Ολοκληρωμένο SUV με μικρό κόστος χρήσης

Η νέα έκδοση Sport Edition του Kadjar λανσάρεται με πετρελαιοκινητήρα 110 ίππων και δύο επιλογές για κιβώτιο ταχυτήτων.

Μέχρι να εδραιωθούν τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη διεθνή αγορά, τα μοντέλα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και ντίζελ είναι η μοναδική μας επιλογή. Στη κατηγορία των αυτοκινήτων που παράγονται τώρα περιλαμβάνονται και οι προτάσεις που φέρουν υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο περιλαμβάνει κινητήρα εσωτερικής καύσης και τουλάχιστον έναν ηλεκτρικό κινητήρα.

Η Renault είναι πρωτοπόρος στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων. Ωστόσο, για τα μεγάλα οχήματα όπως τα SUV, η καλύτερη επιλογή τώρα που βρισκόμαστε στο μεταβατικό στάδιο είναι οι κινητήρες ντίζελ νέων προδιαγραφών. Αυτές οι μονάδες, εξασφαλίζουν υψηλή απόδοση, μεγάλη ροπή, χαμηλή κατανάλωση, περιορισμένους ρύπους και αντοχή στη σκληρή χρήση.




Αυτή την περίοδο, η φημισμένη γαλλική μάρκα ποντάρει στα υψηλά χαρακτηριστικά των κινητήρων ντίζελ που διαθέτει στην αγορά. Η μονάδα ντίζελ 1.5 dCi είναι η καλύτερη πηγή ενέργειας στη κατηγορία της. Αξίζει να τονισθεί ότι αυτό το μοτέρ επέλεξε και η απαιτητική Mercedes για να κινήσει τα πολυτελή αυτοκίνητα της, που πωλούνται σε υψηλές τιμές.

Η Renault, προτείνει το Kadjar 1.5 dCi Sport Edition. Η νέα έκδοση Sport Edition του Kadjar διατίθεται μόνο με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi 110 ίππων. Μάλιστα υπάρχουν δυο επιλογές για το κιβώτιο ταχυτήτων, διατίθεται με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο EDC.

Ο κινητήρας Energy dCi 110 εξασφαλίζει εκπομπές CO2 μόλις 99γραμ./χλμ και μέση κατανάλωση 3.8 λίτρα/100χλμ. στο κύκλο μετρήσεων NEDC. Αυτά τα εξαιρετικά επίπεδα επιτυγχάνονται είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

Ο κινητήρας Energy dCi 110 εφοδιάζεται με πιστόνια χαμηλής τριβής, στοιχείο που μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 3% στο κύκλο NEDC. Συνολικά η αρχιτεκτονική αυτού του προηγμένης τεχνολογίας κινητήρα, έχει σαν αποτέλεσμα την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Συνδυασμένος με το χειροκίνητο κιβώτιο, αποδίδει 26,4 χλγμ. ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ., στοιχείο που παίζει καθοριστικό ρόλο στη κίνηση του αυτοκινήτου. Αποτέλεσμα εκτεταμένης μελέτης στο σύστημα τροφοδοσίας και ανάφλεξης, όπως και της υιοθέτησης προηγμένης αρχιτεκτονικής του τούρμπο.

Ο κινητήρας Energy dCi 110 είναι επίσης διαθέσιμος με το 6 ταχυτο αυτόματο κιβώτιο EDC. Το συγκεκριμένο κιβώτιο επιτυγχάνει αντίστοιχα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων με το χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέροντας παράλληλα την επιπλέον άνεση και αμεσότητα της λύσης του διπλού συμπλέκτη.




Η νέα πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Sport Edition προσφέρει επιπλέον της υπάρχουσας έκδοσης Expression, τον παρακάτω εξοπλισμό: Renault R-Link2 & σύστημα πλοήγησης με έγχρωμη οθόνη αφής 7”, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω και ζάντες αλουμινίου 17” Diamond.

Το όφελος για τον πελάτη είναι πάνω από 1.500 ευρώ. Οι εκδόσεις Sport Edition έχουν την ίδια λιανική τιμή με τις αντίστοιχες εκδόσεις Expression. Το Renault Kadjar 1.5 dCi 110 ίππων Sport Edition κοστίζει 21.650 ευρώ και με αυτόματο κιβώτιο EDC φθάνει τα 25.990 ευρώ.


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v