκριση έχει αυξηθεί κατά περίπου 30% και η αρχική επιτάχυνση κατά περίπου 20% - η επιτάχυνση είναι διαρκής, χωρίς την αίσθηση μείωσης της ώθησης.
Το σύστημα υποστηρίζει επίσης την οδηγική απόλαυση, υποβοηθώντας τόσο την επιτάχυνση όσο και την επιβράδυνση σε ορεινές διαδρομές, ώστε να μην απαιτείται περισσότερο γκάζι στην ανηφόρα και φρένο στην κατηφόρα.
Με την υβριδική μπαταρία να συνεισφέρει περισσότερη ισχύ κατά την εκκίνηση, οι στροφές του κινητήρα είναι περίπου 20% χαμηλότερες, οπότε υπάρχει μια πιο ευχάριστη, γραμμική σχέση μεταξύ της χρήσης του γκαζιού από τον οδηγό και του ήχου του κινητήρα.
Το σύστημα ανιχνεύει πότε το αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται σε κατηφόρα και εφαρμόζει αυτόματα τον έλεγχο επιβράδυνσης, ακόμη και όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του φρένου.