Φόρτισε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο νέο φορτιστή δαπέδου

Ο φορτιστής Curb Charger της Rheinmetall φέρνει επανάσταση στη φόρτιση EV με διακριτική τοποθέτηση στο πεζοδρόμιο, θερμαινόμενη λειτουργία και σφραγισμένα εξαρτήματα για χρήση σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Φόρτισε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο νέο φορτιστή δαπέδου

Μια νέα εκδοχή της φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο φορτιστής Curb Charger της Rheinmetall μοιάζει με πολύπριζο που συναντάται στα περισσότερα σπίτια και αποτελεί την εναλλακτική λύση στους μεγάλους, ψηλούς σταθμούς φόρτισης που αναπτύσσονται στη Γερμανία.

Ο Γερμανός προμηθευτής Rheinmetall ανέπτυξε μια εναλλακτική λύση στον τυπικό κάθετο πυλώνα φόρτισης με τον λεγόμενο Curb Charger, μια συμπαγή μονάδα ενσωματωμένη απευθείας στο πεζοδρόμιο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το Curb Charger μειώνει την «εισβολή στην περιοχή των πεζών» και ελαχιστοποιεί την παρεμπόδιση. Έχει μήκος 1.000 χιλ., ύψος 250 χιλ. και πλάτος 120 έως 150 χιλ. και ενσωματώνεται στο έδαφος.

Ο φορτιστής Curb παρέχει φόρτιση λειτουργίας 3 έως 22 KW μέσω μιας υποδοχής φόρτισης Τύπου 2.

Τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα είναι σφραγισμένα και η υποδοχή φόρτισης είναι εξοπλισμένη με αποχετεύσεις νερού για να επιτρέπει τη φόρτιση ακόμη και σε έντονη βροχή. Σε θερμοκρασίες μηδέν, ο φορτιστής πεζοδρομίου θερμαίνεται για να αποτρέπεται η συσσώρευση χιονιού και πάγου.

Εάν συσσωρευτεί νερό στον δρόμο ή στο χώρο στάθμευσης και εμποδίσει την ασφαλή φόρτιση, ένας αισθητήρας διακόπτει τη διαδικασία φόρτισης πριν ενεργοποιηθεί ο διακόπτης ανοίγματος του κυκλώματος.

Μετά από ένα πιλοτικό έργο διάρκειας ενός έτους σε δύο τοποθεσίες στην Κολωνία της Γερμανίας, η Rheinmetall θα ξεκινήσει τη σειριακή παραγωγή του προϊόντος.

«Οι πωλήσεις μονάδων αναμένεται να αυξηθούν σε πενταψήφιο αριθμό ετησίως», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Automotive News Europe. Η Rheinmetall, η οποία παράγει επίσης μπλοκ κινητήρων και όπλα μεγάλου διαμετρήματος, επιβεβαίωσε ότι έχει παραγγελίες από διάφορες μητροπολιτικές περιοχές της Γερμανίας χωρίς να παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η τιμή για ένα Curb Charger θα κυμαίνεται στο «τετραψήφιο εύρος ευρώ», ανάλογα με το συγκεκριμένο αίτημα του έργου, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Η Rheinmetall θα συνεχίσει να δοκιμάζει την παραγωγή σε αρκετές γερμανικές πόλεις, καθώς και να διεξάγει πρόσθετα πιλοτικά έργα σε άλλες χώρες.

Η έλλειψη υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων έχει επιβραδύνει την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως και η έλλειψη ενός ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου για τους φορτιστές.

Οι κανονισμοί, τα πρότυπα των σημείων σύνδεσης στο δίκτυο και το κόστος εγκατάστασης συγκαταλέγονται στα εμπόδια, σύμφωνα με έκθεση του GridX.

Η Rheinmetall δήλωσε ότι το κόστος του Curb Charger είναι λιγότερο από 10.000 ευρώ και ότι η σειριακή παραγωγή του προϊόντος έχει ξεκινήσει.

Ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA) κατέγραψε 990.000 δημόσια διαθέσιμα σημεία φόρτισης σε όλη την ΕΕ — συμπεριλαμβανομένων 180.000 σημείων γρήγορης φόρτισης. Μέχρι το 2030, ο IEA προβλέπει ότι ο αριθμός των δημόσια διαθέσιμων σημείων φόρτισης θα αυξηθεί σε περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια.

Ωστόσο, μια έκθεση του 2024 από την ένωση αυτοκινητοβιομηχανιών ACEA ανέφερε ότι η ΕΕ πρέπει να εγκαθιστά σχεδόν οκτώ φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως από ό,τι το 2023 για να καλύψει την αναμενόμενη ζήτηση.

Το 2024, οι ΗΠΑ διέθεταν 193.000 σημεία φόρτισης, εκ των οποίων τα 53.000 ήταν ταχυφορτιστές. Μέχρι το 2030, ο IEA προβλέπει ότι θα υπάρχουν 550.000 σημεία φόρτισης σε όλες τις ΗΠΑ, εκ των οποίων τα 220.000 θα είναι ταχυφορτιστές.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v