Η τεχνολογία MHEV plus της Audi εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόδοση

Η Audi παρουσιάζει την τεχνολογία MHEV plus στις νέες σειρές A5 και Q5, βελτιώνοντας την κατανάλωση, την απόδοση και την οδηγική εμπειρία μέσω ενός προηγμένου ήπιου υβριδικού συστήματος.

Η τεχνολογία MHEV plus της Audi εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόδοση


Με τις νέες σειρές Audi A5 και Audi Q5 που βασίζονται στην πλατφόρμα Premium Combustion (PPC), η πολυτελής γερμανική μάρκα λάνσαρε τους πρώτους κινητήρες εσωτερικής καύσης με τη νέα τεχνολογία MHEV plus.

Με την αλληλεπίδραση μεταξύ της γεννήτριας κινητήρα (PTG), του εκκινητή με ιμάντα εναλλάκτη (BAS) και μιας μπαταρίας λιθίου-φωσφορικού σιδήρου, το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μειώνει τις εκπομπές άνθρακα και ταυτόχρονα αυξάνει την απόδοση και την ευελιξία.

Μερικώς ηλεκτρική οδήγηση


Το PTG, το οποίο μπορεί να είναι πλήρως συνδεδεμένο ή αποσυνδεδεμένο, διαθέτει ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος και έναν ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει τη μερικώς ηλεκτρική οδήγηση. Αυτό μειώνει την κατανάλωση και προσφέρει ακόμη πιο ομαλή εμπειρία οδήγησης.

Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το σύστημα MHEV plus βελτιώνει την απόδοση και την άνεση οδήγησης. Η συμπαγής αλλά ισχυρή μονάδα ηλεκτρικής κίνησης στο νέο σύστημα MHEV plus είναι η γεννήτρια κινητήρα (PTG). Αυτό το εξάρτημα αποτελεί και τη μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη τεχνολογία MHEV της Audi, η οποία βασιζόταν αποκλειστικά σε έναν ιμάντα εκκίνησης εναλλάκτη.

Συνεισφέρει έως και 24 ίππους


Το PTG, τοποθετημένο σε μια συμπαγή μονάδα με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος απευθείας στον άξονα εξόδου του κιβωτίου, μπορεί να συνεισφέρει έως και 24 ίππους ηλεκτρικής ισχύος στην κίνηση. Η μονάδα επιτρέπει μέγιστη ροπή 230 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη ήδη από την εκκίνηση. Το κιβώτιο ταχυτήτων του PTG λειτουργεί με αναλογία 3,6:1.

Το MHEV plus χρησιμοποιεί το PTG έως την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα για μέγιστη απόδοση. Σε υψηλότερες ταχύτητες, το PTG αποσυνδέεται από το σύστημα μετάδοσης μέσω ενσωματωμένου συμπλέκτη.

Έως 140 χλμ./ώρα


Το PTG ζυγίζει περίπου 21 κιλά και επιτρέπει μέγιστες 5.550 σ.α.λ. στον άξονα εξόδου. Ανάλογα με το όχημα και την έκδοση κίνησης, αυτό αντιστοιχεί σε ταχύτητα 130 έως 140 χλμ./ώρα.

Με ελάχιστες τροποποιήσεις στα γύρω μέρη και εξαρτήματα, δημιουργήθηκε ο απαραίτητος χώρος για την ενσωμάτωση του ηλεκτροκινητήρα στην έξοδο του κιβωτίου ταχυτήτων εντός των υπαρχόντων ορίων της σήραγγας.

Αναγεννητική πέδηση


Η τοποθέτηση ακριβώς πίσω από το κιβώτιο προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα: η ισχύς κίνησης των 18 έως 25 kW από την αναγεννητική πέδηση του PTG μεταδίδεται απευθείας στην έξοδο του άξονα χωρίς απώλειες. Το PTG είναι συμβατό τόσο με προσθιοκίνητα όσο και με τετρακίνητα οχήματα, χωρίς περαιτέρω προσαρμογές.

Εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας


Για την άνεση λειτουργίας του συστήματος απαιτείται ακριβής έλεγχος ροπής, ρεύματος και ταχύτητας. Το θερμικό εύρος λειτουργίας φτάνει από -40 έως +75 °C. Ένα περίβλημα νερού ψύχει τον ηλεκτροκινητήρα και τα ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος. Οι μονάδες ισχύος είναι διατεταγμένες γύρω από την ψύκτρα, ενώ οι πυκνωτές ενδιάμεσου κυκλώματος έχουν τοποθετηθεί με θερμικά αποδοτικό τρόπο.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v