Διαβάζοντας στο site iefimerida, το άρθρο που δημοσίευσε ο Guardian, για το τέλος της χλιδής και των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αναρωτιέμαι γιατί εδώ και πέντε χρόνια δεν έγινε μια κίνηση από την κυβέρνηση, για να βρει ο κλάδος του αυτοκινήτου την νέα ισορροπία του.
Κι εκεί που σχεδόν διασκεδάζαμε με το πόσο βουβός παραμένει ο Κώστας Καραμανλής ενώπιον των εξελίξεων στη χώρα, και με το πόσο εντέχνως βυθίζεται στην αφάνεια, εγκαταλείποντας τυχόν ευθύνες για την «ελληνική τραγωδία», να που το χαχανητό μάς κόπηκε εν μέσω θέρους.
Η εικόνα για τον εαυτό μας είναι κατά κανόνα σκηνοθετημένη από εμάς. Όταν η πραγματικότητα χαλάει την πορεία της μυθοπλασίας, το γιαούρτι αποδεικνύεται καυτό. Ο Ιοβόλος μοιράζεται μαζί σας ένα μικρό του πάθημα.
Πέσανε να τον φάνε τον καημένο τον Κασιδιάρη οι ευρωπαίοι ακροδεξιοί, επειδή, λένε, το χρώμα του είναι λίγο πιο σκούρο από αυτό των Αρείων και τα χείλη του είναι νέγρικα. Παιδιά, μιλάμε για τον Ηλία, εντάξει;
Αν και δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ο μοναδικός λόγος που απαγόρευσε ο Γάλλος Πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ την εισαγωγή αρκετών μοντέλων της Mercedes στην Γαλλία είναι ο τύπος του ψυκτικού υγρού, του βγάζω το καπέλο για την ενέργεια του.
Με αφορμή την καταδίκη του Κύπριου υπουργού Άμυνας σε φυλάκιση για την υπόθεση της έκρηξης στο Μαρί, ο Ιοβόλος σιχτιρίζει την έλλειψη ενός στοιχειώδους κανόνα που να ρυθμίσει την ευθύνη των ελλήνων υπουργών.