ΜΧ5: Ενα άτακτο ”παιδί” με βαρύ όνομα

Είναι ”ωριμότερο” και ομορφότερο, αλλά με την γνωστή διάθεση και νοοτροπία που έφερε τον πρόγονό του με το ίδιο όνομα στο βιβλίο Γκίνες. Μεγαλύτεροι χώροι, νέοι κινητήρες, διπλά εμπρός ψαλίδια και εσωτερικό που θα συζητηθεί. Το νέο MX 5 της Mazda είναι στην Ελλάδα και ψάχνει... άτακτους οδηγούς.

Ωρίμασε και ομόρφυνε, άλλαξε look και φόρεσε νέους κινητήρες αλλά (ευτυχώς) δεν φαίνεται να άλλαξε διάθεση και νοοτροπία: Το νέο MX – 5 της Mazda κυκλοφορεί ήδη ανάμεσά μας, με πολλές ομοιότητες και διαφορές σε σχέση με τον επιτυχημένο πρόγονό του.

Η νέα γενιά του θρυλικού roadster αντικαθιστά ένα μοντέλο που βρήκε τη θέση του στο βιβλίο Γκίνες, καθώς μετά από 16 χρόνια διαρκούς παραγωγής, αποτέλεσε το περισσότερο πωλούμενο σπορ διθέσιο ανοιχτό αυτοκίνητο.

Το MX – 5 μεγάλωσε προς όλες τις κατευθύνσεις, εξοπλίζεται με δύο κινητήρια σύνολα 1,8 και 2,0 κ. εκ. που αποδίδουν 126 και 160 ίππους αντίστοιχα και (βεβαίως) παρέμεινε πισωκίνητο. Όσον αφορά τις αναρτήσεις η Mazda προίκισε το μοντέλο με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Το πλαίσιο είναι στιβαρότερο, η θέση οδήγησης χαμήλωσε ελαφρώς, ενώ το εσωτερικό, με τα όμορφα τύπου μπάκετ καθίσματα, αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Κυκλοφορεί σε 7 εκδόσεις μια εκ των οποίων αποκαλείται special edition, με το σειριακό αριθμό του κάθε αυτοκινήτου ενσωματωμένο στην κεντρική κονσόλα και το συνολικό κόστος να ανέρχεται στα 31.990 ευρώ.

Κατά τα άλλα η πιο προσιτή επιλογή ακούει στο όνομα BASE, διαθέτει, μεταξύ άλλων, ABS, immobilizer, μεταλλικές 16αρες ζάντες, 4 αερόσακους αλλά όχι κλιματισμό. Στην αμέσως επόμενη έκδοση (Mid), που απαιτεί την εκταμίευση 24.490 ευρώ, η Mazda προσθέτει και τον αυτόματο κλιματισμό.

Σε κάθε περίπτωση σκόπιμο θα ήταν να εξοπλίσετε το όχημα με μπλοκέ διαφορικό, ώστε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το ταλέντο των μηχανικών της Mazda, την ελληνική άσφαλτο αλλά και την ”παιχνιδιάρικη” διάθεσή σας.

Επιμέλεια: Αρ. Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v