Η καινοτομική πλατφόρμα του νέου Toyota RAV4

Η νέα πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το RAV4 προσφέρει στο νέο μοντέλο της Toyota πληθώρα πλεονεκτημάτων.

Βάση των δυναμικών επιδόσεων του νέου RAV4 αποτελεί η νέα πλατφόρμα TNGA K. Αυτή προσφέρει στο αυτοκίνητο τα πλεονεκτήματα ενός χαμηλού κέντρου βάρους, ελαφρύ βάρος και ένα ισχυρό, άκαμπτο και ισορροπημένο πλαίσιο, για εξαιρετική συμπεριφορά, ευστάθεια και οδηγική απόλαυση.

Για τον οδηγό, η νέα πλατφόρμα κάνει το αυτοκίνητο πιο απολαυστικό στην οδήγηση, προσφέροντας ταυτόχρονα, μεγαλύτερη σχεδιαστική ελευθερία στο εσωτερικό και το εξωτερικό, και αναβαθμισμένο επίπεδο ασφάλειας, ώστε όλοι να απολαμβάνουν μεγαλύτερη ξεγνοιασιά και άνεση στο ταξίδι.

Το χαμηλότερο δυνατό κέντρο βάρους επιτυγχάνεται κάνοντας το κάθε εξάρτημα ελαφρύτερο και τοποθετώντας το πιο χαμηλά στο όχημα – από τον κινητήρα μέχρι τα καθίσματα της καμπίνας. Η πλατφόρμα επιτρέπει επίσης μέχρι 57% αύξηση στην ακαμψία του αμαξώματος του RAV4, που συμβάλλει σε μία σταθερή οδήγηση με μειωμένες κλίσεις αμαξώματος και ανώτερο έλεγχο.




Η πλατφόρμα GA-K υποστηρίζει την “αυτοκυριαρχία και φυσική” οδηγική ποιότητα που η Toyota έχει επιδιώξει για το νέο μοντέλο: “αυτοκυριαρχία” με την έννοια ότι δεν αντιδρά απρόβλεπτα σε κρίσιμες καταστάσεις και μεταφέρει μία αίσθηση σταθερότητας, και “φυσική” με την έννοια της διαισθητικής και φυσικής απόκρισης στις εντολές του οδηγού. Πέρα από τα πλεονεκτήματα του πλαισίου αυτού καθαυτού, άλλα σχολαστικά μέτρα έχουν συμβάλλει σημαντικά στη συνολική ποιότητα, με κορυφαίους μηχανικούς της Toyota να κατευθύνουν την εξέλιξη των δυναμικών επιδόσεων, της αξιόπιστης συμπεριφοράς και της οδηγησιμότητας του νέου RAV4.

Για παράδειγμα, η σχεδίαση και η θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου έχουν αλλάξει για να επιτυγχάνεται καλύτερη συμπεριφορά και ευστάθεια. Το ρεζερβουάρ βρίσκεται τώρα πλευρικά, μπροστά από τον πίσω άξονα, ώστε το φορτίο του να κατανέμεται ομοιόμορφα ανάμεσα στους τροχούς, υποστηρίζοντας μία ομαλή, σταθερή συμπεριφορά. Βέλτιστη κατανομή βάρους επιτυγχάνεται όχι μόνο σε αναλογία εμπρός - πίσω (59/41) αλλά και αριστερά – δεξιά.

Η απόκριση του Electric Power Steering έχει βελτιωθεί με τη μετακίνηση του μοτέρ υποβοήθησης από την κολώνα στην κρεμαγιέρα. Το αποτέλεσμα είναι πιο γραμμική αύξηση στη ροπή διεύθυνσης και λιγότερη πίεση στον άξονα διεύθυνσης, που επικοινωνεί μία καλύτερη, πιο άμεση αίσθηση στο οδηγό καθώς αυξάνονται τα φορτία διεύθυνσης στις στροφές. Ελαστικά θερινών προδιαγραφών χρησιμοποιούνται στη θέση των ελαστικών παντός καιρού, ενισχύοντας την οδηγική ακρίβεια και πετυχαίνοντας κορυφαίες αποστάσεις φρεναρίσματος.

Η πλατφόρμα GA-K του RAV4 χρησιμοποιεί ένα σύστημα πίσω ανάρτησης με διπλά ψαλίδια. Χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και την υψηλή ακαμψία του αμαξώματος, η ανάρτηση δεν χρειάζεται να είναι σκληρότερη για να υποστηρίζει μία δυναμική οδήγηση. Εν τούτοις έχουν γίνει ακριβείς ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση με στόχο τη βελτιωμένη οδηγική άνεση, μεταξύ των οποίων και ένα πιο κάθετο σετάρισμα για τα αμορτισέρ και βελτιστοποίηση του σημείου άρθρωσης για τους υστερούντες βραχίονες.



Έτσι, η συμπεριφορά του οχήματος είναι ευέλικτη, σταθερή και ουδέτερη, προσφέροντας στον οδηγό αυτοπεποίθηση με ακριβή απόκριση στις εντολές του στο τιμόνι και το πεντάλ του γκαζιού και βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων (shift patterns).


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v