Audi e-tron GT quattro: Ονειρεμένο ηλεκτρικό Audi!
Η Audi παρουσιάζει το νέο e-tron GT quattro, ένα κομψό και δυναμικό ηλεκτρικό Gran Turismo με αυτονομία έως 622 χιλιόμετρα, ταχύτατη φόρτιση και υψηλή άνεση.

Η Audi παρουσιάζει το νέο e-tron GT quattro, ένα κομψό και δυναμικό ηλεκτρικό Gran Turismo με αυτονομία έως 622 χιλιόμετρα, ταχύτατη φόρτιση και υψηλή άνεση.
Η Audi επεκτείνει την οικογένεια Gran Turismo, λανσάροντας το νέο Audi e-tron GT quattro, ένα ονειρεμένο μοντέλο που κάνει την είσοδο στην premium κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία ακόμα πιο ελκυστική. Το νέο μοντέλο είναι τώρα διαθέσιμο στη Γερμανία.
Το νέο Audi e-tron GT quattro ολοκληρώνει την υπάρχουσα οικογένεια GT με τα S e-tron GT 2, RS e-tron GT 3 και RS e-tron GT performance 4. Το όχημα έχει ισχύ συστήματος 370 kW (430 kW με Launch Control). Χάρη στη μικτή χωρητικότητα της μπαταρίας 105 kWh (καθαρή 97 kWh) και την αυτονομία έως και 622 χιλιόμετρα, το Audi e-tron GT quattro είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και στον αυτοκινητόδρομο.
Σε μόλις δέκα λεπτά ρεύμα για 285 χλμ.
Το βασικό μοντέλο διαθέτει επίσης αξιοσημείωτη απόδοση φόρτισης έως και 320 kW. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται μόνο σύντομες στάσεις φόρτισης, καθώς το όχημα μπορεί να επαναφορτιστεί περίπου 285 χλμ. σε μόλις δέκα λεπτά. Η πλήρης ισχύς φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης είναι διαθέσιμη σε διευρυμένο θερμικό εύρος. Ο σχεδιαστής διαδρομής e-tron ρυθμίζει αυτόματα το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη δυνατή απόδοση φόρτισης.
Η φιλοσοφία του Audi Gran Turismo ενσαρκώνεται όχι μόνο από την ικανότητα μεγάλων αποστάσεων, αλλά και από την εντυπωσιακή σχεδιαστική του γλώσσα. Οι μεγάλοι τροχοί, η κομψή σιλουέτα τύπου coupé και το εκτεταμένο μεταξόνιο συμβάλλουν στις σπορ αναλογίες του οχήματος. Ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας 0,24 και οι ελεγχόμενες εισαγωγές αέρα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση με ελάχιστο θόρυβο οδήγησης – ιδανικό για χαλαρή οδήγηση.
Δυναμικό φινίρισμα
Στο μπροστινό μέρος, μια μαύρη μάσκα τονίζει την ανεστραμμένη Singleframe στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ στο πίσω μέρος, ένας κομψά σχεδιασμένος διαχύτης με κάθετα πτερύγια προσδίδει ένα δυναμικό φινίρισμα.
Η κομψή γραμμή οροφής προσδίδει στο όχημα ένα δυναμικό περίγραμμα. Τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος, η μπαταρία υψηλής τάσης διαθέτει στρατηγικά τοποθετημένες εσοχές στη συστοιχία μπαταριών που χρησιμεύουν ως χώροι για τα πόδια και παρέχουν γενναιόδωρη άνεση καθισμάτων σε όλους τους επιβάτες.
Ενσωματωμένα προσκέφαλα
Ο οδηγός και ο συνοδηγός ταξιδεύουν με πολυτέλεια σε σπορ καθίσματα με οκτώ ρυθμίσεις και ενσωματωμένα προσκέφαλα που αποδεικνύονται ιδιαίτερα άνετα σε μεγάλα ταξίδια. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί μερικώς ή πλήρως, ώστε ο αθλητικός εξοπλισμός να μπορεί να αποθηκευτεί στο πορτμπαγκάζ των 405 λίτρων. Υπάρχει επίσης ένας μπροστινός χώρος αποσκευών με όγκο 77 λίτρων.
Το έξυπνο σύστημα quattro κατανέμει τη ροπή κίνησης μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα πλήρως μεταβλητά και με αστραπιαία ταχύτητα, εξασφαλίζοντας βέλτιστη πρόσφυση σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών οδήγησης. Για να εκτελέσει αυτήν την εργασία, το σύστημα αναλύει την οδηγική κατάσταση και προσαρμόζει ανάλογα την κατανομή ισχύος.
Σε χιλιοστά του δευτερολέπτου
Ο ακριβής έλεγχος της κίνησης επιτυγχάνεται σε λίγα μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το Audi e-tron GT quattro ζυγίζει περίπου 30 κιλά λιγότερο από την έκδοση S, ωφελώντας εξίσου τη δυναμική και την αποδοτικότητα.
Όπως και τα άλλα μοντέλα GT (S e-tron GT 2, RS e-tron GT 3, RS e-tron GT performance 4), το νέο e-tron GT quattro παράγεται επίσης στο εργοστάσιο της Audi Sport GmbH Böllinger Höfe στο Neckarsulm. Το βασικό μοντέλο μπορεί να παραγγελθεί τώρα. Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 108.900 ευρώ.