Νέα DS Ν° 8: Η γαλλική τέχνη του ταξιδιού

To πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα του ομίλου Stellantis στην Ευρώπη υπόσχεται μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Νέα DS Ν° 8: Η γαλλική τέχνη του ταξιδιού

Μετά τις DS 3, DS 4, DS 7 και DS 9, το DS N°8 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής. Η ολοκαίνουργια DS N°8 είναι η πρώτη δημιουργία της μάρκας - και ευρύτερα του ομίλου Stellantisστην Ευρώπη - που είναι αποκλειστικά 100% ηλεκτρική.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας CD είναι μόλις 0,24 και το CdA του 0,64, αμφότερα από τα καλύτερα στην κατηγορία. Οι εξωτερικές διαστάσεις: μήκος 4,82 μ. με πλάτος που φτάνει τα 1,90 μ. και ύψος περιορισμένο στα 1,58 μ..

Όπως και στη DS AERO SPORT LOUNGE, η εκτεταμένη βαφή διχρωμίας χρησιμοποιεί ένα βαθύ μαύρο. Αυτό το χρώμα υπάρχει στην οροφή, επεκτείνεται στο καπό και φθάνει μέχρι τη γρίλια.

Εμπνευσμένα από την ιδέα DS AERO SPORT LOUNGE, τα καθίσματα με τον «περιβάλλοντα» σχεδιασμό τους διαθέτουν ένα λεπτό σχήμα με πλήρως ενσωματωμένα προσκέφαλα. Η χρήση αφρού υψηλής πυκνότητας και οι ρυθμιζόμενες πλαϊνές στηρίξεις στις πλάτες ολοκληρώνουν την άνεση του καθίσματος. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν λειτουργίες μασάζ, ψύχονται και θερμαίνονται.

Εκτός από το θερμαινόμενο τιμόνι, η θερμική άνεση ενισχύεται από το DS NECK WARMER, μια συσκευή που ευνοεί τη θέρμανση όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σώμα βελτιστοποιώντας την κατανάλωση ενέργειας. Οι θερμαντήρες αυχένα που είναι ενσωματωμένοι στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων φωτίζονται από ένα λογότυπο DS με κρυστάλλινη εμφάνιση.

Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες των καθισμάτων επωφελούνται από τη σχολαστικά μελετημένη άνεση στάσης του σώματος, με άφθονο χώρο για τα γόνατα, 84 εκατοστά χώρο για το κεφάλι και πλάτη με κλίση 30°, χωρίς συμβιβασμούς στην αρθρωτή τους διάταξη 40/20/40. Οι ψυχόμενες και θερμαινόμενες έδρες και οι πλάτες των καθισμάτων ολοκληρώνουν την άνεση.

Επωφελείται επίσης από μια κορυφαία ηχομόνωση, σημείο αναφοράς για το μοντέλο, η οποία παρέχεται από εξελιγμένη αεροδυναμική, πλήρη ακουστική επεξεργασία και πολυστρωματικό γυαλί, που ολοκληρώνουν την υπόσχεση ενός ταξιδιού πρώτης κατηγορίας.

Κινούμενη οθόνη οργάνων

Όταν ανοίγουν οι πόρτες, το λογότυπο DS εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων των 10,25". «Ζωντανεύει» και καλωσορίζει τον οδηγό με διακριτικά αστραφτερές χρυσές ανταύγειες. Κατά την οδήγηση, το δυναμικό περιεχόμενο «Digital ART» ζωντανεύει το φόντο της οθόνης οργάνων.

Τιμόνι σε σχήμα Χ

Το νέο τιμόνι σε σχήμα Χ έρχεται τώρα στη DS N°8. Η σχεδίασή του ανατρέπει τους καθιερωμένους κανόνες, ενώ η αρχιτεκτονική του και η βελτιωμένη εργονομία προσφέρουν στον οδηγό νέες ζώνες πρόσφυσης που συμβάλλουν στην οδηγική απόλαυση. Η στεφάνη του καλύπτεται από διαφορετικά υλικά ανάλογα με το επίπεδο προδιαγραφών. Αυτό το νέο τιμόνι συμβάλλει επίσης στην έννοια της στενής θερμικής άνεσης μέσω της λειτουργίας θέρμανσης.

Εξατομικευμένη κεντρική κονσόλα

Το εσωτερικό διαθέτει «διώροφη» κεντρική κονσόλα. Το επάνω μέρος είναι αφιερωμένο στα κύρια διαδραστικά χαρακτηριστικά. Ο επιλογέας μετάδοσης "PRND", ο επιλογέας ρυθμίσεων "Drive Mode" καθώς και ο έλεγχος έντασης ήχου άμεσης πρόσβασης του ηχοσυστήματος είναι απόλυτα προσβάσιμα. Αυτά τα στοιχεία έχουν σχεδιαστεί σαν κρύσταλλα, στο πνεύμα του κοσμήματος, ενώ ένα διακριτικό κινούμενο φωτεινό σχέδιο θυμίζει το σχήμα ενός γαλαξία.

