Σκίζει η BYD και στις παγκόσμιες πωλήσεις

Η BYD σπάει ρεκόρ πωλήσεων τον Απρίλιο του 2025 και ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες και αφήνοντας πίσω ισχυρούς ανταγωνιστές.

Σκίζει η BYD και στις παγκόσμιες πωλήσεις

Η BYD, τον Απρίλιο, σημείωσε την καλύτερη επίδοση στον τομέα των παγκόσμιων πωλήσεών της μέχρι στιγμής για το 2025. Πρόκειται για ένα ακόμη στοιχείο που δείχνει ότι ο κινεζικός κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει τον στόχο των 5,5 εκατ. παραδόσεων για το σύνολο του έτους.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις των μοντέλων BYD για τον Απρίλιο ανήλθαν σε 380.089 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση άνω του 20% σε σχέση με τον περσινό Απρίλιο. Από αυτές, οι 372.615 αφορούν επιβατικά αυτοκίνητα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων της BYD (EV) έφτασαν τις 195.740 μονάδες, ξεπερνώντας για πρώτη φορά φέτος τις πωλήσεις plug-in υβριδικών οχημάτων (176.875 μονάδες), σύμφωνα με το Bloomberg.

Η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει νέα μοντέλα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και υπερταχεία φόρτιση, ώστε να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στα EV.

Η BYD, της οποίας οι μετοχές έχουν ενισχυθεί σχεδόν κατά 40% φέτος, αποφεύγει το ενδεχόμενο δασμών, καθώς δεν διαθέτει επιβατικά αυτοκίνητα στην αγορά των ΗΠΑ.

Xpeng, Xiaomi

Και άλλοι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών είχαν ενισχυμένη δραστηριότητα τον Απρίλιο. Η Xpeng σημείωσε ρεκόρ με 35.045 μονάδες (+273% σε ετήσια βάση), ενώ η Li έφτασε τις 34.000 (+32%) και η Nio τις 23.900 – ο δεύτερος καλύτερος μήνας για την καθεμία.

Αντίθετα, η Xiaomi παρουσίασε μείωση 3,4% στις 28.000 πωλήσεις σε σχέση με τον Μάρτιο. Ο χαμηλός αριθμός αποδίδεται περισσότερο σε περιορισμένη παραγωγή και όχι στη ζήτηση, παρά το θανατηφόρο ατύχημα με το SU7 στα τέλη Μαρτίου.

Οι παραγγελίες πάντως για τα SU7 Basic και Pro παραμένουν υψηλές, με χρόνο αναμονής 45 εβδομάδες, σύμφωνα με τη Securities Times.

Η Geely ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 53% (234.112 μονάδες), αν και η Zeekr, η premium φίρμα της, παρουσίασε πτώση 15%. Ο ανταγωνισμός από τη Xiaomi και άλλες νεοεισερχόμενες εταιρείες έχει ενταθεί ιδιαίτερα στον τομέα των premium EV.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v