Νέα ανάρτηση για το νέο Toyota Corolla

Αναβαθμισμένο σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόνατα MacPherson και νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων διαθέτει το Toyota Corolla.

Το νέο Toyota Corolla, αναβαθμίζει την θέση της ιαπωνικής μάρκας στη μικρομεσαία κατηγορία και φέρνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που διαθέτει η μάρκα στα μοντέλα μαζικής παραγωγής.


Τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο 2019. Το νέο μοντέλο διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόνατα MacPherson, νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, νέα τεχνολογία αμορτισέρ, και, για πρώτη φορά, προαιρετική ανάρτηση Adaptive Variable Suspension (AVS).

Η γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης έχει αναβαθμιστεί και τα χαρακτηριστικά των ελατηρίων και αμορτισέρ έχουν βελτιστοποιηθεί για γραμμική απόκριση διεύθυνσης σε στροφές μεσαίων έως υψηλών ταχυτήτων. Ο βραχίονας της ανάρτησης και οι δομές των σάιλεντμπλοκ έχουν αλλάξει και η τριβή των συρόμενων εξαρτημάτων έχει μειωθεί με σκοπό την ελαχιστοποίηση της μετάδοσης κραδασμών από άγριο οδόστρωμα και την επίτευξη υψηλού επιπέδου ποιότητας κύλισης.

Η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων συνδυάζει μία αύξηση στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μέσω ενός συστήματος συμπαγών διαστάσεων με εξαιρετική σταθερότητα και οδηγική άνεση. Αποκλειστικά σχεδιασμένα σπειροειδή ελατήρια προσφέρουν επίσης ευστάθεια και άνεση στο ταξίδι. Και η θέση του συνδέσμου έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να διατηρείται η γωνία σύγκλισης τόσο στο στρίψιμο όσο και στο φρενάρισμα, βελτιώνοντας την απόκριση του οχήματος στις εντολές του τιμονιού και την ευστάθεια στο φρενάρισμα.

Τα συστήματα της εμπρός και πίσω ανάρτησης ωφελούνται από τη νέα σχεδίαση βαλβίδων αμορτισέρ που πετυχαίνει 40% μείωση στις τριβές για πιο ομαλή, πιο άνετη οδήγηση.

Το σύστημα Adaptive Variable Suspension (AVS) ελέγχει την απόσβεση των αμορτισέρ και στους τέσσερις τροχούς, βελτιώνοντας την οδηγική άνεση και τις επιδόσεις μέσω καλύτερης απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης και μειωμένων κλίσεων αμαξώματος. Η δύναμη απόσβεσης ελέγχεται αυτόματα και συνεχώς σε 650 στάδια από ένα γραμμικό ηλεκτρομαγνητικό ενεργοποιητή, που λειτουργεί τέσσερις φορές ταχύτερα από ένα συμβατικό βηματικό μοτέρ.

Το AVS συνεργάζεται με το σύστημα Drive Mode Select για έλεγχο της δύναμης απόσβεσης, σύμφωνα με την επιλογή ECO, NORMAL, SPORT S, SPORT S+ ή CUSTOM mode, προσφέροντας τους οδηγούς τη βέλτιστη ισορροπία οδηγικής άνεσης και ευελιξίας.



Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v