Renault F1 Team: Θαρραλέες κινήσεις

Η γαλλική φίρμα παρουσιάζει το νέο αγωνιστικό της team, αλλά και το καινούργιο μονοθέσιο R.S.19.

Η Renault F1 Team παρουσιάζει τα νέα της χρώματα και το νέο αγωνιστικό της team, με οδηγούς τους Nico Hülkenberg και Daniel Ricciardo. Παράλληλα, το καινούριο μονοθέσιο Renault R.S.19 με αφορμή το νέο κανονισμό εφοδιάζεται με νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ εξοπλίζεται με τον κινητήρα Renault E-Tech 19.

Η Renault F1 Team ανακοίνωσε τα πλάνα της να διατηρήσει και να ενισχύσει τη δυναμική της εν όψει του νέου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1. H γαλλική ομάδα επέστρεψε στη δράση το 2016 και έκτοτε κάνει αλματώδη πρόοδο κάθε χρονιά, τερματίζοντας 4η την περσινή σεζόν στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών. Παράλληλα, ανακοινώθηκε και το νέο οδηγικό ντουέτο της Renault F1 Team που πλέον απαρτίζεται από τους Nico Hülkenberg και Daniel Ricciardo, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για μακροχρόνια επιτυχία.




Ο Jérôme Stoll, Πρόεδρος της Renault Sport Racing, επιβεβαίωσε την συνεχή δέσμευση της μάρκας στο άθλημα: «Στη Renault, είμαστε παθιασμένοι με τους αγώνες. Η ιστορία μας στην F1 συνεχίζεται αδιάκοπα για 40 χρόνια. Η Formula 1 είναι μια παράσταση, ένα θέαμα, καθαρή ψυχαγωγία, αλλά είναι επίσης και το ανώτερο επίπεδο εμπλοκής με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το πάθος για τη Formula 1 είναι στην ουσία μια μετουσίωση του αγωνιστικού πνεύματος, της αποφασιστικότητας, της προθυμίας αλλά, παράλληλα, και της προόδου που επιτυγχάνεται εξαιτίας της συνεχούς καινοτομίας που αποτελεί πηγή έμπνευσης για το άθλημα».

Από το 2016, οπότε και η Renault επανήλθε ενεργά στη δράση της F1, έχει επενδύσει σημαντικά στις τεχνικές της εγκαταστάσεις στο Enstone της M. Βρετανίας καθώς και στο Viry-Châtillon, στη Γαλλία. Στο Enstone, η ομάδα έχει σημαντικά αναβαθμίσει τις δυνατότητες παραγωγής με εξελιγμένα μηχανήματα που περιλαμβάνουν και δύο νέες μηχανές Breton, αεροδυναμικό τούνελ, εξειδικευμένο εργαστήριο δοκιμών των κιβωτίων ταχυτήτων, ένα διευρυμένο γραφείο σχεδιασμού καθώς και ένα υπερσύγχρονο επιχειρησιακό δωμάτιο εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Παράλληλα, το ανθρώπινο δυναμικό στο Enstone έχει διπλασιαστεί από το 2016. Στο Viry, το κέντρο εξέλιξης κινητήρων έχει πλήρως αναβαθμιστεί και εκσυγχρονιστεί ώστε να παρακολουθεί και να εξελίσσει καθ όλη την διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν τον κινητήρα του μονοθεσίου, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα επιστέγασης νέων γραμμών συναρμολόγησης κινητήρων, τμημάτων ποιοτικών ελέγχων καθώς και αυτοματοποιημένη αποθήκη ανταλλακτικών.




Με πολύ γερά θεμέλια τεχνικών και ανθρωπίνων πόρων, ο Cyril Abiteboul, Γενικός Διευθυντής της Renault F1 Team, υπογράμμισε το στόχο της ομάδας να διατηρήσει και να ενισχύσει τη δυναμική της για το 2019: «Το να υλοποιείς όλα αυτά τα πλάνα ανάπτυξης που αποτελούν την βάση της επιτυχίας, συμμετέχοντας παράλληλα σε αυτό το τόσο ανταγωνιστικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, είναι μια απίθανη πρόκληση, καθώς θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει προσεκτικά τους πυλώνες δράσης σου. Η αποτελεσματική διαχείριση των επενδύσεων ήταν ένα τρομακτικό επίτευγμα και είμαι εντυπωσιασμένος από το επίπεδο δέσμευσης όλης της ομάδας. Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται στη δυναμική της ομάδας: 9η το 2016 με 8 βαθμούς, 6η το 2017 με 57 βαθμούς, 4η το 2018 με 122 βαθμούς! Ξεκινάμε τη νέα σεζόν έχοντας συγκεντρώσει όλη αυτή την ενέργεια.».

Ο Nico Hülkenberg συμπληρώνει εφέτος 3 χρόνια στην ομάδα: «Σαν ομάδα έχουμε εξελιχθεί πολύ από το 2017 και αυτό είναι ένα απαραίτητο στοιχείο της διαδικασίας, αν θέλουμε να επιτύχουμε τους μακροπρόθεσμους στόχους μας.»

Ο Αυστραλός Daniel Ricciardo, 7 φορές νικητής στο GP F1, συμμετέχει εφέτος για πρώτη φορά με την Renault F1 Team: «Η Renault έχει μια θρυλική πορεία στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οπότε το να αποτελέσω κομμάτι του επόμενου βήματός της στη Formula 1 είναι μία πρόκληση για την οποία αισθάνομαι πολύ ενθουσιασμένος.»

Με νέες εγκαταστάσεις, υποδομές και νέους οδηγούς να εμπνέουν εμπιστοσύνη, το 2019 αναμένεται μια ενδιαφέρουσα χρονιά, εντός και εκτός πίστας για τη Renault F1 Team.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v