Χαμός με κουρέματα Μπάρμπι και Κεν στη Θεσσαλονίκη

Το αδιαχώρητο επικρατεί στα κομμωτήρια της Θεσσαλονίκης, από κόσμο που σπεύδει μετά την ταινία να αποκτήσει τις κουπ και την απόχρωση της Μπάρμπι και του Κεν.

Χαμός με κουρέματα Μπάρμπι και Κεν στη Θεσσαλονίκη

Το αδιαμφισβήτητο κινηματογραφικό φαινόμενο του καλοκαιριού, η Barbie της Greta Gerwig, έχει προκαλέσει παγκόσμια φρενίτιδα… στα πιο αναπάντεχα μέρη. Να, στα κομμωτήρια της Θεσσαλονίκης για παράδειγμα.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι κομμωτές της πόλης δεν προλαβαίνουν να κλείνουν ραντεβού σε εντυπωσιασμένους θεατές που σπεύδουν να αποκτήσουν τα μαλλιά τόσο της Μπάρμπι όσο και του Κεν.

«Έχουμε τουλάχιστον τέσσερα ραντεβού την ημέρα από πελάτισσες που ζητούν ξανθό μαλλί της Barbie και από πελάτες για το ανδρικό που επιθυμούν αρκετά έντονες, ξανθές ανταύγειες. Πρώτα τηλεφωνούν και ρωτούν, εάν μπορούν να πετύχουν τη συγκεκριμένη μεταμόρφωση και στη συνέχεια έρχονται στο κομμωτήριο με τη φωτογραφία της πρωταγωνίστριας στο κινητό. Μπορώ να σας πω, αν και χρόνια τώρα οι Ελληνίδες επιλέγουν το ξανθό χρώμα, το τελευταίο διάστημα με αφορμή την κινηματογραφική ταινία το ενδιαφέρον είναι πιο αυξημένο», εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ευτυχία Τζώρτζη, ειδικός κομμωτικής τέχνης.

Η ίδια προσθέτει πως «κυρίως τα νεαρότερης ηλικίας κορίτσια που αγαπούν έτσι και αλλιώς τις αλλαγές και επίσης δεν τις φοβούνται, μεταμορφώνονται σε Barbie. Θα σας πω, όμως, ότι τολμούν και κάνουν πιο έντονα ξανθά χρώματα και μεγαλύτεροι. Ειδικά τις προηγούμενες ημέρες, μετά την πρεμιέρα της ταινίας στη χώρα μας, πολλές κυρίες και κύριοι κάθισαν στην καρέκλα του κομμωτηρίου και βγήκαν με κινηματογραφικό αέρα».

Αναφορικά με το χτένισμα, η κ. Τζώρζτη παρατηρεί πως «ενώ έως τώρα επέλεγαν πιο απλές γραμμές και πιο φυσικά, σπαστά μαλλιά τώρα θέλουν όλο και πιο έντονες μπούκλες αλλά και αξεσουάρ, στέκες, κορδέλες στα μαλλιά, αντίστοιχα με αυτά με τα οποία εμφανίζεται σε σκηνές στην μεγάλη οθόνη η πρωταγωνίστρια».

Ο Σταμάτης Απότας έχει πολλά να θυμηθεί και να αφηγηθεί για τα κριτήρια των πελατών όταν μπαίνουν στο κομμωτήριο του, ένα κατάστημα το οποίο διατηρεί 20 χρόνια στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Όπως λέει, οι ταινίες επηρεάζουν πελάτισσες και πελάτες που σπεύδουν να αντιγράψουν κινηματογραφικά πρότυπα. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με την Barbie.

«Έτσι κι αλλιώς, στον χώρο μας είναι συνηθισμένη η ατάκα “θέλω να γίνω σαν τον τάδε ή την τάδε”. Ήταν που ήταν επίκαιρο το ξανθό, η προβολή της ταινίας το απογείωσε. Επίσης, πολλοί επιλέγουν και το ροζ. Έχουμε και περιπτώσεις που έρχονται και βάφουν ροζ τα μαλλιά για να πάνε έτσι στους κινηματογράφους», λέει ο ίδιος.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v