Το 2014 έγιναν πολλά γεγονότα στον χώρο του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζω όμως την κόντρα μεταξύ τριών εταιρειών που διεκδίκησαν την πρώτη θέση στις πωλήσεις της πλέον δημοφιλούς κατηγορίας αυτοκινήτων.
Δεν είναι ο Καμμένος που θα πρέπει να ανησυχεί τους ψηφοφόρους του Σύριζα, αλλά το ότι περιμένουν να είναι αριστερό ένα κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία.
Με την πρωτιά εξασφαλισμένη, στον Σύριζα παλεύουν τώρα να περιθωριοποιήσουν τις «ακραίες» συνιστώσες και να κρατήσουν όσο περισσότερους γίνεται εκτός Βουλής.
Η προσπάθεια που κάνει η Volvo για να ξεπεράσει τις δυσκολίες που υπάρχουν στη διεθνή αγορά του αυτοκινήτου είναι ένα καλό παράδειγμα για κάθε εταιρεία που θέλει να επιβιώσει και να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά.