Πάθος για την μοτοσυκλέτα

Με όχημα μια μοτοσυκλέτα Honda Africa Twin CRF 1000 Adv Sport, ο Κ. Μητσάκης και ο γιος του ταξιδεύουν από το Ταίναρο μέχρι το Nordkapp.

Το 2018, ο ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης και ο 12χρονος γιος του Γιώργος, μοιράστηκαν για πρώτη φορά την σέλα μιας μοτοσυκλέτας Honda Africa Twin CRF 1000 και πραγματοποίησαν σε Ευρώπη και Αφρική το δίτροχο οδοιπορικό «2 Generations’ Ride – 2 Contintens».

Το 2019, πατέρας και γιός, με όχημα μια μοτοσυκλέτα Honda Africa Twin CRF 1000 Adv Sport και κινητήρια δύναμη την περιπέτεια στο όνειρο, στο απρόβλεπτο, στην ίδια την ζωή, οραματίστηκαν και σχεδίασαν την συναρπαστική ιστορία δρόμου “2 Generations’ Ride/Cape 2 Cape”.

Πιο συγκεκριμένα, ο Κωνσταντίνος και ο Γιώργος Μητσάκης με την υποστήριξη της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας – Διανομέας Honda moto στην Ελλάδα –μαζί και πάλι στην ίδια σέλα– ξεκίνησαν στις 18/4/2019 από το ελληνικό ακρωτήριο Ταίναρο, το (δεύτερο) νοτιότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης, με προορισμό το ακρωτήριο Nordkapp της Νορβηγίας, το βορειότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης.




Η απόσταση που έχουν να διανύσουν οι δυο ταξιδιώτες από το ακρωτήριο Ταίναρο ως το ακρωτήριο Nordkapp φθάνει τα 4.000 χλμ. Με ενδιάμεση στάση στον Αρκτικό Κύκλο, επιδίωξή τους είναι να προσεγγίσουν τον βόρειο προορισμό τους την Πρωτομαγιά, ενώ οι αντικειμενικές δυσκολίες του ταξιδιού εστιάζονται –σύμφωνα με τον Κων/νο Μητσάκη– στις χειμερινές καιρικές συνθήκες της παγωμένης Λαπωνίας.

Λίγο πριν την αναχώρηση, ο πατέρας (και οδηγός) του μικρού Γιώργου δήλωσε: «Θέλω να προσφέρω στο παιδί μου ένα τεράστιο δώρο ζωής και πιστεύω ότι αυτό το ταξίδι είναι ο πιο άμεσος τρόπος να δείξω στον Γιώργο τις ομορφιές και τις αξίες της ζωής. Θέλω επίσης να μοιραστούμε δυνατές εικόνες και συναισθήματα, ν’ ανοίξαμε την καρδιά μας ο ένας στον άλλο και να ενδυναμώσουμε την σχέση μας. Πατέρας και γιος στην ίδια σέλλα; Εμπειρία ανεκτίμητη…»

H μεγάλων διαστάσεων, μοτοσυκλέτα περιπέτειας της Honda αναβαθμίστηκε σημαντικά την περασμένη χρονιά που συμπλήρωσε και 30 χρόνια ζωής με ηλεκτρονικό γκάζι (Throttle by Wire), 3 προγράμματα οδήγησης, σύστημα Selectable Torque Control της Honda με διευρυμένες παραμέτρους, ενώ απόκτησε ακόμη καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση και πιο συναρπαστικό ήχο. Επίσης, η μοτοσυκλέτα του 2018 είναι 2 κιλά ελαφρύτερη και διαθέτει βελτιώσεις σε πολλές λεπτομέρειες οι οποίες αναβαθμίζουν την εμπειρία κατοχής και οδήγησής της. Η μοτοσυκλέτα μπορεί πλέον να εφοδιάζεται με εγκεκριμένα χωμάτινα ελαστικά.

Παρότι η σημερινή μοτοσυκλέτα με το ίδιο όνομα – η οποία παρουσιάστηκε το 2016 ως CRF 1000L Africa Twin – δε διαθέτει κανένα κοινό στοιχείο με την προκάτοχό της, ως μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για «Αληθινή Περιπέτεια» έχει κληρονομήσει το πνεύμα και την ουσία που κατέστησαν τόσο δημοφιλές το αρχέτυπο μοντέλο.

Η ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη και το βάρος είναι το μυστικό της απήχησης της Africa Twin τώρα, όπως και τότε. Το σημερινό μοντέλο έχει καθιερωθεί ως μία σύγχρονη μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και θεωρείται ιδιαίτερα δημοφιλής στους κύκλους των ανθρώπων της περιπέτειας ανά τον κόσμο, ενώ ασκεί γοητεία στους καθημερινούς αναβάτες και στους απλούς ταξιδιώτες, χάρη στην απολαυστική και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση του κινητήρα σε ένα πλαίσιο που δουλεύει το ίδιο καλά τόσο στο δρόμο, όσο και εκτός.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v