Ένα ακόμη ατού για το Nissan Qashqai

Το Nissan Qashqai αποκτά ανανεωμένο σύστημα e-POWER, με χαμηλότερη κατανάλωση, λιγότερες εκπομπές και πιο ήσυχη ηλεκτρική οδήγηση.

Ένα ακόμη ατού για το Nissan Qashqai

Σχεδόν μια δεκαετία μετά το παγκόσμιο λανσάρισμά της τεχνολογίας e-POWER, η Nissan παρουσιάζει την αναθεωρημένη έκδοση της τεχνολογίας που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και προσφέρει ηλεκτρική οδήγηση χωρίς την ανάγκη φόρτισης.

H αναθεωρημένη έκδοση έχει ανασχεδιαστεί πλήρως για να προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση καυσίμου, χαμηλότερες εκπομπές και πιο εκλεπτυσμένη λειτουργία.

Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται μόνο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία διανέμεται απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα, καθώς και για τη φόρτιση της μπαταρίας εάν χρειαστεί.

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υβριδικά, δεν υπάρχει περίπλοκο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτης για τον συνδυασμό της ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των τροχών, πράγμα που σημαίνει ότι η απόκριση είναι άμεση και η οδήγηση είναι πάντα ομαλή, όπως ακριβώς σε ένα EV. Και όπως σε ένα ηλεκτρικό όχημα, το σύστημα αναγεννητικής πέδησης μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία επιστρέφει στην μπαταρία.

H αναθεωρημένη έκδοση υιοθετεί αυτήν την ιδέα και την αναβαθμίζει περαιτέρω για να προσφέρει καλύτερη ισορροπία μεταξύ της απόδοσης, της φινέτσας ενός ηλεκτρικού οχήματος και της πραγματικής οικονομίας καυσίμου.

Βελτιώσεις

Το ανανεωμένο e-POWER φέρνει σημαντικές βελτιώσεις σε κάθε βασικό τομέα:

• Κατανάλωση καυσίμου, μειωμένη στα 4,5 λίτρα/100χλμ. (WLTP), η καλύτερη στην κατηγορία. Ισοδυναμεί με πιθανή αυτονομία 1.200 χλμ.

• Οι εκπομπές CO₂ μειώθηκαν από 116 γραμ./χλμ. σε 102 γραμ./χλμ., μείωση 12% σε σύγκριση με το υπάρχον σύστημα

• Θόρυβος καμπίνας μειωμένος έως και 5,6 dB.

• Ενίσχυση +10kW στη λειτουργία Sport.

Εξελιγμένη πολλαπλή μονάδα

Τον πυρήνα του συστήματος αποτελεί μια νέα εξελιγμένη πολλαπλή μονάδα μετάδοσης της κίνησης ή οποία ενσωματώνει τον κινητήρα, την γεννήτρια, τον μετατροπέα, τον μειωτή και τον ενισχυτή σε μια συμπαγή και ελαφρύτερη μονάδα. Σε συνδυασμό με βελτιώσεις στην βαθμονόμηση του κινητήρα και την ηχομόνωση, το σύστημα μειώνει τόσο τον θόρυβο όσο και τους κραδασμούς υπό φορτίο. Ενώ τα εξαρτήματα έχουν επανασχεδιαστεί εκτενώς, η ισχύς του κινητήρα παραμένει 150kW και η μπαταρία αμετάβλητη στις 2,1 kWh.

Πιο αποδοτικό turbo

Ο τρικύλινδρος κινητήρας turbo 1.5 συνδυάζεται με το e-POWER. Υιοθετεί την τεχνολογία STARC της Nissan, η οποία βελτιώνει τη θερμική απόδοση σταθεροποιώντας την καύση εντός του κυλίνδρου - επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί πιο αθόρυβα και αποτελεσματικά σε χαμηλότερες ταχύτητες. Έχει τοποθετηθεί ένα νέο, μεγαλύτερο, πιο αποδοτικό turbo, το οποίο επιτρέπει μείωση 200 σ.α.λ. στις στροφές του κινητήρα κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, συμβάλλοντας στο χαμηλότερο συνολικό επίπεδο θορύβου.

Η τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης που υπήρχε στην προηγούμενη έκδοση έχει καταστεί περιττή από τις άλλες αλλαγές στον κινητήρα.

Επιπλέον βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα έχει επιτευχθεί από την αλλαγή σε λάδι λίπανσης 0W16, μειώνοντας την εσωτερική τριβή. Οι οδηγοί θα εκτιμήσουν επίσης τα νέα, μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις που έχουν αυξηθεί από 15.000 χλμ. σε 20.000 χλμ.

Το τελικό αποτέλεσμα όλων των αλλαγών είναι ότι το Qashqai εξοπλισμένο με το νέο σύστημα της επόμενης γενιάς επιτυγχάνει έως και 16% καλύτερη οικονομία καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες και 14% βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου στον αυτοκινητόδρομο σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά.

Το ανανεωμένο Nissan Qashqai, εξοπλισμένο με το ανανεωμένο e-POWER, θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από τον Σεπτέμβριο του 2025.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v