Οι κινητήριες μονάδες του νέου Skoda Kodiaq
Η δεύτερη γενιά του Skoda Kodiaq προσφέρει εκτεταμένη σειρά σύγχρονων και αποδοτικών κινητήρων, διαθέσιμη σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου.
Η δεύτερη γενιά του Skoda Kodiaq προσφέρει εκτεταμένη σειρά σύγχρονων και αποδοτικών κινητήρων, διαθέσιμη σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου.
Η δεύτερη γενιά Skoda Kodiaq διαθέτει μια ευρεία γκάμα σύγχρονων και αποδοτικών κινητήρων που περιλαμβάνει επιλογές βενζίνης και πετρελαίου. Για πρώτη φορά, είναι διαθέσιμο τόσο με plug-in όσο και με ήπια υβριδική τεχνολογία. Το plug-in υβριδικό σύστημα για το Kodiaq iV προσφέρει συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων και πλήρως ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Η ήπια υβριδική τεχνολογία συνδυάζεται στην βασική έκδοση 1.5 TSI με 150 ίππους. Μια έκδοση βενζίνης 2.0 TSI με 204 ίππους και δύο εκδόσεις πετρελαίου 2.0 TDI με 150 ίππους και 193 ίππους συμπληρώνουν τη γκάμα. Ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας, διαθέτει στάνταρ κίνηση σε όλους τους τροχούς, ενώ όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται στάνταρ με κιβώτιο ταχυτήτων DSG.
Απόδοση 204 ίπποι
Το Kodiaq iV χρησιμοποιεί το πιο πρόσφατο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η Skoda χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη plug-in υβριδική διάταξη του Volkswagen Group για να εξηλεκτρίσει τη δεύτερη γενιά Kodiaq. Διαθέτει έναν κινητήρα 1.5 TSI 150 ίππων, ο οποίος σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνολικά 204 ίππους στους μπροστινούς τροχούς, μέσω ενός 6-τάχυτου DSG.
Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης διασφαλίζει την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με μέγιστη ισχύ 11 kW, σε οικιακά wallboxes και σημεία φόρτισης AC, από το 10% έως το 80% σε 2,5 ώρες. Για ταχυφόρτιση DC, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στα 50 kW και σε αυτή την περίπτωση η επαναφόρτιση της μπαταρίας από το 10% έως το 80% διαρκεί μόλις 25 λεπτά. Επιπρόσθετα, υπάρχει λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
Παρά τη μεγάλη μπαταρία, το Kodiaq iV προσφέρει ένα μεγάλο χώρο αποσκευών στα 745 λίτρα. Το σύστημα infotainment από την άλλη περιλαμβάνει πολλές λειτουργίες ειδικά για την plug-in υβριδική έκδοση, όπως είναι η εύκολη αναζήτηση σταθμών φόρτισης.
Ήπια υβριδική τεχνολογία
Εκτός από το Kodiaq iV, η δεύτερη γενιά του SUV διατίθεται με έναν βενζινοκινητήρα και δύο πετρελαιοκινητήρες, όπου όλοι συνδυάζονται με κιβώτια DSG με 7 σχέσεις. Η βασική έκδοση βενζίνης 1.5 TSI 150 ίππων είναι η πρώτη της γκάμας που διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία και χρησιμοποιεί γεννήτρια μίζας/ ιμάντα 48 Volt και μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα υποβοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρική ώθηση, ενώ περιστασιακά και υπό συγκεκριμένες συνθήκες επιτρέπει στο SUV να κινηθεί με τον κινητήρα απενεργοποιημένο. Και οι δύο υβριδικοί κινητήρες ανήκουν στην τελευταία σειρά κινητήρων EA 211 evo2. Λειτουργώντας στον αποδοτικό κύκλο Miller, είναι εξοπλισμένοι με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Ο κινητήρας 1.5 TSI, με ενσωματωμένη ήπια υβριδική τεχνολογία, διαθέτει επίσης τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων της πιο πρόσφατης γενιάς (ACT+). Οι δύο εκδόσεις του πετρελαίου 2.0 TDI αποδίδουν 150 ίππους και 193 ίππους.