Με 600 ίππους το νέο Polestar 1!

Το νέο plug-in υβριδικό κουπέ της Polestar θα «βγάζει» συνδυασμένη ισχύ πάνω από 600 άλογα.

Τις δυνατότητες που εξασφαλίζει η υβριδική τεχνολογία στην επίτευξη υψηλών επιδόσεων, άμεσης απόδοσης της ισχύος και μείωσης των ρύπων, αξιοποιεί και η νέα μάρκα Polestar. H θυγατρική της Volvo, προγραμμάτισε η πρώτη φάση της παραγωγής του νέου plug-in υβριδικό κουπέ Polestar 1, να ολοκληρωθεί στο τέλος του δεύτερου εξαμήνου.

Τα πρώτα πολυτελή αυτοκίνητα με το σήμα της Polestar, θα παραδοθούν στους πελάτες τους τελευταίους μήνες της χρονιάς.

Στόχος των ανωτάτων στελεχών της Volvo και της Polestar, είναι να δημιουργηθούν μοντέλα τα οποία θα ανταγωνισθούν τα premium γερμανικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Αρχικά θα τοποθετηθεί δίπλα στα αντίστοιχης ιπποδύναμης μοντέλα των ειδικών σειρών BMW M και Mercedes-AMG.




Οι μηχανικοί εργάζονται για να αποτελέσει το Polestar 1, πρότυπο οδήγησης και χειρισμού. Αξιοποιούν την τεχνογνωσία της Volvo για να δημιουργήσουν την γκάμα μιας μάρκας, που δεν υπήρχε επίσημα στην αγορά πριν από δύο χρόνια.

Οι μηχανικοί έχουν περάσει αμέτρητες ώρες για να βεβαιωθούν ότι το Polestar 1, ένα plug-in υβριδικό κουπέ με συνδυασμένη ισχύ μεγαλύτερη από 600 ίππους και ροπή 100,6 χλγμ., ικανοποιεί τις υψηλές προσδοκίες τους.

Τον Ιούλιο του 2015, η Volvo απέκτησε το 100% της Polestar. Πριν από την εξαγορά, η Polestar ήταν μια ανεξάρτητη εταιρεία την οποία η Volvo αξιοποίησε για να αναπτύξει εκδόσεις υψηλής απόδοσης των μοντέλων της.

Η Volvo, ανακοίνωσε ότι θα μετατρέψει την Polestar, σε αυτόνομο εμπορικό σήμα που θα είναι αντίπαλος της Tesla και της BMW i. Ο πλησιέστερος ανταγωνιστής του Polestar 1, είναι το BMW i8.




Το Polestar 1, έχει άριστη κατανομή βάρους, 48% του βάρους είναι μπροστά και 52% στο πίσω μέρος. Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού βρίσκεται μπροστά και οι μπαταρίες στο πίσω μέρος. Η δυναμική οδήγηση, ενισχύεται από την προσπάθεια μείωσης του βάρους με την χρήση ινών άνθρακα σε μερικά σημεία και το χαμηλό κέντρο βάρους.

Το Polestar 1, έχει αυξημένη στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου κατά 45% χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα αντί για χάλυβα σε καίρια σημεία. Η προστιθέμενη ακαμψία έχει βελτιώσει τη συμπεριφορά και τη δυναμική οδήγηση.

Υπάρχουν δύο ηλεκτρικοί κινητήρες στον πίσω άξονα που κινούνται ξεχωριστά. Ενα εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα αξιολογεί τις μετρήσεις που λαμβάνει από το τιμόνι και το γκάζι. Άμεσα δίνει εντολές στους κινητήρες, για να επιταχύνουν για παράδειγμα, τον εξωτερικό τροχό έτσι ώστε το αυτοκίνητο πολύ πιο γρήγορα στις στροφές. Εκτιμάται ότι η αρχική τιμή θα είναι γύρω στα 155.000 ευρώ.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v