Η Nissan έχει τον χαμηλότερο αριθμό προβλημάτων

Η Nissan αναδείχθηκε κορυφαία μάρκα μαζικών πωλήσεων στην ποιότητα, σύμφωνα με την έρευνα J.D. Power 2025, καταγράφοντας τα λιγότερα προβλήματα ανά 100 οχήματα.

Η Nissan έχει τον χαμηλότερο αριθμό προβλημάτων

Η Nissan κατατάχθηκε υψηλότερα μεταξύ των εταιρειών μαζικών πωλήσεων στην έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, κατακτώντας την δεύτερη θέση στον κλάδο συνολικά. Το κρίσιμο σημείο αναφοράς της ποιότητας των νέων οχημάτων βασίζεται στα σχόλια των ιδιοκτητών κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών ιδιοκτησίας.

Η έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, η οποία μετρά τα προβλήματα ανά 100 οχήματα (PP100), έδειξε ότι η Nissan πέτυχε τον χαμηλότερο αριθμό προβλημάτων ανά 100 οχήματα μεταξύ όλων των ανταγωνιστών μαζικών πωλήσεων - καταδεικνύοντας σημαντικές βελτιώσεις στην ποιότητα και την εμπειρία των οδηγών.

Αρκετά μοντέλα Nissan ξεχώρισαν στις αντίστοιχες κατηγορίες τους:

• Nissan Altima, κατατάχθηκε πρώτο στην κατηγορία μεσαίων αυτοκινήτων.

• Nissan Sentra, κατατάχθηκε πρώτο στην κατηγορία μικρομεσαίων αυτοκινήτων.

• Nissan Rogue, Frontier και Pathfinder, το καθένα κατατάχθηκε μεταξύ των τριών κορυφαίων στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.

Η αναγνώριση της Nissan από την J.D. Power, ως η κορυφαία μάρκα μαζικών πωλήσεων σε ποιότητα, αντικατοπτρίζει την πελατοκεντρική δέσμευση της εταιρείας στην παραγωγή οχημάτων που προσφέρουν ποιότητα και ικανοποίηση των οδηγών.

Η έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, η οποία βρίσκεται τώρα στο 39ο έτος της, αναλύει τις απαντήσεις δεκάδων χιλιάδων αγοραστών και ενοικιαστών νέων οχημάτων παραγωγής 2025. Καλύπτει 223 συγκεκριμένα προβλήματα σε εννέα κατηγορίες, που κυμαίνονται από την ψυχαγωγία και τον εξοπλισμό, έως την οδηγική εμπειρία και την ποιότητα κατασκευής.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v