Πώς η VW αναπτύσσει το χαμηλού κόστους ηλεκτρικό της ID1 με «ταχύτητα Κίνας»

Η VW επισπεύδει την ανάπτυξη του νέου ηλεκτρικού ID1 σε μόλις 36 μήνες, υιοθετώντας ευέλικτες μεθοδολογίες, εικονικές δοκιμές και τεχνητή νοημοσύνη. Στόχος είναι ένα ευρωπαϊκό, προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο, έτοιμο να ανταγωνιστεί τους ταχύτατους Κινέζους κατασκευαστές.

Πώς η VW αναπτύσσει το χαμηλού κόστους ηλεκτρικό της ID1 με «ταχύτητα Κίνας»

Το πρωτότυπο ID Every1 είναι ένα πρωτότυπο μοντέλο σχεδόν παραγωγής για το ID1. Αναπτύσσεται με πολύ ταχύτερο ρυθμό από ό,τι συνήθως για τη VW.

Το χαμηλού κόστους ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο με μπαταρία ID1 της Volkswagen αποτελεί επίσης το δοκιμαστικό πεδίο της αυτοκινητοβιομηχανίας για έναν επιταχυνόμενο κύκλο ανάπτυξης 36 μηνών αντί για τους τυπικούς 50 μήνες.

Για τον Thomas Kamla, τον επικεφαλής μηχανικό του ID1, το κλειδί για την επίτευξη αυτού του στόχου απαιτεί νέα νοοτροπία, πιο έξυπνα εργαλεία και εσωτερική εκτέλεση που υποστηρίζεται από ευέλικτες μεθόδους εργασίας και τεχνητή νοημοσύνη (AI).

Ο Kamla τόνισε την αλλαγή στην κουλτούρα ανάπτυξης για τα ηλεκτρικά οχήματα, η οποία αποτελεί ένα σημαντικό λανσάρισμα για την VW, καθώς νέοι Κινέζοι ανταγωνιστές και παραδοσιακοί αντίπαλοι όπως η Renault στοχεύουν στην αγορά προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης.

«Ακονίσαμε το πριόνι πριν μπούμε στο δάσος», δήλωσε ο Thomas Kamla, στο Automotive News Europe.

«Όπου και αν επιτυγχάνεται υψηλή απόδοση, το πρώτο πράγμα που αναζητούν οι άνθρωποι είναι το κατάλληλο εργασιακό ή εκπαιδευτικό περιβάλλον — αυτό ισχύει στην ανάπτυξη iPhone, στον αθλητισμό και τώρα και στην εταιρεία μας», δήλωσε.

Το να έχετε τα κατάλληλα εργαλεία για την εργασία — από κατσαβίδια μέχρι επεξεργασία δεδομένων — δεν είναι απλώς ένα στοιχείο κόστους, αλλά μια πηγή αξίας.

«Πρέπει να απομακρυνθούμε από την παλιά άποψη ότι η χρήση εργαλείων κοστίζει μόνο χρήματα. Δημιουργεί αξία, για παράδειγμα μέσω της συνεπούς αποθήκευσης δεδομένων, των συνεπών δεδομένων ανάπτυξης και ενός περιβάλλοντος στο οποίο οι ομάδες μπορούν να εργάζονται με πραγματικά ευέλικτο τρόπο.»

Πίεση από κινέζους ανταγωνιστές

Ο Kamla είπε ότι η ανταγωνιστική πίεση από τους Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων διαμόρφωσε την προσέγγιση της VW — το ID1 είναι η πρώτη πλήρης εφαρμογή αυτού του επιταχυνόμενου ρυθμού από την αυτοκινητοβιομηχανία.

«Η ισχυρή τοπική προσαρμογή, η σαφής εστίαση στις ομάδες-στόχους και οι γρήγορες αποφάσεις, για παράδειγμα στη διαδικασία σχεδιασμού, είναι αυτά που οδήγησαν στον τεράστιο ρυθμό στην Κίνα», είπε.

Αντιθέτως, οι αποφάσεις συχνά χρειάζονται μήνες στη Γερμανία. Ο Kamla είπε ότι οι κινέζοι ανταγωνιστές φέρεται να εργάζονται σε χρονοδιαγράμματα 24 μηνών, αν και υπό διαφορετικές συνθήκες.

Ο Kamla και η ομάδα του δεν ξεκίνησαν από το μηδέν. Η βάση της πλατφόρμας για το ID1, το οποίο θα μπορούσε να ονομαστεί ID Up, παρέχεται από τον μεγαλύτερο αδερφό του, το ID2 που αναμένεται το 2026, και την αρχιτεκτονική MEB της VW.

Ανάπτυξη στο Wolfsburg

Ήταν σημαντικό για τον Kamla η ανάπτυξη να μην πραγματοποιηθεί σε εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών, αλλά κυρίως στο Wolfsburg. «Θέλαμε σκόπιμα ένα εσωτερικό έργο - με προσέγγιση project-house. Όλοι συνεργάζονται και βοηθούν ο ένας τον άλλον. Αυτό δημιουργεί κίνητρο και υψηλή απόδοση», δήλωσε ο Kamla.

Είπε ότι ενώ το ID1 βασίζεται στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα MEB της VW , ο σχεδιασμός είναι φρέσκος, με νέο πίσω άξονα, μικρότερο συνολικό μήκος, μικρότερους τροχούς και πιο συμπαγή μπαταρία.