Μεγάλη, όμορφα ενσωματωμένη κεντρική οθόνη

Με γενναιόδωρο μέγεθος 16 ιντσών και δυνατότητα εξατομίκευσης, η μεγάλη κεντρική οθόνη παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες του DS IRIS SYSTEM 2.0 που ελέγχονται με αναγνώριση φωνής. Είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό και λειτουργεί απρόσκοπτα και με απόκριση ενός smartphone. Πολύ λεπτή, προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του ταμπλό χωρίς να παραβιάζει την επένδυσή του. Οι χρήστες θα εκτιμήσουν τόσο τη βελτιωμένη απόδοση αυτού του στοιχείου υψηλής τεχνολογίας όσο και τον κομψό σχεδιασμό του. Επίσης η λεπτομέρεια χρωμίου φέρνει μια πινελιά φινέτσας που δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ πριν σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Πανοραμική γυάλινη οροφή με υψηλότερη θερμική απόδοση

Το DS N°8 μπορεί να εξοπλιστεί με μια μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή που μεγιστοποιεί τον χώρο για το ύψος του κεφαλιού και διατηρεί την αεροδυναμική απόδοση ενώ παρέχει στους επιβάτες μια φωτεινή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό.

Μπαταρίες Made in France

Η στρατηγική του Ομίλου Stellantis είναι ο σχεδιασμός και η παραγωγή της κύριας τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης να γίνεται εσωτερικά στην εταιρεία, αλλά και στη γαλλική επικράτεια. Για παράδειγμα, οι κυψέλες για τη μπαταρία NMC (Νικέλιο-Μαγγάνιο-Κοβάλτιο) του DS N°8 σχεδιάζονται και παράγονται στο εργοστάσιο Billy-Berclau Douvrin στην Γαλλία, από την ACC, μια κοινοπραξία στην οποία ο Stellantis είναι ένας από τους ιδρυτές και η μεγαλύτερη μέτοχος.

Αντίστοιχα ο ηλεκτροκινητήρας του DS N°8 σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στο Trémery (Γαλλία) από την NPE, μια άλλη κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει ο Όμιλος.

Έως 350 ίππους και αυτονομία 750 χλμ.

Η DS N°8 θα είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από τρία 100% ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης με ισχύ 230 ίππων, 245 ίππων και 350 ίππων, ενώ το τελευταίο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για τετρακίνηση. Όλοι οι κινητήρες απολαμβάνουν επίσης την επιπλέον ισχύ που δίνει περιστασιακά επιπλέον 30 ίππους στην έκδοση FWD – άρα 260 ίππους, +35 ίππους στην έκδοση FWD HIGH RANGE άρα 280 ίππους και +25 ίππους στο μοντέλο AWD LONG RANGE, δηλαδή 375 ίππους.

Στη DS N°8 AWD LONG RANGE, η διαχείριση της πίσω ηλεκτρικής μονάδας ισχύος έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία για τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες. Στη λειτουργία ECO, το DS N°8 χρησιμοποιεί μόνο κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, εκτός από το kick-down, το οποίο απελευθερώνει αμέσως όλη τη διαθέσιμη ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.

Στην λειτουργία Normal, το DS N°8 AWD LONG RANGE χρησιμοποιεί τους δύο κινητήρες του για να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση κατά την εκκίνηση και, στη συνέχεια, ο πίσω άξονας αποσυνδέεται μεταξύ 15 και 140 χλμ/ώρα, εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες πρόσφυσης. Εάν είναι απαραίτητο, το πίσω μοτέρ επανασυνδέεται αμέσως. Αυτή η διακοπτόμενη απεμπλοκή βελτιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση και συνεπώς την εμβέλεια. Στις λειτουργίες Sport και AWD, ο οδηγός απολαμβάνει μόνιμη τετρακίνηση με διαχείριση ροπής ειδικά για κάθε πρόγραμμα. Στη λειτουργία Sport, η προτεραιότητα δίνεται στην ισχύ, ενώ η λειτουργία AWD μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση στην ψηφιακή οθόνη οργάνων.

Ευκολότερη φόρτιση και μικρότερες στάσεις

Η DS N°8 είναι το μόνο όχημα της κατηγορίας που μπορεί να διανύσει τα 500 χιλιόμετρα από το Παρίσι στη Λυών σε αυτοκινητόδρομο χωρίς να χρειάζεται να φορτιστεί. Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 160 kW σταθερά μεταξύ 20% και 55% του επιπέδου φόρτισης και με την παρουσία συσκευής προετοιμασίας μπαταρίας, είναι δυνατή η αύξηση από 20% σε 80% της φόρτισης σε 27 λεπτά σε έναν γρήγορο φορτιστή.

Οι ενσωματωμένοι φορτιστές 11 kW και 22 kW θα προσφέρουν λειτουργικότητα V2L (Vehicle to Load), για φόρτιση εξωτερικής ηλεκτρικής συσκευής.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v