Ο Πρετεντέρης και η συμπεριφορά του δεν μου προξενούν εντύπωση. Εντύπωση μου κάνουν αυτοί που τσαντίζονται, θεωρώντας- προφανώς- ότι ζούμε σε κόσμο "καλών" και "κακών" και όχι επαγγελματιών που κάνουν τη δουλειά τους.
Αντιλαμβάνομαι την οικονομική στενότητα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, αλλά δεν μπορώ να δικαιολογήσω, και την χρήση κάθε οχήματος χωρίς να υπάρχει το ανάλογο ασφαλιστήριο.
Ο Ιοβόλος προσπαθεί να βγάλει άκρη με την συμπεριφορά Κουβέλη. Λίγες καταστάσεις είναι πιο δυσάρεστες από εκείνες που φωνάζεις για να έρθουν κοντά όσο γίνεται περισσότεροι ώστε να σε δουν να κάνεις το κατόρθωμα, και τελικά τους παρουσιάζεις μια παταγώδη αποτυχία.
Η αγορά του αυτοκίνητου βουλιάζει και οι έμποροι βρίσκονται σε απόγνωση. Παρά τις προσπάθειες που κάνουν για να προσελκύσουν αγοραστές, τα αποτελέσματα είναι μικρά.
Βαρέθηκα να γκρινιάζω για όσα ενεχόμενος υφίσταμαι, για όσα αδρανών υπομένω, για όσα καιροσκοπών ανέχομαι, όσα υπαιτίως καταπίνω, ηλιθίως αποδέχομαι και δολίως συγχωρώ.
Τα bitcoins και το πλασματικό χρήμα μας δίνουν ανάγλυφα μια ιδέα του τι πραγματικά είναι ο σύγχρονος θεός: Μια παραδοχή για την αξία του. Ένα "έστω ότι το χρήμα είχε αξία θα ήθελες να έχεις λίγο;".
Οι συνεχείς προσπάθειες των εταιρείων, που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου, να προσαρμόσουν τις τιμές πώλησης των προϊόντων τους στα νέα οικονομικά δεδομένα, επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ο κλάδος του αυτοκινήτου διακρίνεται για την ανταγωνιστικότητα του.
Η επίθεση στον ανόητο Κατίδη είναι υπερβολική. Αυτό που θα έπρεπε να κοιτάξουμε είναι να μην υπάρχουν τόσο κοντά σε χαζούς ανθρώπους ακραίες ιδέες. Σε λίγο τα "υγιή αντανακλαστικά της δημοκρατίας" θα μοιάζουν περισσότερο με ένα κοινωνικό τικ...