ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το πάθος δεν κρύβεται

Η Peugeot μεριμνεί για τους ερωτευμένους παρέχοντας ειδικούς εκπτωτικούς κωδικούς μέσω πλατφόρμας στο Facebook.

Το πάθος δεν κρύβεται

Η Peugeot και φέτος σκέφθηκε του ερωτευμένους που ουσιαστικά γιορτάζουν τον ερωτά και την αγάπη όλο τον χρόνο. Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια ευκαιρία για να εκδηλώσουν τα αισθήματα τους και να ενισχύσουν την σχέση τους.

Η πρόταση της Peugeot στους ερωτευμένους είναι δελεαστική και διαδραστική. Όποιος επισκεφθεί την επίσημη σελίδα της Peugeot στο Facebook και συνομιλήσει μέσω του messenger με το BOT της Peugeot θα λάβει ένα μοναδικό δώρο για την απόκτηση του νέου του Peugeot.

Οι ενδιαφερόμενοι ξεκινούν τη συνομιλία τους με το bot της Peugeot πατώντας την επιλογή “Get Started” και αφού καταλήξουν στο μοντέλο της επιλογής τους λαμβάνουν ένα μοναδικό κωδικό με τον οποίο «εξαργυρώνουν» στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων την προσφορά αγάπης της Peugeot.

Για παραγγελίες νέου αυτοκινήτου έως και τις 28 Φεβρουαρίου, ισχύει συνδυαστικά με την εμπορική πολιτική της εταιρείας δωρεάν το μεταλλικό χρώμα για τα μοντέλα Peugeot 108, 208, 301, 308 και για τα SUV 2008 και 3008*.

Το bot είναι ένα πλήρως αυτοματοποιημένο λογισμικό που κατανοεί τις ανάγκες του χρήστη και διοχετεύει τις ζητούμενες πληροφορίες. Πρόκειται για άλλη μια πρωτοτυπία της ελληνικής αντιπροσωπείας της Peugeot, καθώς είναι η μοναδική εισαγωγική εταιρεία αυτοκινήτων που έχει ενεργοποιήσει αυτή την εφαρμογή. Η προσφορά ισχύει για αυτοκίνητα που είναι στην Ελλάδα.

SPONSORED LINKS

"Μερικοί άνθρωποι δεν κάνουν ποτέ τρέλες. Τι τρομακτική πρέπει να είναι η ζωή που ζουν!"

Τσαρλς Μπουκόφσκι, Αμερικανός συγγραφέας

  • 1096 - Ξεκινά η Α' Σταυροφορία, με σκοπό την κατάληψη των Αγίων Τόπων
    1534 - Ιδρύεται στο Παρίσι από τον Ιγνάτιο Λογιόλα το θρησκευτικό Τάγμα των Ιησουϊτών
    1914 - Το πρώτο πλοίο που διαπλέει τη Διώρυγα Παναμά
    1945 - Η Ιαπωνία παραδίδεται "άνευ όρων" στις ΗΠΑ
    1947 - Ινδία και Πακιστάν κηρύσσονται ανεξάρτητες στα πλαίσια της Βρετανικής Κοινοπολιτείας

© 2002-2018 MEDIA2DAY