Το ανανεωμένο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Toyota Aygo X θα είναι το πιο καθαρό αυτοκίνητο της Ευρώπης!

Το νέο υβριδικό Toyota Aygo X υπόσχεται τις χαμηλότερες εκπομπές CO₂ στην κατηγορία του, με νέο κινητήρα, περισσότερη ισχύ, μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και GR Sport έκδοση.

Το ανανεωμένο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Toyota Aygo X θα είναι το πιο καθαρό αυτοκίνητο της Ευρώπης!

Η Toyota ανακοίνωσε ότι το ανανεωμένο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Aygo X είναι το καθαρότερο αυτοκίνητο της Ευρώπης που δεν χρειάζεται να δέχεται ηλεκτρικό ρεύμα από εξωτερική πηγή, με αναμενόμενες εκπομπές CO2 86 γραμ./χλμ.

Το υβριδικό Aygo X θα είναι το μοναδικό μικρό μοντέλο της μάρκας που θα πωλείται στην Ευρώπη με αυτή την τεχνολογία.

Επιμηκύνθηκε ο μπροστινός πρόβολος

Για να τοποθετηθεί το νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο διαθέτει μεγαλύτερο βενζινοκινητήρα, η Toyota επιμήκυνε τον μπροστινό πρόβολο του Aygo X κατά 76 χιλ.

Το τρέχον Aygo X, το οποίο διαθέτει βενζινοκινητήρα χωρίς υβριδικό σύστημα, έχει εκπομπές ρύπων 109 γραμ./χλμ. Το μίνι αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, το Fiat Panda/Pandina, έχει εκπομπές ρύπων 113 γραμ./χλμ. με έναν ήπιο υβριδικό κινητήρα 1.0, 70 ίππων, αναφέρει το Automotive News Europe.

 

Νο. 2 σε πωλήσεις

Με περισσότερες από 30.000 πωλήσεις μέχρι τον Απρίλιο, το Aygo X ήταν το Νο. 2 σε πωλήσεις στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων στην Ευρώπη, πίσω από το Panda/Pandina με σχεδόν 52.000 πωλήσεις, και μπροστά από τα Hyundai i10 και Kia Picanto με περισσότερες από 22.000 μονάδες το καθένα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Dataforce.

Υπάρχουν πολλά πλήρως υβριδικά μικρά αυτοκίνητα στην αγορά, όπως τα Toyota Yaris, Renault Clio και MG 3. Το Yaris έχει εκπομπές ρύπων 87 γραμ./χλμ.

«Τα τελευταία 20 χρόνια, το Aygo X αποτελεί την πύλη προς τη γκάμα της Toyota, προς τις πιο παραδοσιακές αξίες της μάρκας — ποιότητα και αξιοπιστία — προσθέτοντας στυλ και ευελιξία, τα οποία έχουν συμβάλει στην προσέλκυση νέων και πολύ νεότερων οδηγών», δήλωσε η Andrea Carlucci, αντιπρόεδρος της Toyota Europe, υπεύθυνη μάρκετινγκ και ανάπτυξης προϊόντων.

«Με το πλήρως υβριδικό σύστημα, φέρνουμε περαιτέρω καινοτομία ενισχύοντας την απολαυστική οδήγηση, παραμένοντας παράλληλα το σημείο εισόδου στη μάρκα όσον αφορά το συνολικό κόστος λειτουργίας», δήλωσε η Carlucci.

Τρικύλινδρος κινητήρας 1.5 του Yaris

Πώς η Toyota αναδιαμόρφωσε το Aygo X για να το κάνει υβριδικό. Η μάρκα τροποποίησε σημαντικά το Aygo X, το οποίο είχε σχεδιαστεί για να φιλοξενήσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1.0, ώστε να δέχεται τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.5 του Yaris, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες.

Ο μπροστινός πρόβολος επεκτάθηκε κατά 76 χιλ. Τα δύο πακέτα μπαταριών είναι τοποθετημένα κάτω από τα πίσω καθίσματα σε εγκάρσια διάταξη, ενώ άλλα υβριδικά Toyota χρησιμοποιούν παράλληλη διαμόρφωση, η οποία απαιτεί μακρύτερο μεταξόνιο.

Η μετάβαση σε ένα πλήρως υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και έναν κινητήρα με 50% μεγαλύτερο κυβισμό έχει ενισχύσει την ισχύ του Aygo X στους 116 ίππους από τους 72 ίππους του μη υβριδικού. Οι τιμές επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας δεν έχουν ανακοινωθεί.

Το Aygo X ήταν το τελευταίο επιβατικό αυτοκίνητο Toyota στην Ευρώπη που δεν προσέφερε υβριδικό σύστημα. Τα μικρά hatchback Yaris και τα μικρά crossover Yaris Cross πωλούνται μόνο ως υβριδικά στην Ευρώπη.

Περίπου 2.000 ευρώ ακριβότερο

Η φίρμα δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του πλήρως υβριδικού Aygo X, η οποία αναμένεται να είναι περίπου 2.000 ευρώ υψηλότερη από το τρέχον μοντέλο. Το Aygo X ξεκινά από 18.090 ευρώ στη Γερμανία, όπου το φθηνότερο πλήρως υβριδικό της Toyota είναι το Yaris στα 25.500 ευρώ.

Το τρέχον Toyota Aygo X κατατάσσεται δεύτερο στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων στην Ευρώπη, μετά το Fiat Panda/Pandina. Κυκλοφορεί στην αγορά από το 2021.

Για το ανανεωμένο Aygo X, η μάρκα θα προσφέρει επίσης μια έκδοση GR Sport για πρώτη φορά. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης παραμένει αμετάβλητο, αλλά οι ρυθμισμένες αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν πιο σπορ οδήγηση, δήλωσε η Toyota. Για καλύτερη διαφοροποίηση από το στάνταρ Aygo X, η έκδοση GR διαθέτει μαύρο καπό και οροφή.

Στο εργοστάσιο στο Kolin της Τσεχικής Δημοκρατίας

Η Toyota λάνσαρε το μίνι αυτοκίνητο Aygo X το 2021 και έχει κατασκευάσει 287.000 μέχρι στιγμής στο εργοστάσιό της στο Kolin της Τσεχικής Δημοκρατίας. Αντικατέστησε το μίνι αυτοκίνητο Aygo, εκ των οποίων 1,4 εκατομμύρια κατασκευάστηκαν από το 2005 έως το 2021 στο πλαίσιο μιας κοινοπραξίας στο Kolin, η οποία περιελάμβανε τα Citroen C1 και Peugeot 108. Η Toyota ανέλαβε πλήρως την κυριότητα του εργοστασίου την 1η Ιανουαρίου 2021.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v