Νέο Peugeot E-208 GTi: Βιώσιμη οδηγική απόλαυση με καθημερινή ευχρηστία
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό GTi της Peugeot προσφέρει 280 ίππους, σπορ επιδόσεις και αυτονομία 350 χλμ. για καθημερινή χρήση.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό GTi της Peugeot προσφέρει 280 ίππους, σπορ επιδόσεις και αυτονομία 350 χλμ. για καθημερινή χρήση.
Η Peugeot παρουσίασε στη θρυλική πίστα του Le Mans το νέο αμιγώς ηλεκτρικό E-208 GTi. Είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό GTi, που εκφράζει τη σύγχρονη και βιώσιμη οδηγική απόλαυση, συνδυάζοντας κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία B με εξαιρετική καθημερινή ευχρηστία.
Είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από την Peugeot Sport.
Το δυναμικό στυλ του E-208, ένα από τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας του μοντέλου, έκανε το έργο των σχεδιαστών του E-208 GTi πιο εύκολο. Το συμπαγές αμάξωμα, με τους τονισμένους ώμους και τους κοντούς προβόλους, αποτέλεσε ιδανική βάση, η οποία στο E-208 GTi αποκτά ακόμα πιο επιβλητική παρουσία χάρη στη χαμηλωμένη ανάρτηση και τα φαρδύτερα μετατρόχια.
Ισχύς 280 ίπποι
Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας κατασκευάζεται στο Trémery, στην ανατολική Γαλλία, ένα εργοστάσιο με μακρά παράδοση στην παραγωγή κινητήρων, το οποίο πλέον είναι επικεντρωμένο στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, στο πλαίσιο της κοινοπραξίας Emotors μεταξύ της Stellantis και της Nidec Leroy-Somer.
Ο ηλεκτροκινητήρας M4+ αποδίδει 280 ίππους και εντυπωσιακή ροπή 345 Nm. Προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας B, με επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.
Διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενσωματωμένο στον μειωτήρα, το οποίο βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά στις στροφές, προσφέροντας ευελιξία, απόδοση και σταθερότητα.
Αυτονομία 350 χλμ.
Η μπαταρία της CATL, με μικτή χωρητικότητα 54 kWh, επωφελείται από βελτιστοποιημένη διαχείριση που την προστατεύει κατά τη σπορ οδήγηση, με ένα ειδικό σύστημα ψύξης προσαρμοσμένο σε υψηλές επιδόσεις. Η έκδοση GTi προσφέρει αυτονομία 350 χλμ. στον μικτό κύκλο WLTP, κατάλληλη για καθημερινή χρήση.
Το E-208 GTi μπορεί να φορτιστεί σε 4 ώρες και 40 λεπτά από WallBox (7,4 kW). Η λειτουργία «περιορισμός φόρτισης στο 80%», διαθέσιμη στο εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), επιτρέπει την προσαρμογή του επιπέδου φόρτισης στην καθημερινή χρήση. Για πιο εντατική χρήση, όπως σε πίστα, το E-208 GTi μπορεί να φορτιστεί από 20% σε 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά σε σταθμό φόρτισης 100 kW.
Ο καλύτερος λόγος βάρους/ισχύος
Προσφέρει τον καλύτερο λόγο βάρους/ισχύος στην κατηγορία του (5,7 κιλά/ίππο). Διευρυμένα μετατρόχια κατά 56 χιλ. εμπρός και 27 χιλ. πίσω, χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 30 χιλ., ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικά στοπ, καθώς και πίσω αντιστρεπτική δοκός, συμβάλλουν στη σπορ απόδοση και την καθημερινή άνεση.
Το σύστημα ESP διαθέτει ειδική λειτουργία Sport, η οποία απενεργοποιεί τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού – και την αναγεννητική πέδηση – για μεγαλύτερη αμεσότητα, π.χ. σε συνθήκες πίστας.
Διαθέτει εμπρόσθιους δίσκους διαμέτρου 355 χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες, ειδικά σχεδιασμένες για τη βελτιστοποίηση της ψύξης και τη διασφάλιση σταθερής και άριστης απόδοσης πέδησης σε όλες τις συνθήκες.
Το έντονο κόκκινο στις μοκέτες, τα πατάκια και τις ζώνες ασφαλείας του E-208 GTi – όπως και στο 205 GTi – δημιουργεί αμέσως μια σπορ ατμόσφαιρα στην καμπίνα.
Σπορ και κομψός ο σχεδιασμός των ειδικών καθισμάτων εμπρός, με ενσωματωμένα προσκέφαλα. Το συμπαγές τιμόνι, βασικό στοιχείο της οδηγικής απόλαυσης, διαθέτει διάτρητο κόκκινο δέρμα σε συνδυασμό με Alcantara και ένα κεντρικό έμβλημα, επίσης σε κόκκινο χρώμα.
Προσφέρει τα καλύτερα στοιχεία του E-208 σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, τόσο για την άνεση όσο και για την υποβοήθηση του οδηγού. Διαθέτει το σύστημα πληροφόρησης Peugeot i-Connect Advanced με την υψηλής απόδοσης συνδεδεμένη πλοήγηση TomTom, την αναγνώριση φωνής "OK Peugeot" και τη λειτουργία ασύρματου mirroring (Apple CarPlay / Android Auto).