ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Βενζινοκινητήρας διαμάντι στο Dacia Duster

Το Duster εφοδιάζεται με τον πιο σύγχρονο turbo κινητήρα βενζίνης στην αγορά, τον κορυφαίο Energy 1.3 TCe.

Βενζινοκινητήρας διαμάντι στο Dacia Duster

Το Dacia Duster, είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της μαρκας και το πρώτο SUV της ευρωπαϊκής αγοράς σε πωλήσεις λιανικής. Η δεύτερη γενιά του, έχει ήδη κατακτήσει μία από τις πρωταγωνιστικές θέσεις πωλήσεων ανάμεσα στα σύγχρονα crossover και στη χώρα μας, ενώ έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην αύξηση των πωλήσεων της Dacia στην Ελλάδα κατά σχεδόν 50%, για το 1ο 4μηνο του έτους, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Αποτελεί σημείο αναφοράς για την αντοχή, την πρακτικότητα και την απτή ποιότητά, που πλαισιώνεται από ένα κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας σε όλες τις εκδόσεις.

Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η σχεδίασή του με δυναμικές λεπτομέρειες, αλλά και το κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης που το εξοπλίζει του εξασφαλίζουν απρόσκοπτη πρόσβαση σε ποικιλία εδαφών, τονίζοντας τον πλήρη χαρακτήρα του. Συνολικά,  προσφέρει το πιο πλήρες πακέτο προσόντων της αγοράς, αλλά, πάντα, σε ασυναγώνιστες τιμές, σε όλο το εύρος της γκάμας του.

Τώρα, το Duster έρχεται εφοδιασμένο με τον πιο σύγχρονο turbo κινητήρα βενζίνης στην αγορά, τον κορυφαίο Energy 1.3 TCe. Πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Συμμαχίας του Groupe Renault με την Daimler, για ένα κινητήριο σύνολο που εγγυάται τη μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση, προσφέροντας υψηλή ροπή από τις χαμηλές στροφές, συνεχή παροχή της ροπής μέχρι το υψηλό φάσμα στροφών, αλλά και χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2.

Στην πράξη αυτό σημαίνει κορυφαία ιπποδύναμη 130 και 150 ίππων, κορυφαία ροπή 24,2 ή 25,4 χλγμ., ανάλογα την έκδοση, αλλά και χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης από 6 έως 6,4 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα, και οι επιδόσεις του Dacia Duster 1.3 TCe είναι πολύ καλές, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα (έκδοση 1.3 TCe 150). Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιδόσεις αυτές είναι οι καλύτερες στη γκάμα του μοντέλου, ενώ ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η κορυφαία απόδοση και τα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων είναι αποτέλεσμα μιας δέσμης προηγμένων τεχνολογιών, που έχουν την βάση τους στην τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από την επιτυχημένη, πολυετή εμπλοκή του Groupe Renault στη Formula 1.

Ενδεικτικά, ο Energy 1.3 TCe αξιοποιεί την τεχνολογία Bore Spray Coating, όπου οι κύλινδροι επικαλύπτονται με ειδικό υλικό για τον περιορισμό των τριβών και την καλύτερη μεταφορά της θερμότητας, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.

To καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στον κύλινδρο με πίεση αυξημένη στα 250 bar, την ώρα που ο θάλαμος καύσης έχει ειδικό σχεδιασμό που επιτρέπει τη βέλτιστη ανάμειξη του καυσίμου με τον αέρα, βοηθώντας έτσι τον περιορισμό της κατανάλωσης.

Επίσης, ο νέος κινητήρας κάνει χρήση του Συστήματος Διπλού Μεταβλητού Χρονισμού (Dual Variable Timing Camshaft). Η εν λόγω τεχνολογία μεταβάλλει διαρκώς την χρονική στιγμή ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και πιο επίπεδη καμπύλη ροπής έως τις υψηλές με σημαντικά οφέλη για τον οδηγό σε οδηγική απόλαυση και άνεση, ενώ εγγυάται και άριστη ανταπόκριση  στις μεσαίες.

Παράλληλα, ο κινητήρας Energy 1.3 TCe εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter), ένα τεχνικό γνώρισμα κυρίως των κινητήρων πετρελαίου, εξασφαλίζοντας έτσι ιδιαίτερα «καθαρές» εκπομπές ρύπων.

Ο νέος κινητήρας Energy 1.3 TCe, συνδυάζεται τόσο με τις 2κίνητες όσο και με τις τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου.  Σε κάθε περίπτωση, ο εξοπλισμός του 1.3 TCe παραμένει πλήρης από την έκδοση Sportive, που είναι και η αρχική διαθέσιμη με τον καινούριο κινητήρα, με Συστήματα Hill Start Assist & Hill Descent Control (4x4), φώτα ημέρας LED και προβολείς ομίχλης, μπάρες οροφής και ζάντες αλουμινίου 16’’, αισθητήρες φωτεινότητας, 6 αερόσακους, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων Media Nav Evo (με οθόνης αφής 7 ιντσών και ελληνικούς χάρτες πλοήγησης), δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων. Για όποιον θελήσει το κάτι παραπάνω, η κορυφαία έκδοση Prestige εξοπλίζεται με το Σύστημα Multi-view camera, με τέσσερις κάμερες θέασης, αλλά και με το Σύστημα Blind Spot Warning για έλεγχο του τυφλού σημείου κατά τους ελιγμούς ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας.

Με τιμή από 15.980 ευρώ, το Dacia Duster Energy 1.3 TCe, προάγει τον κορυφαίο Value for Money χαρακτήρα του, ενώ συνοδεύεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια.

Εκτός του νέου Energy 1.3 TCe, η γκάμα κινητήρων του δημοφιλούς crossover πλαισιώνεται και από τον κινητήρα ντιζελ 1.5 Blue dCi 115 ιππων, τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις.

Δείτε σε δράση το νέο Dacia Duster:

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Δυο παράδοξα είναι καλύτερα από ένα. Μπορεί ακόμα και να υποδεικνύουν μια λύση."

Edward Teller, 1908-2003, Ουγγροαμερικανός πυρηνικός φυσικός

  • 1826 - Ο Γεώργιος Σαχτούρης και ο Κωνσταντίνος Κανάρης νικούν τον Τουρκικό Στόλο κοντά στη Σάμο.
    1906 - Καταστροφές ελληνικών ιδρυμάτων, εκκλησιών και σχολείων της Φιλιππουπόλεως από τους Βουλγάρους. 
    1945 - Αρχίζει να λειτουργεί το «Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας», που ιδρύθηκε με τη ΣΠ 54, με πρώτο διευθυντή τον Ηρ. Πετμεζά.

© 2002-2019 MEDIA2DAY