Το περιβάλλον «ευχαριστεί» την Hyundai

Η Hyundai παρουσιάζει πρώτη παγκοσμίως την τεχνολογία κινητήρων CVVD, με λιγότερους ρύπους.

Αν το περιβάλλον είχε φωνή, θα ευχαριστούσε όσες αυτοκινητοβιομηχανίες κατορθώνουν να μειώσουν τις εκπομπές των επικίνδυνων ρύπων. Η προσπάθεια των εταιρειών δεν περιορίζεται μόνο στις εκπομπές που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα όταν τα χρησιμοποιούμε. Επεκτείνεται, σε όλε τις δραστηριότητες της κάθε μάρκας. Από την στιγμή που θα ξεκινήσει η σχεδίαση των νέων μοντέλων, μέχρι την εξέλιξη τους, την κατασκευή τους, την χρήση τους και την φροντίδα που απολαμβάνουν τα αυτοκίνητα μόλις ολοκληρώσουν τον κύκλο της ζωής τους.

Η Hyundai παρουσιάζει πρώτη παγκοσμίως, την τεχνολογία κινητήρων CVVD, με βελτιωμένη απόδοση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Αυτή η τεχνολογία, ελέγχει τη χρονική διάρκεια του ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων. Βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα κατά 4%, επιτυγχάνει οικονομία καυσίμου κατά 5% και μειώνει τις εκπομπές ρύπων κατά 12%. Πρόκειται να κάνει την πρώτη της εμφάνιση, στον κινητήρα Smartstream G1.6 T-GDi.




Η Hyundai αναπτύξε την τεχνολογία Συνεχούς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας βύθισης Βαλβίδας (Continuously Variable Valve Duration (CVVD). Η καινοτομία αυτή αποκαλύφθηκε στο Hyundai Motorstudio Goyang την Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019 μαζί με τον Smartstream G1.6 T-GDi, τον πρώτο κινητήρα που διαθέτει την τεχνολογία CVVD.

Το Hyundai Motorstudio Goyang αποτελεί το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο αυτοκινήτων στην Κορέα, προσφέροντας διασκέδαση στους επισκέπτες, καθώς μεταξύ άλλων μαθαίνουν πώς κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα και πώς λειτουργούν.

H τεχνολογία CVVD βελτιστοποιεί τόσο την απόδοση του κινητήρα όσο και την οικονομία καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα είναι φιλική προς το περιβάλλον.

Μέχρι στιγμής, η απόδοση και η αποτελεσματικότητα του κινητήρα εσωτερικής καύσης διέπονται από την τεχνολογία μεταβαλλόμενης ρύθμισης βαλβίδων που ρυθμίζει τη χρονική διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος της βαλβίδας καθώς και τη βύθιση της βαλβίδας, με την ισχύ του κινητήρα που παράγεται μέσω του κύκλου καυσίμου εισαγωγή, συμπίεση, καύση/εκτόνωση-εξαγωγή.

Οι προηγούμενες τεχνολογίες ελέγχου μεταβαλλόμενου χρονισμού βαλβίδων δεν μπορούν να ρυθμίσουν τη διάρκεια βύθισης της βαλβίδας, καθώς ο χρονισμός κλεισίματος των βαλβίδων εξαρτιόνταν από τον χρονισμό ανοίγματος και δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν σε διαφορετικές οδηγικές συνθήκες. Η CVVD φέρνει την τεχνολογία σε μια νέα κατεύθυνση ρυθμίζοντας πόσο χρόνο μια βαλβίδα παραμένει ανοιχτή.

Όταν το όχημα διατηρεί σταθερή ταχύτητα και ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλές στροφές, η τεχνολογία CVVD ρυθμίζει τις βαλβίδες εισαγωγής να παραμένουν ανοικτές μέχρι τη μέση του χρόνου συμπίεσης και από αυτό το σημείο τις κρατάει κλειστές έως σχεδόν το τέλος του χρόνου συμπίεσης βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου καθώς μειώνει τις αντιστάσεις που προκαλούνται κατά τη διάρκεια της συμπίεσης. Από την άλλη πλευρά, όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε υψηλές στροφές, δηλαδή το όχημα κινείται με μεγάλη ταχύτητα ή επιταχύνει γρήγορα, οι βαλβίδες εισαγωγής κλείνουν στην αρχή του χρόνου συμπίεσης για να μεγιστοποιηθεί ο όγκος αέρα που χρησιμοποιείται κατά τη διαδικασία της καύσης βελτιώνοντας τη ροπή και την επιτάχυνση.

Ο νέος βενζινοκινητήρας turbo Smartstream G1.6 T-GDi, με ισχύ 180 ίππους και ροπή 26,6 χλγμ., διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης που θερμαίνει ή ψύχει ταχύτερα τον κινητήρα βελτιώνοντας τη θερμοκρασία καθώς και ένα ισχυρό σύστημα άμεσου ψεκασμού που επιτυγχάνει πιέσεις 350bar ξεπερνώντας τα 250bar του προηγούμενου T-GDi κινητήρα μειώνοντας την τριβή του κινητήρα κατά 34%.

Ο νέος κινητήρας Smartstream G1.6 T-GDi, θα εξοπλίζει το Hyundai Sonata, του οποίου η διάθεση θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2019.

Δείτε στο κάτωθι βίντεο τη νέα τεχνολογία CVVD:


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v