Νέα ονομασία για την Alfa Romeo Milano

Η ιταλική κυβέρνηση δεν δέχθηκε το όνομα «Milano» για ένα αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στην Πολωνία και η εταιρεία αναγκάστηκε να το αλλάξει.

Νέα ονομασία για την Alfa Romeo Milano

Μετά τις αντιδράσεις της ιταλικής κυβέρνησης σχετικά με την ονομασία του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Alfa Romeo, η Stellantis αναγκάστηκε να αλλάξει την ονομασία του.

Η Alfa Romeo Milano μετονομάστηκε σε Alfa Romeo Junior. Η ιταλική κυβέρνηση δεν δέχθηκε την ονομασία Milano για ένα αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στην Πολωνία.

Αντιμετωπίζοντας τις δηλώσεις Ιταλού κυβερνητικού αξιωματούχου περί παράνομης χρήσης του ονόματος Milano για το νέο B-SUV της, η Alfa Romeo μετονομάζει το μοντέλο της σε Junior.

Παρότι υποστηρίζει αδιαπραγμάτευτα πως δεν υπάρχει τίποτα έκνομο στη χρήση του ονόματος Milano, η Alfa Romeo αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια προκειμένου να αποφύγει κάθε διαμάχη.

Η επιλογή του ονόματος Junior έγινε μέσα από την κληρονομιά που εξασφαλίζει η μακρά ιστορία της μάρκας.

Ο CEO της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato, τοποθετήθηκε ως προς την απόφαση για την μετονομασία του νέου B-SUV της μάρκας με την εξής δήλωση:

«Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου παρότι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα με την οποία είναι συνυφασμένα όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγαμε κάθε διαμάχη.

Το όνομα Junior ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της και βέβαια πολύ αγαπημένο στους Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για ακόμα μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για το εμπορικό μας σήμα και να θέσουμε σε απόλυτη προτεραιότητα το προϊόν και το κοινό μας».

Ως συνέχεια στην επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT που σχεδιάστηκε από τον Giugiaro για τον Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε σε νέους πελάτες μέσω ενός ξεχωριστού μοντέλου με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος χρήσης.

Στις 26 Σεπτεμβρίου του 1966 η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και παρότι χωρίς το “Giulia” στην ονομασία της, έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά Alfa Romeo. Είναι ενδεικτικό ότι κάτι αντίστοιχο εφαρμόστηκε και στην Spider.

Η υιοθέτηση του κινητήρα των 1.290 κ.εκ. που με τον διπλό εκκεντροφόρο απέδιδε 89 ίππους και επαρκούσε για τελική ταχύτητα πάνω από 170 χλμ./ώρα, ισοδυναμούσε με δυνατές επιδόσεις που ταίριαζαν άψογα με την απολαυστική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Με συνολικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 92.000 μονάδες, η GT 1300 Junior σύντομα αποτέλεσε το best seller της γκάμας και ταυτόχρονα ένα ισχυρό status symbol της εποχής.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v