«Δεν έχουμε απλώς προσαρμόσει ένα υπάρχον όχημα. Έχουμε δημιουργήσει μια εντελώς νέα πλατφόρμα με νέο αμάξωμα», είπε. «Είναι ένα γνήσιο νέο αυτοκίνητο».

Ο χρόνος ανάπτυξης οχημάτων της VW θα μπορούσε να μειωθεί περαιτέρω.

Η ομάδα ID1 έχει επίσης ανανεώσει το μοντέλο εργασίας της σε μια ευέλικτη μεθοδολογία.

Σε αντίθεση με προηγούμενα έργα που προχωρούσαν με αυστηρή σειρά, το ID1 εκτελεί παράλληλα τα στάδια ανάπτυξης, ενσωματώνοντας την ιδέα, τον σχεδιασμό και τη μηχανική σε έναν ενιαίο βρόχο ανατροφοδότησης.

«Για εμάς, η ευέλικτη προσέγγιση αφορά τον συγχρονισμό, τον συγχρονισμό και την προβλεψιμότητα», λέει ο Kamla.

Εικονικές προσομοιώσεις και δοκιμές

Η ταχεία επανάληψη καθίσταται περαιτέρω δυνατή μέσω εικονικών προσομοιώσεων και δοκιμών, με στόχο τη μείωση του αριθμού των φυσικών πρωτοτύπων στο μισό - και τελικά στο μηδέν.

Η ανάπτυξη του ID1 δεν γίνεται εξ ολοκλήρου χωρίς υλικό. Οχήματα δοκιμών ID2, για παράδειγμα, θα χρησιμοποιηθούν για τη δοκιμή μεμονωμένων εξαρτημάτων του ID1.

Κοιτάζοντας μπροστά, ο Kamla βλέπει τον 36μηνο κύκλο ως το βασικό σημείο της VW — και πιστεύει ότι οι χρόνοι ανάπτυξης μπορούν να συρρικνωθούν περαιτέρω, με την προσθήκη της τεχνητής νοημοσύνης πιθανότατα να βοηθήσει στη μείωση του χάσματος.

Ψηφιακά εργαλεία

Με την ενσωματωμένη στον χρήστη σκέψη νωρίτερα στη φάση σχεδιασμού και την ταχύτερη δέσμευση σε βασικές κατευθύνσεις σχεδιασμού, βλέπει τα ψηφιακά εργαλεία να γίνονται εξίσου καθοριστικά με τα οργανωτικά.

«Διαδικασίες γενετικού σχεδιασμού, σχεδιασμός αμαξώματος με υποστήριξη τεχνητής νοημοσύνης, απαιτήσεις και διαχείριση δεδομένων—ο σχεδιασμός για αυτό βρίσκεται ήδη σε πλήρη εξέλιξη», δήλωσε.

Από 20.000 ευρώ

Το ID1 θα είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο εισαγωγικής κατηγορίας της VW με τιμές που ξεκινούν από περίπου 20.000 ευρώ, καθιστώντας το ανταγωνιστικό με ανταγωνιστές όπως το νέο ηλεκτρικό Twingo της Renault και το BYD Dolphin Surf.

Έξυπνο, ευέλικτο και οικονομικό

Το ID. 1 είναι ένα ηλεκτρικό Volkswagen αξίας 20.000 ευρώ από την Ευρώπη, για την Ευρώπη. Έξυπνο, ευέλικτο και οικονομικό: Ο σπορ σχεδιασμός, το ευέλικτο εσωτερικό και τα ψηφιακά χαρακτηριστικά καθιστούν την έκδοση παραγωγής του ID. ελκυστική για ιδιώτες και επαγγελματίες οδηγούς.

Πάντα ενημερωμένο: μια νέα ισχυρή αρχιτεκτονική λογισμικού επιτρέπει δια βίου ενημερώσεις και αναβαθμίσεις του μοντέλου παραγωγής

Εννέα νέα μοντέλα

Σχέδιο για το μέλλον της Volkswagen: Εννέα νέα μοντέλα έως το 2027, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων ηλεκτρικών μοντέλων που βασίζονται στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτρικής κίνησης (MEB) με κίνηση στους εμπρός τροχούς

Από το Beetle, η Volkswagen προσφέρει οικονομικά προσιτή κινητικότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους με συμπαγή και συμπαθητικά αυτοκίνητα. Με το πρωτότυπο ID.1, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει τώρα ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο εισαγωγικού επιπέδου.

Από 20.000 ευρώ

Η Volkswagen θα λανσάρει την έκδοση παραγωγής το 2027 – με τιμή εκκίνησης περίπου 20.000 ευρώ. Το ID. 2all θα κυκλοφορήσει ήδη στην κατηγορία των 25.000 ευρώ το 2026. Και τα δύο μοντέλα αποτελούν μέρος της νέας οικογένειας ηλεκτρικών αστικών αυτοκινήτων με κίνηση στους εμπρός τροχούς, η οποία αναπτύσσεται σε διασταυρούμενη βάση υπό την αιγίδα του Brand Group Core – που περιλαμβάνει τις μάρκες μαζικής παραγωγής στον Όμιλο Volkswagen. Βασίζονται στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτρικής κίνησης της Volkswagen, την MEB με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v