Renault Clio III: ”Μεγάλο” και... ασφαλές

Με τον τίτλο του ”Αυτοκινήτου της χρονιάς 2005”, τις υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας, αλλά και νέες διαστάσεις στις αποσκευές του ήρθε στην Ελλάδα το νέο Clio III της Renault. Στα δυνατά του σημεία ο εξοπλισμός που θα βοηθήσει να ξεχαστεί η τιμή, την οποία αρκετοί ίσως βρουν ”τσιμπημένη”.

Το νέο Clio της Renault δεν θα μπορούσε να ελπίζει σε καλύτερη διαφήμιση από τον τίτλο του ”Αυτοκινήτου της χρονιάς 2005”. Η γαλλική φίρμα έπαιζε πάντοτε δυνατά στην κατηγορία ”Β” και μάλιστα ο πρόγονος του Clio III είχε επίσης χριστεί ”Αυτοκίνητο της χρονιάς”, το 1991.

Παράλληλα, το Clio III έλαβε 5 αστέρια στα tests του Euro NCAP, καταδεικνύοντας την προσοχή που επέδειξαν οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας στον τομέα της ασφάλειας.

Σχεδιαστικά το Clio III δεν χαρακτηρίζεται από τις τολμηρές γραμμές του Megane, φέρνει σε λίγο από Modus μπροστά και είναι σαφώς μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, που φαίνεται να αποτελούν ένα από τα ισχυρά χαρτιά του οχήματος, το νέο Clio ακολουθεί την τάση αυτοκινήτων της κατηγορίας, που μεγαλώνουν προς όλες τις κατευθύνσεις: Με μήκος σχεδόν 4 μέτρα (3.986 mm) και ύψος 1,5 μέτρο περίπου (1.496 mm), ελάχιστοι θα παραπονεθούν πως... δεν βολεύτηκαν.

Προς ώρας διατίθεται με τρία κινητήρια σύνολα 1,2, 1,4 και 1,6 λίτρων, απόδοσης 76, 100 και 110 ίππων αντίστοιχα, ενώ το βάρος του ανέρχεται στα 1.150 κιλά (με τον κινητήρα των 1.600 κ. εκ.).

Από την πλευρά των αναρτήσεων, η Renault εξόπλισε το νέο μοντέλο με γόνατα Μακφέρσον εμπρός, πίσω υιοθέτησε τη λύση του ημιάκαμπτου άξονα, ενώ δίσκους πίσω διαθέτει μόνο η έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 κ. εκ.

Ο εξοπλισμός είναι περίπου πλήρης και ο νέος κάτοχος μπορεί να είναι σίγουρος πως, για τα δεδομένα της κατηγορίας πάντοτε, δεν θα ζηλέψει τίποτα: Ακόμα και στη ”φτωχή” έκδοση των 1,2 κ. εκ. θα βρει ABS, AFU (σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος σε έκτακτες ανάγκες), προσκέφαλα ασφαλείας εμπρός και πληθώρα άλλων μικροευκολιών.

Πάντως το νέο Clio δεν μπορεί να χαρακτηριστεί φθηνό, αφού ο υποψήφιος αγοραστής θα κληθεί να καταβάλει έως και 17.100 ευρώ (για το 1,6 Comfort Dynamic), τιμή που αυτομάτως το βάζει ”στα χωράφια” υψηλότερων κατηγοριών.

Ακόμα και η έκδοση 1,2 Pack Authentic κοστίζει περί τα 13.000 ευρώ, ενώ στα 1,4 κ. εκ. η τιμή, ανάλογα και με την έκδοση, εκκινεί από τα 13.900 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v