Το νέο Audi A6 αποκαλύπτεται στη Γενεύη

Η Audi παρουσίασε στη Γενεύη τη μεγάλη ναυαρχίδα της, το A6, ένα κορυφαίο τεχνολογικά σεντάν. 


Το νέο Audi A6 αποκαλύπτεται στη Γενεύη

αποστολή στη Γενεύη

Σήμερα το πρωί αποκαλύφθηκε το νέο Audi A6 στην 88η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η φετινή έκθεση αυτοκινήτου στην ελβετική πόλη είναι εντυπωσιακή και δίνει τον τόνο στην εξέλιξη της αυτοκίνησης.

Η σημερινή και η αυριανή ημέρα είναι αφιερωμένες στην ενημέρωση των εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης. Πρόκειται για τις press days που αποτελούν την πιο σημαντική περίοδο σε κάθε έκθεση γιατί εκείνες τις ήμερες γίνονται οι παγκόσμιες παρουσιάσεις των νέων μοντέλων και των τεχνολογιών. Επίσης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν τα νέα προγράμματα τους και την πολιτική τους στα πιο σημαντικά θέματα της αυτοκίνησης.

Στο πολυτελές περίπτερο της Audi, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο ολοκαίνουργιο μοντέλο Audi A6. Η όγδοη γενιά του πολυτελούς επιτυχημένου μεγάλου σεντάν, θέτει νέα στάνταρντ στη κατηγορία. Κορυφαία τεχνολογία, από σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης έως mild-hybrid υλοποίηση, εκτεταμένες δυνατότητες διασύνδεσης και συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.

Όπως τα A8 και A7 Sportback, έτσι και το A6 είναι ο πρεσβευτής της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας. Με καθαρές επιφάνειες, έντονες γωνίες και εντυπωσιακές γραμμές, το νέο business sedan κάνει σαφή το χαρακτήρα του. Στο εξωτερικό ξεχωρίζουν, το μακρύ καπό, το μεγάλο μεταξόνιο και οι μικροί πρόβολοι. Η φαρδιά, επιβλητική Singleframe μάσκα, οι ιδιαίτεροι προβολείς και οι δυναμικές εισαγωγές αέρα αποπνέουν σπορ χαρακτήρα. Στο προφίλ, οι τρεις έντονες γραμμές μειώνουν οπτικά το ύψος του αυτοκινήτου, ενώ οι τονισμένοι θόλοι των τροχών είναι μια σαφής αναφορά στα γονίδια του Audi quattro.

Είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του με σύστημα τετραδιεύθυνσης, κάτι που το καθιστά ευέλικτο στην πόλη, άμεσο σε επαρχιακούς δρόμους, σταθερό και επιβλητικό στον αυτοκινητόδρομο. Η σπορ σχέση του στάνταρ ενεργητικού συστήματος διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεση όσο αυξάνεται η γωνία του τιμονιού, ενώ η νέα ανάρτηση εξασφαλίζει μια πιο άμεση και ακριβή πληροφόρηση από το δρόμο.

Το premium μοντέλο διαθέτει το πιο σύγχρονο και πλήρως ψηφιοποιημένο εσωτερικό στην κατηγορία, δύο οθόνες στη κεντρική κονσόλα, η πάνω οθόνη περιλαμβάνει το σύστημα infotainment και η κάτω χρησιμοποιείται για το σύστημα κλιματισμού, την εισαγωγή κειμένου και τις λειτουργίες άνεσης. Το λειτουργικό σύστημα αφής MMI με απτική και ηχητική ανάδραση διαθέτει μια πρωτοποριακή λειτουργία: οι χρήστες ακούν και νιώθουν ένα «κλικ» ως επιβεβαίωση μόλις τα δάχτυλά τους ενεργοποιήσουν μια λειτουργία!



Μέχρι και 7 διαφορετικοί οδηγοί μπορούν να αποθηκεύσουν τις μεμονωμένες προτιμήσεις τους σε ισάριθμα προφίλ χρηστών, έχοντας τη δυνατότητα να ρυθμίσουν μέχρι και 400 παραμέτρους. 

Όλοι οι κινητήρες του νέου A6 διαθέτουν τη νέα ήπια υβριδική (mild-hybrid) τεχνολογία της μάρκας, στην οποία μια γεννήτρια με ιμάντα στη μίζα (belt alternator starter - BAS) συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Ρολάρει με τον κινητήρα απενεργοποιημένο (coasting) με ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα, ενώ, επιπλέον, ο κινητήρας τίθεται εκ νέου σε λειτουργία μόλις μετακινηθεί το αυτοκίνητο εμπρός από το A6.

Κατά την επιβράδυνση το BAS μπορεί να ανακτήσει ενέργεια μέχρι και 12 kW. Στην πράξη η MHEV, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λίτρα/100 χλμ.

Ο στάνταρ εξοπλισμός του περιλαμβάνει το MMI navigation, ενώ προαιρετικά διατίθεται το MMI navigation plus. Tο κορυφαίο στοιχείο μετάδοσης δεδομένων χρησιμοποιεί το καινούργιο Standard LTE Advanced.

Στην έναρξη της διάθεσής του στις ευρωπαϊκές αγορές η μάρκα θα προσφέρει το νέο A6 με δύο πανίσχυρους κινητήρες - έναν TFSI κι έναν TDI. Η μονάδα βενζίνης είναι ένας 3.0 TFSI turbo V6 των 340 ίππων και 50,8 χλγμ., που επιταχύνει το business sedan από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά 250 χλμ./ώρα (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 6,7 – 7,1, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γραμ./χλμ. 151 – 161). Ο πετρελαιοκινητήρας 3.0 TDI των 286 ίππων και 62,6 χλγμ. εξασφαλίζει παραπλήσιες επιδόσεις (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 5,5 – 5,8, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γραμ./χλμ. 142 – 150).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v