Η επιστροφή της Lancia

Το νέο λογότυπο της μάρκας σηματοδοτεί την είσοδo της στη νέα εποχή της κινητικότητας.

Η επιστροφή της Lancia

Η αποκάλυψη του νέου λογοτύπου εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της Lancia. Η παρουσίαση του Lancia Pu+Ra Design, αντιπροσωπεύει την Pure («Καθαρή») και Radical («Καινοτόμα») σχεδιαστική γλώσσα που θα χαρακτηρίζει το μέλλον της Lancia.

Το Lancia Pu+Ra Zero, το τρισδιάστατο σχεδιαστικό μανιφέστο, θα εμπνεύσει τα τρία νέα μοντέλα της μάρκας που θα παρουσιαστούν την περίοδο 2024 – 2028. Για τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση η Lancia συνεργάζεται με την Ιταλική εταιρεία interior design, Cassina.

Εξηλεκτρισμένη εποχή της Lancia

Μέσα σε 116 χρόνια ιστορίας, υπήρξαν συνολικά επτά λογότυπα της Lancia, όλα με τη δική τους ξεχωριστή ιστορία και κομψότητα. Τώρα ήρθε η στιγμή για ένα νέο λογότυπο, το οποίο σηματοδοτεί την είσοδο της μάρκας στη νέα εποχή της κινητικότητας. Το νέο λογότυπο θα κοσμεί το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας και τη νέα Delta. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της νέας εταιρικής ταυτότητας που θα εφαρμοστεί στις αρχές του 2024.

Εμπνευσμένο από το λογότυπο του 1957, το οποίο παρουσιάστηκε με τη Lancia Flaminia, το νέο λογότυπο αποτελεί ένα αυθεντικό κόσμημα, με κλασσική αισθητική, απλές γραμμές και πολυτελή χαρακτήρα. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο εκφράζει του νέους γραφιστικούς κώδικες της μάρκας και αποτελεί το αποτέλεσμα προηγμένων τεχνολογιών που εφαρμόζονται στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και σε άλλους τομείς, όπως την ωρολογοποιεία.

Γεννημένο από τη σύνθεση των λέξεων “Pure” («Καθαρή») και “Radical” («Καινοτόμα»), το Lancia Pu+Ra Design είναι το όνομα της νέας και βιώσιμης σχεδιαστικής γλώσσας της Lancia, η οποία θα εμπνεύσει τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Είναι το αποτέλεσμα του υπερήφανου παρελθόντος της μάρκας και τυπικών παραδειγμάτων του ιταλικού στιλ.

Οι απαλές και καθαρές γραμμές των Aurelia και Flaminia θα είναι εμφανείς στα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, μαζί με μοντέρνες εκφράσεις της καινοτομίας και την απλότητας, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μόδα και την αρχιτεκτονική, αλλά και τη σπουδαία ιστορία της μάρκας στους αγώνες, όπως αυτή εκφράστηκε από μοντέλα όπως η Stratos και η Delta.

«Ζεστή» και εκλεπτυσμένη αίσθηση

Όσο για το εσωτερικό, το Lancia Pu+RA Design δημιουργεί μια σύνδεση με το design των Ιταλικών επίπλων, με απόλυτη προσοχή στην λεπτομέρεια, τα υλικά και την καινοτομία. Με απλές γεωμετρικές φόρμες και καινοτόμα προοπτική καλωσορίζει τους επιβάτες με μια «ζεστή» και εκλεπτυσμένη αίσθηση. Όλα τα παραπάνω ενισχύονται με την χρωματική προσέγγιση “color blocking” και την επιλογή ποιοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον υλικών που προσδιορίζουν το μελλοντικό πνεύμα της μάρκας.

Η αναγέννηση της Lancia

Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο Αναγέννησης της Lancia περιλαμβάνει τρία νέα και αποδοτικά μοντέλα, τα οποία θα παρουσιάζονται ανά δύο χρόνια με αρχή το 2024, ώστε να καλυφθεί το 50% της αγοράς. Είναι μια δομημένη πορεία, η οποία εξελίσσεται με ταχύτητα ως μέρος του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, “Dare Forward 2030”. Αυτό είναι ξεκάθαρο και στη διαδικασία εξηλεκτρισμού, όπου το 2028, η μάρκα θα διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Επόμενος πυλώνας είναι η βιωσιμότητα. Το 50% των επιφανειών στην καμπίνα του νέου Ypsilon που είναι προσβάσιμες από τους επιβάτες είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, ενώ το νέο μοντέλο πώλησης της μάρκας θα εστιάζει στο διαδίκτυο.

Τελικός στόχος είναι η Lancia να αποτελεί μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων.

Lancia

Με 116 χρόνια ιστορίας, η Lancia αντιπροσωπεύει τη διαχρονική Ιταλική κομψότητα. Μια μάρκα που έκανε τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να ονειρεύονται χάρη στα θρυλικά της μοντέλα: τις κομψές Flaminia και Aurelia B24 Spider, την ισχυρή Delta, την εκλεπτυσμένη Fulvia και πολλά ακόμη. Η Lancia τώρα είναι έτοιμη να ξεκινήσει την Αναγέννηση της με ένα 10ετες στρατηγικό πλάνο που κινείται με ταχύτητα. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούσαν θεμελιώδεις αρχές της μάρκας. Και τώρα η βιωσιμότητα, η πελατοκεντρική προσέγγιση και η κοινωνική υπευθυνότητα θεωρούνται εξίσου απαραίτητες, γιατί η Lancia είναι αποφασισμένη να κοιτάξει το μέλλον με αφοσίωση και φιλοδοξία.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v