Ασφαλής οδήγηση χωρίς να ακουμπάμε το τιμόνι

Η νέα λειτουργία Personal Pilot L 3 της BMW, μειώνει τον φόρτο του οδηγού πίσω από το τιμόνι σε συγκεκριμένες καταστάσεις.

Ασφαλής οδήγηση χωρίς να ακουμπάμε το τιμόνι

Η αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι και να στρέψει προσωρινά την προσοχή του από το δρόμο, θα είναι σύντομα διαθέσιμη στη νέα BMW Σειρά 7.

Με την ονομασία BMW Personal Pilot L 3, η νέα λειτουργία μειώνει τον φόρτο του οδηγού πίσω από το τιμόνι σε συγκεκριμένες καταστάσεις και ελέγχει για λογαριασμό του την ταχύτητα του αυτοκινήτου, την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και την θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας. Αυτή η νέα επιλογή θα διατίθεται κατόπιν παραγγελίας για τη νέα BMW Σειρά 7 από τον Δεκέμβριο, με εγκατάσταση στα οχήματα από τον επόμενο Μάρτιο.

Μόνο στη Γερμανία

Σχεδιασμένη να αναλαμβάνει πλήρως τα καθήκοντα οδήγησης με ικανότητα αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3, όπως ορίζεται από την Society of Automotive Engineers ( SAE ), η λειτουργία θα προσφέρεται αποκλειστικά στη Γερμανία στην τιμή των 6.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Η καινοτόμος τεχνολογία επιτρέπει στους οδηγούς να ανακατευθύνουν την προσοχή τους σε άλλες δραστηριότητες εντός του οχήματος όταν ταξιδεύουν με ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα σε αυτοκινητόδρομους με διαχωριστικές λωρίδες. Χάρη στους ιδιαίτερα εξελιγμένους αισθητήρες του, πρόκειται για το πρώτο σύστημα του είδους του που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σκοτάδι.

Πιο ξεκούραστο ταξίδι

Η εισαγωγή της αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3 στα μοντέλα της BMW Σειράς 7 θα καταστήσει το BMW Group τον πρώτο κατασκευαστή αυτοκινήτων που θα προσφέρει όχι μόνο μια λειτουργία οδήγησης Επιπέδου 2 στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του, αλλά και μια λειτουργία Επιπέδου 3, όπου ο οδηγός θα μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και να ταξιδεύει πιο ξεκούραστα.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία Active Lane Change Assistant με επιβεβαίωση μέσω της κίνησης του ματιού. Αυτή έχει σχεδιαστεί κυρίως για χρήση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, επιτρέποντας στον οδηγό να υιοθετήσει μια χαλαρή στάση σώματος πίσω από το τιμόνι. Σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα, αυτή η πρόσθετη λειτουργία του Steering & Lane Control Assistant μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο της ταχύτητας και του συστήματος διεύθυνσης του αυτοκινήτου, αλλά και της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.

Ο οδηγός παρακολουθεί

Η ειδοποιός διαφορά μεταξύ του Επιπέδου 2 και του Επιπέδου 3 είναι ότι στο Επίπεδο 2 (μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση) ο οδηγός εξακολουθεί να έχει την ευθύνη ανά πάσα στιγμή. Όποτε χρησιμοποιείται το BMW Highway Assistant, ο οδηγός πρέπει να παρακολουθεί τι συμβαίνει στο δρόμο και να είναι σε θέση να αναλάβει ανά πάσα στιγμή ξανά τον έλεγχο. Μία έξυπνη κάμερα παρακολουθεί συνεχώς το επίπεδο προσοχής.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v