Φραγκφούρτη: Η ”Καθαρή Γοητεία” του 61ου car show

Πέρα ίσως απο κάποιον αγώνα της formula 1, το μέρος που οι περισσότεροι λάτρεις του αυτοκινήτου θα ήθελαν να βρεθούν είναι το διάσημο σαλόνι αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης. Φέτος το 61ο car show της γερμανικής πόλης είχε τα πάντα! Ιδού ένας απολογισμός, για όσους δεν μπόρεσαν να είναι εκεί.

Με περισσότερους από 1.000 εκθέτες να παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους σε 215.000 (!) απαστράπτοντα τετραγωνικά μέτρα, η 61η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ανταποκρίθηκε επάξια στη φήμη και το όνομα που τη συνοδεύει από το 1951, ως ένα από τα σημαντικότερα car shows παγκοσμίως.

Οι λάτρεις των τεσσάρων τροχών που πέρασαν το κατώφλι της 61ης ΙΑΑ (που φέτος τιτλοφορείτο ”Καθαρή Γοητεία”) παρακολούθησαν εκθέματα που περιελάμβαναν στην κυριολεξία τα πάντα: Dream cars, concept cars, 122 νέα μοντέλα (εκ των οποίων τα 77 γερμανικά), 110 αυτοκίνητα έτοιμα για test drive, ελκυστήρες, gadgets, αλλά και συζητήσεις για το μέλλον της αυτοκίνησης.

Παράλληλα, οι επισκέπτες αντίκρισαν τα μοντέλα των Geely, Brilliance και Landwind, τριών κινεζικών εταιριών που επέλεξαν την Φρανκφούρτη για την επίσημη πρώτη των οχημάτων τους, επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Ωστόσο την τιμητική τους είχαν τα υβριδικά μοντέλα. Η κατακόρυφη αύξηση των πετρελαϊκών τιμών αλλά και η ανάγκη για την προστασία του περιβάλλοντος έστρεψε τους κατασκευαστές στην δημιουργία μοντέλων που χρησιμοποιούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας.

Στον ατελείωτο κατάλογο των νέων μοντέλων που παρουσιάστηκαν περιλαμβάνονται: το Renault Clio, η Porsche Cayman, το Fiat Punto, το Honda Civic, η Μercedes S-Class, το Volkswagen Passat Variant, το Volvo C 70 Cabrio, το Peugeot 407 Coupe, το Opel Astra Twin Top.

Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης πραγματοποιείται κάθε 2 έτη από το 1951. Το 2003 την έκθεση παρακολούθησαν περίπου 1.000.000 θεατές, ενώ η φετινή διήρκεσε ( για το κοινό) από τις 17 έως τις 25 Σεπτεμβρίου.

Αρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v