Η πρόκληση για τα πολυτελή αυτοκίνητα

Η αγορά των premium μοντέλων κλονίζεται από την υψηλή φορολογία και την οικονομική κρίση.
Η πρόκληση για τα πολυτελή αυτοκίνητα
Το 2018 θα δοκιμαστούν και οι δυνάμεις των premium αυτοκινήτων. Τα πολυτελή αυτοκίνητα έχουν να αντιμετωπίσουν την υψηλή φορολογία η οποία αυξάνει κατακόρυφα την τελική τιμή πώλησης, την υψηλή φορολογία που επιβαρύνει τον χρήστη και την οικονομική δυσπραγία που εξακολουθεί να υπάρχει στη χώρα μας.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μερίδα οδηγών που θέλουν να αποκτήσουν ένα πολυτελές αυτοκίνητο, αλλάζουν την απόφαση τους όταν διαπιστώνουν την επιβάρυνση που θα έχει στη φορολογική τους δήλωση το πολυτελές μοντέλο. Στρέφονται σε άλλα αυτοκίνητα που δεν είναι της πολυτελούς κατηγορίας αλλά πληρούν τα περισσότερα στάνταρ που είναι στη λίστα τους.

Τον Ιανουάριο του 2018, η Mercedes κατέγραψε απώλειες 3,8% στον όγκο των πωλήσεων της, σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο. Η σημαντικότερη αίτια είναι η αντικατάσταση της Mercedes A Class. Παραμένει όμως στη πρώτη θέση της κατηγορίας των πολυτελών αυτοκινήτων. Τον Μάϊο θα λανσάρει την καινούργια A Class, ένα τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο που εκτιμάται ότι θα αποσπάσει σημαντικό μερίδιο από την ελληνική αγορά. Η Mercedes έχει την δυνατότητα τους επόμενους μήνες να περιορίσει τις απώλειες στις πωλήσεις και να κόψει το νήμα των πωλήσεων και το 2018.

Η Audi μετά από συντονισμένες προσπάθειες κατάφερε να σημειώσει θετικό πρόσημο 1,3%. Η επιτυχία της είναι σημαντική γιατί δίνει έμφαση στις λιανικές πωλήσεις. Η δυναμική της θα ενισχυθεί περαιτέρω το δεύτερο εξάμηνο με την είσοδο των καινούργιων Α1 και Q3. Θα προσπαθήσει να διατηρήσει την δεύτερη θέση στις πωλήσεις στη κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων.

Η έκπληξη του Ιανουάριου είναι αναμφισβήτητα η επιτυχία της Volvo. Η σουηδική μάρκα μετά από αρνητικές επιδόσεις που διήρκεσαν σχεδόν τρία χρόνια, τον Ιανουάριο είδε τον όγκο των πωλήσεων της να αυξάνεται κατά 29,6%. Τώρα λανσάρει το νέο XC40 και ενισχύει την θέση του XC60. Αν αλλάξει την επικοινωνία της και στοχεύσει σε συγκεκριμένα μοντέλα ενδέχεται να πέτυχει την καλύτερη επίδοση των τελευταίων χρόνων. Οι αλλαγές στη διοίκηση της σουηδικής μάρκας ίσως να επηρεάσουν και την  εμπορική πολιτική της μάρκας.   

Αρνητικά ήταν τα αποτελέσματα της BMW τον Ιανουάριο. Κατέλαβε την τέταρτη θέση στη κατηγορία των premium λόγω της χαμηλής επίδοσης της. Οι απώλειες τηςBMW σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο ήταν 9,9%. Τώρα λανσάρει τη νέα Χ3 και σύντομα θα ξεκινήσει η προσπάθεια για την καινούργια Χ2. Εκτιμάται ότι η BMW έχει την δυνατότητα να βρεθεί στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας των πολυτελών αυτοκινήτων γιατί όλα τα μοντέλα της έχουν το πλεονέκτημα της οδηγοκεντρικής συμπεριφοράς. Ένα στοιχείο που απασχολεί τον οδηγό και αποτελεί τη σημαία της BMW.   

Αξίζει να τονισθεί ότι τον Ιανουάριο η αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων, άγγιξε το 39%!
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v