Πρώτη και με διαφορά

Η Toyota πρωτοπορεί στην εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας, λανσάροντας το νέο Corolla με δύο υβριδικά συστήματα κίνησης.

Η Toyota είναι πρώτη και με διαφορά στην ανάπτυξη και στην εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας. Η νέα Toyota Corolla έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στις μονάδες παραγωγής ενέργειας. Είναι το πρώτο μοντέλο που παράγεται με δυο υβριδικά συστήματα κίνησης.

Η αυξανόμενη ευαισθησία της κοινωνίας σε θέματα περιβάλλοντος οδήγησε σε ακόμα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων, κυρίως σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις. Συνδυάζοντας την δυνατότητα κάλυψης του 50% των καθημερινών μετακινήσεων μόνο με ηλεκτροκίνηση, οι αυτοφορτιζόμενοι, υβριδικοί κινητήρες της Toyota αντιπροσωπεύουν μία ασυναγώνιστη πρόταση στην αγορά των οικολογικών οχημάτων πόλης.

Βελτιωμένος υβριδικός κινητήρας 1.8

Η τέταρτη γενιά του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος 1.8 αποδίδει 122 ιππους και ροπή 14,4 χλγμ. με την πρόσθετη ισχύ ενός ηλεκτροκινητήρα 53 kW που αποδίδει μέγιστη ροπή 16,3 χλγμ. από μηδενικές στροφές.




Με μειωμένες διστάσεις και βάρος για να εναρμονίζεται με τη νέα πλατφόρμα GA-C χωρίς επιπτώσεις στην ισχύ ή στον αθόρυβο χαρακτήρα, ο κινητήρας 1.8 ωφελείται από τα μέτρα μείωσης τριβών, ένα σύστημα EGR (Exhaust Gas Recirculation) μεγαλύτερης χωρητικότητας και τη βέλτιστη διαχείριση θερμότητας.

Η χαρτογράφηση του υβριδικού συστήματος κίνησης έχει βελτιωθεί. Περισσότερη ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα παρέχει πιο γραμμική αύξηση στροφών κατά την επιτάχυνση. Και η υιοθέτηση μπαταρίας ιόντων λιθίου μειώνει την κατανάλωση.

Υβριδικός κινητήρας 2.0

Το νέο σύστημα 2.0 αποδίδει 180 ιππους και ροπή 19,4 χλγμ., και με την πρόσθετη ροπή ενός ηλεκτροκινητήρα με μπαταρίες υδριδίου νικελίου-μετάλλου (NiMH).

Εκμεταλλευόμενος την πρόσθετη ευστάθεια, πρόσφυση και ευελιξία που είναι έμφυτα στη νέα πλατφόρμα GA-C, υπόσχεται μία πιο ζωηρή οδηγική εμπειρία με έμφαση στης επιδόσεις, Sport mode και εξατάχυτο κιβώτιο Sequential Shiftmatic με διακόπτες αλλαγών σχέσεων (paddles) στο τιμόνι για μεγαλύτερη συμμετοχή και απόλαυση του οδηγού.

Επιπλέον, το νέο υβριδικό σύστημα 2.0 είναι μία μοναδική υβριδικό πρόταση στην κατηγορία. Κανένας άλλος συμβατικός κινητήρας δεν μπορεί να προσφέρει τον ίδιο συνδυασμό υψηλών επιδόσεων και χαμηλών ρύπων. Επίσης, έχουν ληφθεί πολυάριθμα μέτρα, ώστε η πρόσθετη ισχύς να εναρμονίζεται με την αυξημένη απόδοση, τους χαμηλότερους ρύπους και την ακόμα πιο αθόρυβη λειτουργία.




Μία υψηλή αναλογία συμπίεσης 14:1, η υψηλή ταχύτητα καύσης, μια νέα σχεδίαση αντλίας λαδιού και αρκετά μέτρα μείωσης τριβών καταφέρνουν να μειώσουν το μέγεθος της μετάδοσης, της μονάδας ελέγχου κινητήρα, του μοτέρ και της υβριδικής μπαταρίας για βελτίωση της κατανάλωσης.

Επιπλέον, η τελική ταχύτητα του EV μοντέλου έχει αυξηθεί πάνω από 115 χλμ./ώρα, και ο έλεγχος του συστήματος έχει αλλάξει για να αποτρέπει την εκκίνηση χωρίς χρήση του πεντάλ του γκαζιού, πριν ξεκινήσει η προθέρμανση του κινητήρα. Ο συνδυασμός αυτών των μέτρων αυξάνει σημαντικά την απόδοση.

Για τη μείωση των ρύπων, το καταλυτικός μετατροπέας έχει τοποθετηθεί πιο κοντά στον κινητήρα και ο έλεγχος της προθέρμανσης μετά την εκκίνηση έχει βελτιστοποιηθεί, ώστε να επιτυγχάνεται έγκαιρα βελτιωμένος καθαρισμός των καυσαερίων.

Τέλος, ένας αντικραδασμικός άξονας, η βελτιωμένη θέση και το σχήμα των βάσεων του κινητήρα, οι δομικές αλλαγές στη μετάδοση, το γυάλισμα των οδοντώσεων των γραναζιών, η υιοθέτηση αποσβεστήρα θετικής/αρνητικής υστέρησης, μία ελαφριά καδένα χρονισμού και βελτιώσεις στο μοτέρ της αντλίας νερού συνδυάζονται, μειώνοντας αισθητά τα επίπεδα θορύβων.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v