Αυτό είναι το μέλλον της Mercedes-AMG

Το Concept AMG GT XX αποκαλύπτει το ηλεκτρικό μέλλον της Mercedes-AMG με τεχνολογία αιχμής, 1.360 ίππους και φόρτιση-ρεκόρ.

Αυτό είναι το μέλλον της Mercedes-AMG

Το Concept AMG GT XX είναι ένα πρωτοποριακό τεχνολογικό πρόγραμμα που προσφέρει μια εντυπωσιακή εικόνα για ένα επερχόμενο τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής από τη Mercedes-AMG.

Με τρεις κινητήρες αξονικής ροής και μια μπαταρία υψηλής απόδοσης που αναπτύχθηκε από την αρχή.

Υψηλής απόδοσης ηλεκτρική αρχιτεκτονική

Περιλαμβάνει μια πληθώρα τεχνικών λύσεων που προορίζονται για χρήση στα επόμενα μοντέλα μαζικής παραγωγής με βάση την υψηλής απόδοσης ηλεκτρική αρχιτεκτονική AMG (AMG.EA).

Χάρη σε μέγιστη ισχύ άνω των 1.000 kW, το Concept AMG GT XX μπορεί να φτάσει σε μέγιστες ταχύτητες άνω των 360 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με τη νέα μπαταρία υψηλής απόδοσης, οι τρεις κινητήρες αξονικής ροής φτάνουν σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, ιδιαίτερα όσον αφορά τη συνεχή ισχύ.

Εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση

Η μπαταρία παραμένει σε βέλτιστο εύρος θερμοκρασίας ακόμη και κατά τη διάρκεια έντονης οδήγησης, επιτρέποντας όχι μόνο την απόδοση στο δρόμο αλλά και την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Το πρωτότυπο όχημα μπορεί να επαναφορτίσει ενέργεια για περίπου 400 χλμ. αυτονομίας (WLTP) σε περίπου πέντε λεπτά.

Τρεις καινοτόμοι ηλεκτροκινητήρες εγγυώνται εξαιρετική ισχύ. Η μέγιστη ισχύς του είναι πάνω από 1.000 kW (>1.360 ίπποι). Οι κινητήρες είναι συσκευασμένοι σε δύο μονάδες ηλεκτροκίνησης υψηλής απόδοσης (HP.EDU) – μία μπροστά και μία πίσω. Η HP.EDU στο πίσω μέρος διαθέτει δύο κινητήρες αξονικής ροής, ο καθένας εξοπλισμένος με ένα συμπαγές πλανητικό σετ γραναζιών και έναν μετατροπέα, σε ένα ενιαίο περίβλημα.

Η μπροστινή μονάδα HP.EDU περιλαμβάνει έναν κινητήρα αξονικής ροής, ένα κιβώτιο ταχυτήτων και έναν μετατροπέα. Η μπροστινή ηλεκτρική κίνηση λειτουργεί ως ενισχυτικός κινητήρας. Ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται πρόσθετη ισχύς ή πρόσφυση στους μπροστινούς τροχούς. Όταν ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας δεν χρειάζεται, μια μονάδα αποσύνδεσης (DCU) τον αποσυνδέει. Κατά την επιτάχυνση και την ανάκτηση ενέργειας, η DCU ενεργοποιείται για βέλτιστη απόδοση. Κατά τη διάρκεια σταθερής οδήγησης, χαμηλού φορτίου και ρολαρίσματος, αποσυνδέεται ξανά, αυξάνοντας την απόδοση.

Νέα μπαταρία υψηλής τάσης

Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι μια εντελώς νέα εξέλιξη. Επωφελείται από όλη την εμπειρία από το AMG ONE και τη Formula 1, καθώς και από τις γνώσεις των καλύτερων μηχανικών της Mercedes‑AMG και των συστημάτων κινητήρων υψηλής απόδοσης (HPP) της Mercedes‑AMG στο Brixworth (Ηνωμένο Βασίλειο).

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο εντελώς νέος σχεδιασμός κυψελών μπαταρίας, που αναπτύχθηκε για εξαιρετικά υψηλή απόδοση.

Μικρότερο βάρος

Η μονάδα αποθήκευσης ενέργειας ιόντων λιθίου έχει υψηλή τάση άνω των 800 Volt, η οποία συμβάλλει επίσης στη συνολική απόδοση. Τα οφέλη της υψηλής τάσης είναι το μικρότερο βάρος λόγω της ελαφρύτερης καλωδίωσης, η υψηλότερη συνεχής ισχύς εξόδου και οι μικρότεροι χρόνοι φόρτισης της μπαταρίας. Οι απώλειες φόρτισης μέσω του καλωδίου φόρτισης είναι επίσης σημαντικά μικρότερες.

Το περίβλημα της μπαταρίας αποτελεί μέρος της δομής του οχήματος και ενσωματώνεται στη φιλοσοφία προστασίας από συγκρούσεις. Η μπαταρία, η καλωδίωση υψηλής τάσης (HV) και άλλα εξαρτήματα HV έχουν διαμορφωθεί και ασφαλιστεί ώστε να πληρούν τις υψηλές απαιτήσεις ασφαλείας της Mercedes‑Benz.

Ήχοι από τους μπροστινούς προβολείς

Τα εξωτερικά ηχεία για την εκπομπή ήχων οδήγησης είναι ενσωματωμένα στους μπροστινούς προβολείς για πρώτη φορά. Για πρώτη φορά, τα εξωτερικά ηχεία για την εκπομπή του ήχου οδήγησης είναι ενσωματωμένα στους προβολείς. Χρησιμοποιούν το περίβλημα του προβολέα ως κοιλότητα ηχείου. Η ενσωμάτωση εξοικονομεί χώρο, μειώνει το βάρος και επιτρέπει νέες παραλλαγές ήχου. Επιπλέον, τα ηχεία χρησιμεύουν επίσης ως σήματα για την προστασία των πεζών. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η τεχνολογία παθητικής μεμβράνης στο soundbar. Επιτρέπει την αναπαραγωγή χαμηλών συχνοτήτων και πιο ισχυρών μπάσων, καθώς αξιοποιεί καλύτερα τον διαθέσιμο χώρο εγκατάστασης.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v